Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک معتقد است بازی مقابل ساوتهمپتون سخت خواهد بود و منچستریونایتد باید بدون قید و شرط در این بازی پیروز شود.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با ساوتهمپتون حاضر شد و در مورد این دیدار، وضعیت رونالدو و هری مگوایر صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رالف رانگنیک در این کنفرانس خبری در مورد کریستیانو رونالدو گفت:

کریستیانو رونالدو باید گل های بیشتری بزند، این مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم ما به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم و فرصت های کافی را در چند بازی اخیر داشته ایم اما به اندازه کافی گل نزدیم. اما این فقط در مورد رونالدو صدق نمی کند بلکه این مسئله مربوط به کل بازیکنان، به خصوص بازیکنان هجومی تیم است. به اندازه کافی گل نمی زنیم. اگر در ذهن داشته باشید که ما چند موقعیت خلق می کنیم، این مسئله چیزی است که باید در هفته های اینده آن را بهبود دهیم. مقابل برنلی در 70 دقیقه از نود دقیقه بازی، همه چیز بسیار بسیار بسیار به برنامه بازی ای که قبل از شروع بازی در موردش صحبت کرده بودیم، نزدیک بود. اکنون به دنبال پاداش دادن به خود و همچنین کسب نتایجی که باید لایق آن باشیم، هستیم.

بازی مقابل ساوتهمپتون؟

کاملاً آگاهیم که بازی سختی خواهد بود. مشخصاً بازی آن ها مقابل تاتنهام را در این هفته نگاه کردم و آن ها کاملاً شایسته پیروزی بودند. آن ها از نظر تاکتیکی در سطح بسیار بالایی بازی کردند و این چالشی برای ما خواهد بود اما مطمئنم که از پس این چالش بر خواهیم آمد. ما امروز برای بازی فردا آماده خواهیم شد و باید در این دیدار پیروز شویم، این بدون قید و شرط است. در هر دو بازی مقابل میدلزبرو و برنلی، در نیمه اول عالی بودیم اما نیاز داریم مقابل ساوتهمپتون و برایتون در کل بازی عملکرد سطح بالایی داشته باشیم.

رالف هازن هوتل؟

او را شش یا هفت سال است که می شناسم، در این سال ها پیشرفت کرده و این مشخص است. شما به خوبی می توانید ببینید که در ساوتهمپتون چه کاری انجام داده، او همچنین در لایپزیش نیز کارش فوق العاده بود. دوم شدن در اولین سال حضور در بوندسلیگا و ششم شدن در دومین سال حضور. چیزی که او در ساوتهمپتون به آن رسیده، فوق العاده است.

هری مگوایر؟

فکر می کنم او یک بازی فوق العاده مقابل وست هم انجام داد. در بازی مقابل برنلی می توانستیم در لحظات انتقال بازی بهتر دفاع کنیم اما بقیه دفاع ما واقعاً خوب نبود. نباید اجازه می دادیم آن ها ضد حمله بزنند. هری مصدوم شد، برگشت، بازی خیلی خوبی مقابل وست هم انجام داد و مطمئنم که فردا نیز می تواند چنین عملکردی داشته باشد.

دلیل افت عملکرد تیم در نیمه دوم؟

نحوه بازی ما در نیمه اول یا هفتاد دقیقه ابتدایی بازی مقابل برنلی، بسیار بسیار به برنامه بازی ما نزدیک بود. فقط مانده است که بتوانیم نتایجی که لایقشان هستیم را کسب کنیم. فکر می کنم بازیکنان فهمیده اند که پیشرفت خوبی در هفته های اخیر داشته ایم. درک می کنند که ما بازی را کنترل می کنیم اما سپس دوباره، اگر گلی دریافت کنیم باید به برنامه بازی مان بچسبیم. نه این که ناگهان فرم یا ساختار بازی مان را از دست دهیم. این مضرترین بخش آن بود. ما فقط به آن برنامه بازی خود پایبند نبودیم. ناگهان، جایگیری های درست و هماهنگی در زمین نداشتیم. دو بازیکن هشت ما خیلی در کناره ها بودند. در این مورد دیروز و روز قبل که بازی برنلی را آنالیز می کردیم، صحبت کردیم.

 امیدوارم وقتی به این تعداد موقعیت داریم، بیش از یک گل بزنیم. با این حال باید بدانیم و آگاه باشیم که چرا تا این حد بر بازی مسلط بودیم. باید به این موضوع بچسبیم و همین روند را ادامه دهیم. نباید ناگهان ساختار و فرم خود را از دست دهیم. این اتفاق در 15 یا 20 دقیقه اواخر بازی مقابل برنلی رخ داد. در پایان بازی اوضاع بهتر شد و کمی بازی را کنترل کردیم اما در آن 15 دقیقه، فرم خود را از دست دادیم.

اهمیت ضربات شروع مجدد؟

قطعاً این ضربات بسیار مهم هستند. ما گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد در ده هفته اخیر نخورده ایم. فکر می کنم مقابل برنلی از روی یکی از همین ضربات به گل رسیدیم. در حال کار بر روی آن هستیم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رده بندی جدید فیفا | ایران همچنان در قله آسیا دلخوری علیرضا بیرانوند از افشین پیروانی استیون جرارد: کسی که از بازی کوتینیو لذت نبرد باید فوتبال تماشا کردن را کنار بگذارد بازماندگان سوپرلیگ اروپا به دنبال برگزاری تور پیش فصل در آمریکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اندازه کافی مقابل برنلی برنامه بازی بازی مقابل فکر می کنم بازی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد