Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب گفت: پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، پنجمین طرح مردم یاری و کمک‌های مومنانه و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان شیرین سو از توابع استان همدان، به همت کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دوم علی اسدی در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است، گفت: جایگاه رفیع امروز ایران به ویژه نیروهای مسلح، به پشتوانه حمایت مردم و تعهد و وطن پرستی جوانان این سرزمین بوجود آمده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب افزود: ایام دهه فجر، تداعی کننده روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ و شهیدپرور ایران است.

اسدی با تشریح برخی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مهمترین و اساسی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم با پیروی از اندیشه های مدبرانه و دلسوزانه بنیانگذار انقلاب بود که حقیقتا ایشان دغدغه‌ای جز عدم وابستگی به بیگانگان و عزتمندی ایران و ایرانی نداشتند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند پدافند هوایی و بویژه سایت رادار شهدای سوباشی در دوران دفاع مقدس تا به امروز، تصریح کرد: پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب ادمه داد: یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان است. رهبر کبیر انقلاب همواره بر رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان جامعه و رفع مشکلات آنان تاکید داشتند و می فرمودند: «گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.»

اسدی ادامه داد: منطقه پدافند هوایی غرب به‌مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اقدام به برگزاری پنجمین  مرحله از طرح اهدای کمک‌های مؤمنانه کرده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر کمک مومنانه، طرح مردم یاری با حضور پزشکان منطقه پدافند هوایی غرب در شهرستان شیرین سو انجام شد.

بنابر این گزارش، دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن و بسته های معیشتی در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه توسط منطقه پدافند هوایی غرب در میان نیازمندان شهرستان شیرین سو و روستاهای تابعه توزیع ‌شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انقلاب اسلامی انقلاب دهه فجر نسل جوان ایران دوران دفاع مقدس پرنده جامعه مشکلات منطقه پدافند هوایی فرمانده منطقه پدافند هوایی منطقه پدافند هوایی غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم