Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: انقلاب اسلامی آرام و با صلابت ۴۳ سال با بحران‌ها، چالش‌ها و جنگ ۸ ساله با پیروزی عبورکرد که این خود از دستاوردهای انقلاب است وماهیت این انقلاب را تبیین می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردارمرتضی کشکولی ظهر امروز درپایان راهپیمایی خودرویی مردم خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهارداشت: اینکه استکبارجهانی بعد ازطلوع خورشید امامت در دهه فجر سال 57  بنا را براین گذاشت که  اجازه ندهد زحمات 300-400 ساله به حاشیه بردن دین شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ترامپ رئیس جمهوروقت آمریکا دررسانه‌های جهانی اعلام کردند که نمی‌گذاریم ایران  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیرد، در 22 بهمن ما باید جشن بگیریم واعلام کنیم ما راست قامتان جاودانه تاریخ هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم که خون بارترین جنگ تاریخ بشر بود با حدود  80 میلیون کشته نظامی وغیر نظامی و پیروزی متفقین، رضا شاه که با کودتا انگلیسی روی کارآمده بود به بهانه هوادری ازآلمان دراین جنگ را مجبوربه استعفا و فرزند 22 ساله‌اش را به جای پدرش منصوب کردند و این خود نشانه سرسپردگی و حقارت رژیم منحوس پهلوی بود.

وی بیان کرد: پس ازانتصاب شاه جوان پدرش را به همراه خانواده به هندوستان تبعید کردند ودرتاریخ ثبت است 5 شبانه روز خانواده رضا شاه در ساحل هندوستان حبس بودند و سپس به دستوربریتانیا به سمت جزیره موریس برگشتند.

سردارکشکولی گفت: سال 1323 امام راحل درسن 42 سالگی درزمانی که زعامت شیعه با آیت الله بروجردی بود اولین بیانیه مبارزاتی خود را صادر و در این بیانیه قیام ها را برشمری می‌کند و با مخاطب قراردادن مردم، علما و روحانیون می فرماید تنها  قیام برای خدا است که راه اصلاح هر دو جهان است در غیر این صورت قیام برای غیر خدا روح وحدت و برادری را از بین می برد.

وی تصریح کرد: در دورانی که مسیر طبیعی جهان مبارزه با دین بود امام و مردم ایران با دست خالی وتکیه بر قدرت الهی نه تنها علیه رژیم ستم شاهی و نظام سلطه جهانی بلکه علیه همه ستمگران قیام و مردم تحت سلطه جهان را از نا امیدی  نجات دادند وبا شروع  انقلاب اسلامی  دوره بازگشت دین و خدا را به دنیا برگرداندند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: رژیم منحوس پهلوی که نه با زورشمشیر بلکه اولین رژیم سلطنتی بود که با دست بیگانگان کاشته  شد.

وی رژیم پهلوی کمرهمت بسته بود که دین، شرف وغیرت را ازکشورما بردارد اظهارداشت: سفیروقت انگلیس درایران خاطره‌ای را از جشن 2500 ساله شیرازنقل می‌کند و می‌گوید به شاه گفتم  اگرنمایش تجاوز به عنف که درپیاده رو جشن هنر شیراز که درشهر منچسترانگلیس اتفاق می‌افتاد  کارگردان و هنرپیشگان آن جان سالم به درنمی‌بردند.

کشکولی افزود: امام راحل ازسال 42 با مخالفت با کاپیتلاسیون و قانون انجمن ایالتی و ولایتی کمرهمت بست که  شاه را ازایران بیرون کند و به لطف خداوند همین اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به مقایسه وضعیت اقتصادی ایران قبل و بعد از انقلاب عنوان کرد: در ایام سلطنت شاه پهلوی براساس اعلام  بانک جهانی 60 درصد روستائیان و 30 درصد شهرنشینان ایران که معدل بین آنها 46 درصد است زیر خط فقر بودند ولی براساس آماربانک جهانی علی رغم جنگ 8 ساله،تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و برخی سوء مدیریت‌ها 10 و نیم درصد مردم ایران زیر خط فقر هستند این آمار در آمریکا 12 درصد، فرانسه 14.2 درصد، آلمان 15.7 درصد، ژاپن 18 درصد، انگیس 19 درصد، ترکیه 21.9 درصد و در عربستان 25 درصد مردم زیر خط فقر هستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین: حضور پرشور مردم در 22 بهمن نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد‌مردم لرستان باز هم حماسه آفریدند؛ حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن+تصاویرمراسم یوم‌الله 22 بهمن زیر باران رحمت الهی در رشت به روایت تصویر‌

وی بیان کرد: بسیار خوب است که واقعیت‌ها را از زبان دشمنان بشنویم که حقایق را گم نکنیم و مسیر را گم نکنیم که چگونه انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57  ضمن مردم سالاری عنصر اراده ملی را با روحیه و باورما می‌توانیم جان مایه همه پیشرفت‌ها قرارداد و با ترکیب جمهوریت و اسلامیت وهمچنین مبنا قراردادن قرآن و شریعت درحکومت و همچنین حاکم کردن نظام ضد استبدادی و ضد استعماری ولایت  فقیه حق مردم را درراستای حقوق الهی تسریع کرد.

کشکولی گفت: انقلاب اسلامی آرام و با صلابت 43 سال با وجود بحران‌ها، چالش‌ها و جنگ 8 ساله که به گفته آیت الله جوادی آملی جنگ جهانی سوم بود چرا که دریک طرف کل جهان ودرطرف دیگرایران مظلوم بود با پیروزی عبورکرد که این خود از دستاوردهای انقلاب است وماهیت این انقلاب را تبیین می‌کند.

وی تصریح کرد: با اثبات کارآمدی نظام انقلاب اسلامی به لطف خداوند ایران با ثبات، و ایجاد امنیت پایدار و حفظ  تمامیت ارضی ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است و طی 43 سال گذشت بینش سیاسی را ازانحصار طبقه معدود و عزلت گزیده روشنفکران بیرون آورده و میان عموم مردم کشور جاری و ساری کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد:مجاهدت‌های جوانان در خدمت رسانی، اردوهای جهادی، اعتکاف و  اقدامات بی نظیر درپیاده روی اربعین وهمچنین ایستادگی 43 در برابر زورگویان عالم از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران به عنوان که مردمی‌ترین و مستقل ترین کشورمبتنی بر قرآن و شریعت در جهان، حامی محرومان و مستضعفین بدون گرایش‌های سیاسی، هوادار محور مقاوت، ظلم ستیر، قدرت برترمنطقه والگوی برتردر مبارزه با مستکبران است.

انتهای پیام/ 645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه