Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@08:41:09 GMT

رمز عزت و پیروزی ملت ایران اطاعت از رهبری است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۰۵۴

رمز عزت و پیروزی ملت ایران اطاعت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، آیت‌الله اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت و سفیر سابق ایران در سوریه سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲بهمن در شهر سی سخت بود.

آیت‌الله اختری گفت: راغب بودم که به این منطقه بیایم و بعد از این حوادث دلخراش و حوادث سهمگین  زلزله از نزدیک با شما برادران و خواهران دیدار کنم امیدوارم با حمایت‌های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری امنیت و سلامتی و آرامش و شادی بار دیگر به این مردم برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: من با زندگی مردم شما در زمان طاغوت آشنایی ندارم ولی می‌دانم در استان کهگیلویه و بویراحمد  بیش از ۹۰ درصد از مناطق روستایی ما از آب آشامیدنی برخوردار نبودند خیابان وجود نداشت، مردم سواد نداشتند،از نظر بهداشتی خیلی ضعیف بودند، امنیت وجود نداشت و به طور کلی خیلی محروم بودند ولی الان به برکات جمهوری اسلامی بهترین امکانات برای شما به ارمغان آمده است شما در میان خودتان پسران و دخترانی دارید که توانستند در سطح ملی و جهانی بدرخشند و در المپیک مقام کسب کنند.

وی گفت: شما توانستید دکتر سامان نیک اقبال را داشته باشید که رئیس انجمن پیوند کبد ایران شود پس اینها همه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است،در زمان طاغوت ما هر چه پزشک داشتیم همه از کشورهای هند، بنگلادش، عراق و دیگر کشورها بودند، بیمارستان آن چنانی نداشتیم،در کارخانه ها و کشتی ها اگر یک پیچ خراب می شد آمریکایی ها و انگلیسی ها به جوانان ایران اجازه نمی دادند که درستش کنند و به خاطر اینکه جوانان ما را در بدبختی و بی سوادی نگه دارند همان قطعه پیچ را به خارج از کشور می فرستادند و درست می‌کردند این حقیقتی است که وجود داشته ولی الان به لطف انقلاب اسلامی جوانان،نخبگان و دانشمندان هسته‌ای داریم که توانستند موشک های بالستیک با برد بیش از ۱۴۰۰کیلومتر تولید کنند، توانستند کشور را از لحاظ پزشکی بی نیاز کنند، توانستند با اتکا به نیروی الهی کشور را در برابر دشمنان انقلاب خودکفا کنند.

آیت‌الله اختری افزود: پس یادمان نرود که ما در چه حالی بودیم و الان در چه حالی هستیم، امروز تمام رسانه ها  به صراحت اعلام می‌کنند که  آمریکایی‌ها در برابر جمهوری اسلامی در برابر انقلاب اسلامی به زانو در آمده اند دشمنانی  که می‌خواستند با این فشارها کشور ما را تسلیم کنند امروز بر این باورند که تحریم ها باعث قدرتمند تر شدن جمهوری اسلامی ایران شد.

آیت الله اختری اظهار داشت: از اول انقلاب تا به امروز هر روز یک پیروزی برای اسلام و برای مسلمانان وجود داشته، مقاومت اسلامی لبنان پیروزی‌های مقاومت اسلامی در فلسطین پیروزی‌های  مقاومت به فرماندهی سردار رشید شهید حاج قاسم سلیمانی در عراق و در سوریه که باعث نابودی داعش شد  الان همین بودجه ای که برای اینجا قرار داده شده است  که مشکلات شما رفع شود از برکات همین نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است،  نظام جمهوری اسلامی در حال رشد و  در حال عظمت و پیشرفت است.

وی گفت: امروز هم رئیس جمهور کشور را می‌بینید هر هفته در یک شهری و در یک استانی دنبال کار مردم هستند و همه باید برای رفع مشکلات کشور کمک کنیم.

وی گفت: با گذشت با تلاش و کار و اطاعت از مقام معظم رهبری این انقلاب آسیبی نخواهد دید نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران سربلند و سرفراز و پیروز خواهند بود.


انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه سی سخت ۲۲بهمن آیت الله اختری جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است