Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در پیامی انتصاب امیر حاتمی به عنوان "مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش" را به وی تبریک گفت.

به گزارش برنا از روابط عمومی وزارت دفاع؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند امیر سرتیپ دکتر امیر حاتمی
سلام علیکم
با تبریک ایام الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آحاد مردم شریف و سربلند ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، و همه ی شهدای والامقام؛

بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرمانده معظم و معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) به عنوان "مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران" را که نشان‌دهنده حسن اعتماد ایشان به جنابعالی است تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جنابعالی در این عرصه‌ جدید ماموریت که الحمد الله همانند سوابق و تجارب ارزشمند و مجاهدت های قبلی تان در مسئولیت های خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران من جمله رده های مختلف فرماندهی در ارتش ، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موفق بودید آرزوی توفیق دارم .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی
انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران انقلاب حضرت امام خمینی حضرت امام مد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۲۲ بهمن حضرت امام نیروهای مسلح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند