Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی گفت: امروز باید به جوانان متعهد اعتماد کرده و در مدیریت کشور از ظرفیت آنها بخوبی استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز جمعه در جمع مردم شهر محمدیه در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی در دنیا بشمار می رود که با متکی برمشارکت 98 درصدی مردم پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز همه ما باید مانند یک سرباز در میدان باشیم و توصیه مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم  ترکیبی دشمن را جدی بگیریم و کمک کنیم تا آینده روشنی برای جوانان کشور ترسیم شود.

سرتیپ فرزاد اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی شاهد جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند آن هستیم که از انقلاب هایی که با کودتا رخ داد خبری نیست لذا جا دارد از انقلابی که با نثار خون هزاران شهید بدست آمده صیانت کنیم و قدردان دستاوردهای عظیم آن باشیم. 

فرمانده سابق قرارگاه  پدافند هوایی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه برخی افراد از اهداف و برنامه های انقلاب فاصله گرفتند تصریح کرد: اینکه بعضی از مسئولان از انقلاب و اهداف آن فاصله گرفتند شکی نیست و دشمن هم از این فرصت استفاده کرده و توانسته در میان برخی نفوذ کند و امروز وظیفه داریم جلوی ادامه این نفوذ را بگیریم.

 مشاور عالی فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی همچنین به جنگ رسانه ای دشمن اشاره کرد و گفت: برخی از رسانه هایی که وابسته هستند با دروغ پراکنی تلاش می کنند میان مرم و مسئولان فاصله ایجاد کرده و نگذارند دستاوردهای انقلاب دیده شود و در این میان در خارج از کشور نیز منافقین تنها گروه منحوسی هستند که با چهره ایرانی علیه نظام توطئه می کنند و با فتنه و دسیسه های بزدلانه دست به ترور و تخریب و بمب گذاری علیه نظام و و دستاوردهای انقلاب و مردم می زنند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی توانست به پشتوانه مردم و رهبری چهره حق را از باطل مشخص کند و منافقین کوردل را هم به مردم  بشناساند و آنها را رسوا کند.

سرتیپ اسماعیلی با اشاره به رجز خوانی های دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن رجزخوانی می کند اما سربازان و فرماندهان نظامی ما که تفاوت‌های فراوانی با ژنرال های خارجی و غربی دارند و خود را سرباز مردم  می‌دانند و اجازه نخواهند داد هیچ تعرضی به نظام صورت گیرد و جنگی علیه این مرز و بوم رخ دهد.

وی اظهارداشت: امروز آمریکا که برخی آن را کدخدای جهان می دانند جسارت تعرض به ایران را ندارد زیرا می داند اگر در ویتنام ، افغانستان ، عراق، سوریه و لیبی شکست خورد اما در ایران همه موجودیتش را هم از دست خواهد داد.

سرتیپ اسماعیلی ادامه داد: به فرموده رهبری امروز دشمن با تهاجم ترکیبی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی می خواهد به ما آسیب بزند حتی فشار رسانه‌ ای آنها بیش از همه است و می خواهند با بزرگ نمایی کاستی ها و مشکلات و کوچک جلوه دادن دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام  بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند.

 مشاور عالی فرمانده کل ارتش، در امور پدافند هوایی یادآورشد: هرچند در کشور مشکلات و نارسایی هایی هم وجود دارد و مردم با گرانی، بیکاری مواجهند اما مسئولان تلاش می کنند آن را حل کنند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی رسانه های داخلی نیز دستاورد های انقلاب اسلامی را به خوبی بیان نمی کنند و از موفقیت های بزرگ صنعتی، دفاعی، هوایی، فضایی، موشکی، هسته ای، نانو، مخابراتی و دانش های بنیانی چیزی نمی گویند و همیشه در شیپور یاس و نامیدی می دمند تا مردم خسته شوند.

سرتیپ اسماعیلی گفت: ما انقلاب نکردیم تا در خارج از مرزها برای ما تصمیم بگیرند و در این شرایط رسانه ها بویژه رسانه ملی وظیفه دارد با تریبونی که در اختیار دارند در مقابل فتنه ها و دسیسه ها و شیطنت های رسانه ای دشمن بایستند و با آن مقابله کنند.

وی گفت: رسانه های متعهد که مدافعان سنگر جنگ نرم هستند باید با پاسخ قاطع و آگاه سازی درست در مقابل تخریب دشمن بایستند و هوشیارانه عمل کنند.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند خاتم الانبیا( یگان مشترک ارتش و سپاه) اضافه کرد: هرچند تعداد محدودی از مسئولان خطا دارند ولی خوشبختانه قوه قضاییه با قدرت تمام با آنها برخورد می کند اما جنگ روانی و رسانه ای دشمن چنان القاء می کنند که همه مردم و نظام را فاسد معرفی کنند که رسانه های داخلی باید با روشنگری در این زمینه عمل کنند تا مردم نا امید نشوند.

دشمن، تخریب چهره های دلسوز و صدیق نظام را هدف گرفته است 

فرمانده سابق قرارگاه هوایی خاتم الانبیا تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن تخریب چهره ها و دلسوزان انقلاب است که متاسفانه در این راه هم برخی از مسئولان با کم  کاری و بهانه تراشی و کوتاهی به آن دامن می زنند.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان بدانند برای هر صندلی مدیریت ۸۰ شهید خونش ریخته شده شاید بهتر عمل کنند و دیگر کوتاهی را به دیگران منتسب نکنند.

سرتیپ اسماعیلی بیان کرد: برخی هنوز هم نمی خواهند که جوان ها عرصه مدیریت را در دست بگیرند و ادعا می کنند جوان ها تجربه کافی ندارند در حالی که شهدای ما هم جوان بودند و دیدید آن حماسه بی نظیر دفاع مقدس را رقم زدند چون به آنها اعتماد شد و در جنگ پیروز شدند لذا امروز هم می توانیم به جوانان  اعتماد کرده و از ظرفیت آنها در مدیریت کشور استفاده کنیم.

مردم شهر محمدیه نیز امروز جمعه با راهپیمایی خودرویی جشن انقلاب را برگزار کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری انقلاب جنگ رسانه فتنه جهان ایران افغانستان سوریه لیبی مشکلات بیکاری قوه قضاییه دفاع مقدس شهرداری محمدیه سرتیپ اسماعیلی انقلاب اسلامی پدافند هوایی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

رئیس مجلس گفت: جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس‌نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آنها نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز_سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت_مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: شهید مطهری پاره تن و حاصل عمر امام راحل و صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود. ایشان عمر شریف خود را صرف مبارزه سرسختانه با انحرافات کرد و به همین جهت همواره مورد بغض و نفرت متحجران و غرب زدگان بود.

وی گفت: جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی اندیشه بلند مطهری را که جوهر اندیشه امام (ره) است چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آنان نشوند. مطهری زنده است چرا که اندیشه مطهری همچنان راهگشا و درس آموز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین روز معلم را به همه فرهنگیان عزیز و پرتلاش سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم. مجلس یازدهم مفتخر به تصویب قانون رتبه بندی معلمان و پیگیری مستمر تا اجرای کامل آن است. همچنین در برنامه هفتم پیشرفت کشور نیز احکام بسیار مهمی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و افزایش رضایت شغلی معلمان و اصلاح نظام تربیت معلم و ارزیابی عملکرد به تصویب رسیده است که در صورت اجرای درست می تواند تحول جدی در وضعیت تربیتی نظام آموزش و پرورش ایجاد کند.

قالیباف در ادامه روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت و بیان کرد: مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد و قوانین مهمی در این باره به تصویب رسیده است. مهمترین اقدام مجلس در این حوزه رفع انحصار از مجوزهای کسب و کار و شکستن قلم های طلایی با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود که به دوران تاریک رانت های صنفی پایان داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان نیز به عقب ماندن نظام قانون گذاری از نیازهای زیست بوم فناوری کشور پایان داد و به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قانون جهش تولید دانش بنیان تاکنون منجر به ۱.۳ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شده است. رهبر معظم انقلاب قانون جهش تولید دانش بنیان را یکی از سه قانون راهبردی تصویب شده در مجلس یازدهم دانستند.

وی تاکید کرد: تصویب قانون مالکیت فکری و قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی و همچنین معافیت های مالیاتی بر کسب و کارهای خرد و تصویب قانون مالیات بر سوداگری برای هزینه دار کردن فعالیت های اقتصادی غیرمولد و در نهایت اختصاص منابع تبصره ۱۸ بودجه برای ایجاد اشتغال به خود استان ها از دیگر عناصر ریل گذاری مجلس در موضوع تولید و اشتغال است که در صورت اجرای درست و دقیق آن به بهبود وضعیت کسب و کار در کشور و رونق تولید منجر خواهد شد.

کد خبر 749258

دیگر خبرها

  • فیلم/نمونه طنزپرداز متعهد به روایت رهبر انقلاب
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است