Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:32:28 GMT

برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن در نظم و امنیت کامل

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۶۷۸

برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن در نظم و امنیت کامل

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار "حسین اشتری" در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن عرض تبریک به مناسب یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم با حضور خود بار دیگر حماسه آفریده و با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" تجدید بیعت کردند؛ از مردم عزیز که چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم البته در این مراسم تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور شورانگیز مردم فهیم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: بحمدالله این مراسم با نظم و امنیت بسیار خوبی در سراسر کشور برگزار شد و همکاران بنده نیز از شب گذشته و امروز صبح با آمادگی کامل از ساعات اولیه در معابری که از قبل پیش بینی شده بود برای برقراری نظم و امنیت حضور داشتند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه بر اساس آخرین گزارش‌ها هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و این مراسم با نظم خاصی برگزار شد، تصریح کرد: همکاران ما در انتظامی کشور تا آخرین ساعاتی که مردم در معابر و میادین اصلی هستند، حضور خواهند داشت که اینجا باید از همه همکاران خدوم انتظامی در سراسر کشور تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر 5422656

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری پلیس نیروی انتظامی دهه فجر شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن غلامحسین محسنی اژه ای وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا ذبیح الله خداییان کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه دادستانی تهران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب