Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیدادی سلیمانی گفت: آزادی و مشارکت سیاسی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است زیرا در رژیم پهلوی ، مشارکت سیاسی به معنای واقعی کلمه وجود نداشت اما پس از انقلاب اسلامی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم شدند به طوری که در مدت ۴۳ساله انقلاب قریب به ۴۰ انتخابات در عرصه تصمیم گیری کشور برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان های استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانیم:



امام جمعه رابر؛ امنیت ایران یک امنیت مستقل است نه عاریه ای

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر، در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تبریک یوم الله ۲۲بهمن وقدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار زادگاه سردار دلها در راهپیمایی خودرویی این شهرستان گفت: ۲۲بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی وبیداری مستضعفان است

امام جمعه رابر بااشاره به گوشه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران سرنگونی نظام دیکتاتوری پهلوی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: نظام دیکتاتوری پهلوی برآمده از کودتای انگلیسی و آمریکایی بود که وابستگی ، استبداد، فساد(سیاسی، اخلاقی ومادی) ، ضدیت بااسلام وبی کفایتی از ویژگی های این رژیم منحوس بود.

وی بااشاره به اینکه انقلاب، نظام مردم سالاری دینی را روی کار آورد یکی دیگر از دستاوردهای سیاسی انقلاب را افزایش بینش سیاسی مردم عنوان کردوافزود: یکی از اهداف سیاسی رژیم پهلوی دور نگه داشتن مردم ایران از مسائل وواقعیت های جامعه بود که پس از انقلاب اسلامی افزایش آگاهی ها وتقویت بینش سیاسی مردم بعنوان اصل مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی گردید.

امام جمعه رابر اظهارداشت: آزادی ومشارکت سیاسی مردم ازدیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در رژیم پهلوی ، مشارکت سیاسی به معنای واقعی کلمه وجود نداشت ولی پس از انقلاب اسلامی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم شدند به طوری که در مدت ۴۳ساله انقلاب قریب به ۴۰انتخابات در عرصه تصمیم گیری کشور برگزارشد.

وی افزود:  استقلال در سیاست خارجی چهارمین دستاورد انقلاب اسلامی است که در  دوران پهلوی در ساختار سیاسی ایران به دلیل نفوذ کشورهای نظیر انگلستان و آمریکا استقلال سیاسی وجود نداشت اما پس از انقلاب ایران اسلامی ضمن رهایی از نفوذ آمریکا و انگلیس استقلال سیاسی خود را به دست آورد.

امام جمعه رابر یکی دیگر از دستاوردهای سیاسی انقلاب را بیداری مسلمانان و مستضعفان عنوان کرد و گفت: اندیشه های اسلامی به جای اندیشه های غربی همچون ناسیونالیسم و مارکسیسم از جمله مصداق بیداری سیاسی است.
 
وی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی ، توسعه و عمران کشور اظهار کرد: در دوران پهلوی بیشتر جمعیت ۳۵میلیونی کشور در روستا ها زندگی میکردند و از حداقل امکانات رفاهی محروم بودند.

خطیب جمعه رابر همچنین گفت: در دوران پهلوی ایران بزرگترین وارد کننده موارد غذایی به شمار می رفت به طوری که پنیر از دانمارک ، تخم مرغ از اسرائیل ، گوشت از استرالیا، گندم از آمریکا ، سیب زمینی و پیاز از پاکستان وارد می شدو کشور تنها برای ۳۳روز قادر بود مواد غذایی مورد نیازخود را در داخل تهیه کند.

وی در همین راستا افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ضمن خودکفایی در بیشتر محصولات کشاورزی تنها کمتر از پنج درصد مواد غذایی مورد نیازرا از خارج از کشور وارد می‌کند.
امام جمعه رابر در بحث صنعت بیان کرد: در دوران پهلوی هویت صنعت مونتاژی بود ولی اکنون با توان داخلی در صنعت به خودکفایی و بومی سازی در صنایع کشور رسیده ایم.

وی با اشاره به بحث بهداشت و درمان گفت: در دوران پهلوی برای مداوای سرماخوردگی از فیلیپین ،هند ، پاکستان و بنگلادش پزشک به ایران آورده می شد اما  در حال حاضر از کشورهای دیگر برای مداوا به ایران اسلامی سفر می کنند.

خطیب جمعه رابر دربخش دیگری از سخنانش گفت: درانقلاب اسلامی جنگ هشت ساله تمام عیارعراق باحمایت همه جانبه شرق وغرب وارتجاع عرب علیه جمهوری اسلامی نه تنها یک وجب از خاک کشور جدا نشد بلکه باشکست دشمن متجاوز آنها را مجبور به پرداخت خسارت نیزکرد.

وی اظهارداشت ؛ هم اکنون اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دریا با ساقط کردن پهباد آمریکایی وتوقف کشتی های متعلق به آمریکا وانگلیس در زمین با موشک های بالستیک نقطه زن که آمریکایی ها دررعین الاسد تجربه کردند برای جهانیان مشهود است.
وی بااشاره به اینکه امنیت ایران یک امنیت مستقل است نه عاریه ای گفت: دولتک های منطقه امنیت عاریه ای وقرضی دارند واگربخواهند به استقلال امنیتی برسند چاره ای جز زیرچتر امنیت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتن ندارند.


امام جمعه آسمینون؛ استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ تر است 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفری امام جمعه موقت بخش آسمینون_منوجان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵۷ یک معجزه بود و استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ تر از پیروزی انقلاب است .

وی افزود: زیرا اگر دشمن در لحظه پیروزی انقلاب غافلگیر شد و نتوانست از پیروزی انقلاب جلوگیری کند اما از فردای پیروزی با همه توان و امکانات و تمامی عرصه‌های متصور کمر همت برای حذف انقلاب اسلامی بست و هر چه توان داشت به کار گرفت تا انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نرسد ولی به کوری چشم آنها این اتفاق افتاد انقلاب اسلامی امروز جشن چهل و سومین سالگی خود را برگزار می‌کند و این یک پیروزی بزرگ و معجزه‌ای بزرگتر از معجزه پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد.


حجت الاسلام محمد جعفری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تمام تحرکات دشمن در این چهل سال از بین بردن انقلاب بود امروز که انقلاب ۴۳ ساله شده است نیز همین تلاش دشمن ادامه دارد در واقع ملت ایران در بهمن ۵۷ با یک پیشروی و حمله که متکی بر پانزده سال طراحی از سال ۴۲ بود ایران را از نظام طاغوت و سلطه آمریکا آزاد کرد در حقیقت انقلاب اسلامی همچنان در جایگاه آفندی و پیشروی قرار دارد البته  گهگاهی دچار کندی و تندی سرعت و فراز و نشیب همراه بوده است اما هرگز  توقف نداشته و همواره حرکتی رو به جلو داشته است.


امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) در ادامه افزود: اما در نقطه مقابل این دشمن است که تمام تحرکات خود را برای ایجاد سد برای پیشروی انقلاب قرار داده  که به لطف الهی شکست خورده است در جشن های انقلاب معمولاً از دستاوردهای انقلاب گفته می شود.

وی بیان کرد: اما نکته حائز اهمیت آن است که بدانیم اول دستاوردهای انقلاب فقط مادی نیست و ثانیاً در دستاوردهای مادی در بخش ها مختلف پیشرفت‌هایی فوق انتظار بوده است و البته در بخش‌هایی هم عقب‌ماندگی‌های وجود دارد و در این خصوص دستاوردهای معنوی را نباید از قلم انداخت.

امام جمعه جیرفت: ثبت بیش از ۵۰ هزار مقاله از ایران اسلامی در مراکز علمی و پژوهشی جهان

 حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: حضور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شکوهمند و ستودنی بود که از تمامی مردم و دست‌اندرکاران بزرگداشت ایام الله دهه فجر تقدیر و قدردانی می‌شود.

امام جمعه جیرفت افزود: انقلاب اسلامی ایران همان اهداف بعثت انبیاء (ص) و ائمه معصومین (ع) را دنبال می‌کند که در رأس آن عدالت قرار دارد.

وی بیان کرد: تا قلّه عدالت فاصله داریم اما فاصله بسیاری را طی کرده‌ایم و به یاری خداوند انقلاب اسلامی ایران به اهداف عالیه خود خواهد رسید و همچنان با ظلم و فساد مبارزه می‌کند تا به ظهور منجی و حکومت عدالت‌گستر مهدوی برسد.

خطیب جمعه جیرفت مطرح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار مهم و کم نظیری دارد که در چند خطبه و سخنرانی نمی‌گنجد چرا که در هر زمینه‌ای بنگریم پیشرفت‌ها گسترده و خیره کننده است.

وی تصریح کرد: امروزه بیش از ۵۰ هزار مقاله از ایران اسلامی در مراکز علمی و پژوهشی جهان به ثبت رسیده است در حالی که پیش از انقلاب هیچ جایگاهی نداشته‌ایم و در تولید علم و مقالات علمی جزو کشورهای برتر جهان قرار گرفته‌ایم که ثمره حرکت انقلاب در مسیر تحقق عدالت آموزشی است.

وی گفت: باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین نمائیم و انقلاب اسلامی ایران عزت و خودباوری و افتخار به داشته‌های دینی را برای مسلمانان جهان به ارمغان آورده است.

خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با همراهی و ولایتمداری امت اسلامی به ویژه جوانان و سایر اقشار جامعه در وهله بعد، به پیروزی رسید که در سالروز این پیروزی شکوهمند یاد تمامی شهداء را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام میثم تارم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی دینی، فرهنگی و اجتماعی است که همچنان پس از ۴۳ سال همان شعارهای اولیه را با صبر و مقاومت دنبال می‌کند تا به حکومت عدالت‌گستر مهدوی پیوند بخورد.


امام جمعه عنبرآباد:استقامت مردم از مهم‌ترین اصول و ارکان‌ استمرار انقلاب است/ لزوم تقویت روحیه مطالبه‌گری مردم


ظهر امروز ۲۲ بهمن حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، گفت: در طول تاریخ انقلاب‌های زیادی در این کره خاکی صورت گرفته ‌است که مهم‌ترین آن‌ها انقلاب مردم روسیه و انقلاب کبیر فرانسه است اما هر دوی این انقلاب ها با انحراف از آرمان‌ها و اهداف، حمایت و پشتیبانی مردم را از دست دادند و زمین خوردند.

امام جمعه عنبرآباد بقاء و داوم یک انقلاب را از پیروزی آن مهم‌تر و سخت تر، دانست و افزود: این ۲ انقلاب با شعارهایی همچون عدالت، آزادی و برابری همه جامعه توانستند حمایت مردم را جلب کنند اما بعد از پیروزی، مردم هنگامی که دیدند خبری از آن شعارها وجود ندارد عقب رفته صحنه و میدان را خالی کردند و هر دوی این انقلاب ها زمین خوردند.

وی خاطرنشان کرد: استقامت مردم در راه تداوم انقلاب از مهم‌ترین اصول و ارکان‌ استمرار انقلاب اسلامی تا به امروز بوده‌ و ان ‌شاءالله خواهد بود.

حجت الاسلام بامری تاکید کرد: در انقلاب ما اثرگذاری مردم تنها در پیروزی آن نبود بلکه در طول این ۴۳ سال پس ‌از انقلاب، حضور مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و ارزشمند بوده ‌است و یکی از جلوه‌های بارز مردمی بودن انقلاب ما انتخابات است که به دفعات شاهد حضور غرورآفرین مردم بوده ایم.

خطیب جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که حضور بیش‌از ۵۰ درصد مردم در انتخابات‌ نشانه اهمیت موضوع برای مردم است، ابراز کرد: مردمی که برای تعیین سرنوشت کشور خود شریک‌ هستند و اثر رأی خوب و بد خود را حتی می‌بینند.

وی از مهم‌ترین مواردی که مردم نقش اصلی در آن ایفا کردند را خاموش کردن آتش فتنه برشمرد و اظهار کرد: مردم ما در سال ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ بعد از آنکه عده‌ای خائن برای بهم ریختن نظم و آرامش کشور به خیابان‌ها آمدند و جسارت‌هایی کرده و خسارت‌هایی را به بار آوردند، مردم با حضور مقتدرانه خود در صحنه دفاع از انقلاب ثابت کردند که همچنان خواهان این انقلاب‌ هستند و به آن ایمان دارند.

حجت الاسلام بامری اضافه کرد: غربی‌ها به روش فتنه در برخی کشورها توانستند نظام حاکم بر آن کشورها را عوض کنند اما در ایران نتوانستند زیرا مردم با حضوری نشأت گرفته از بصیرت و زمان‌شناسی در صحنه حضور یافتند.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: از دیگر جلوه‌های حضوری مردم در صحنه، شرکت میلیونی هر ساله در راهپیمایی های ۲۲ بهمن است که وجود گذشت بیش ‌از ۴۳ سال، همچنان روحیه انقلابی در مردم ما زنده است و همچنان جوانان حاضر در راهپمایی‌ها همانند سال ۱۳۵۷ شعار مرگ‌بر آمریکا می‌دهند.

وی تصریح کرد: دشمن فکر می‌کرد از آنجایی که نسل جوان امام را ندیدند، می‌تواند بین آن‌ها و انقلاب جدایی بیندازد اما باز هم محاسبه آن‌ها غلط از آب درآمد و حضور هر ساله مردم در روز قدس مثال‌زدنی است.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: هنگامی که خبر ارتحال امام در رسانه‌ها منتشر شد، دشمن گمان کرد که کار انقلاب تمام است اما وقتی تشییع میلیونی امام خمینی (ره) را دید فهمید که این انقلاب ریشه در جان و قلب این مردم دارد و این شکوه و عظمت یک‌بار دیگر آن‌ هم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی تکرار شد.

خطیب جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که از دیگر عرصه‌هایی که مردم با حضور جهادی خود درخشیدند، عرصه خدمات اجتماعی ‌است، یادآور شد: در طول این سال‌ها در حوادث گوناگونی همچون سیل‌، زلزله‌ و بحران‌هایی مانند کرونا، مردم با همدلی و مواسات صحنه‌های زیبایی خلق کردند.

وی با اشاره به این که امروز نیز از ظرفیت حضور مردم باید برای حل مشکلات استفاده شود، خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم قبل‌از انقلاب اثرگذار بودند و بعد از انقلاب نیز در جریان تداوم انقلاب هر جا که حضور پیدا کردند، مشکلات حل شد بنابراین اکنون باید راه نجات کشور را در دستان مردم جست‌ و جو کرد.

حجت الاسلام بامری بیان کرد: در عرصه‌های مختلف می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت مردم مشکلات و آسیب‌ها را برطرف کرد، مقامم معظم رهبری فرمود؛ مردم را در تصمیم‌گیری‌های دستگاه‌های مسئول کشور شریک کنید این یعنی انقلاب باز هم ‌نیاز به مردم و حضور آنها دارد تا برای حل مشکلات به میدان بیایند.

امام جمعه عنبرآباد افزود: وقتی مردم مسئولیت خودشان را برای اداره امور و حل مشکلات بر ‌عهده نگیرند، آن وقت دولت مجبور می‌شود به‌تنهایی آن‌ها را حل کند که طبعا این امر بسیار مشکل است پس این اشتباه است که تصور کنیم همه کارها را باید دولت انجام بدهد و مردم فقط و تنها نظاره‌گر باشند.

امام جمعه نرماشیر: دشمن به دنبال کم رنگ ساختن انقلاب و دستاوردهای آن است


حجت الاسلام‌روح الله ایرانژاد امام‌جمعه‌نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:امروز,روز مرگ دشمن است و دشمن از این روز بی زار است.

وی افزود: هر سال دشمن دنبال این است که ۲۲بهمن را کم رنگ‌کند اما با غیرت مردم ایران پرشورتر و پررنگ‌تر می شود این یعنی پای نظام ایستادن.

خطیب جمعه نرماشیر گفت:امروز مردم غیور نرماشیر نشان دادند که در همه ی صحنه ها حاضرند و پشتیبان ولی فقیه  هستند.

ایرانژاد اذعان‌کرد:حضور پرشور مردم در سراسر کشور قطعا دشمن را به زانو در آورده است و دشمن از این حضور قطعا ترسیده است.

امام‌جمعه‌نرماشیر در ادامه بیان‌کرد: خون شهیدحاج قاسم سلیمانی جوانان را بیدار کرد و آنان را آگاه,دشمن فکر این بود با به شهادت رساندن سرداردلها می تواند کشور را نا امیدکند و این از برکات خون شهید سلیمانی بود که کشور مقتدرتر و پر بارترشد و باعث شد خون شهیدسلیمانی بیشتر دیده شود.


وی ادامه داد:امروز هم با حضور در راهپیمایی۲۲بهمن ملت شریف ایران‌نشان دادند که همه حاج قاسم سلیمانی هستند و کشور و این نظام‌تنها نیست.

امام جمعه رفسنجان: ایران جزو 10 کشور اوّل دنیا در همه مسائل است

امام جمعه رفسنجان گفت: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در طی 43 سال اخیر دستاوردهای مهمی در مسائل از جمله علمی، نانو، هوافضا، هسته ای، پرتاپ ماهواره و ... به دست آورده و جزو  10 کشور اوّل دنیا قرار گرفته است.

به گزارش خانه خشتی حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و نیز تشکر و قدردانی از مردم و ملت شهید پرور این منطقه که در صحنه حضوری پر شور داشتند اظهار کرد: ایران اسلامی به پشتوانه مردمی غیور و مقاوم و نیز به برکت خون شهدای اسلام و انقلاب توانست  در مقابل دنیای استکبار ایستادند و از عزت و سربلندی و استقلال این کشور دفاع کردند.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در طی 43 سال اخیر دستاوردهای مهمی در مسائل از جمله علمی، نانو، هوافضا، هسته ای، پرتاپ ماهواره و ... به دست آورده و جزو  10 کشور اوّل دنیا قرار گرفته است.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: ایرانی که در بحث های مذکور در قبل از انقلاب در پائین ترین رده جدول کشورهای دنیا قرار داشت اکنون در صدر جدول و جزو کشورهای پیشتاز در مسایل  مهم است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی موضوع " جهاد تبیین " را فریضه فوری می دانند و بر انجام آن تأکید دارند  تصریح رد: لذا روایت صحیح پیشرفت ها و خدمات نظام که در طول این 43 سال انجام شده است باید به وش همگان برسد تا مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه شوند.

 امام جمعه رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی انقلابی صرفاً سیاسی نبود که رژیم ستمشاهی را منقرض کند و حاکمیت دیگری را بر پا کند بلکه انقلاب در زمینه های مهم سیاسی، فرهنگی، اجرایی، اعتقادی و غیره خدمات فراوانی را انجام داده است.

وی افزود: ایران اسلامی پیشرفت های بزرگی از اوّل انقلاب زیر سنگین ترین فشارهای تحریمی و جنگ توانست انجام دهد و امروز شاهد هستیم که در همه عرصه ها پیشرفت هایی داریم.

عسکری بیان کرد: ایران بزرگترین شبکه گاز طبیعی دنیا را دارد این در حالی است که در دنیا هیچ کشوری یافت نمی شود که 98 درصد مردمانش از این شبکه گاز برخوردار باشند، 84 درصد روستاهای ایران از نعمت گاز بهره مند هستند در صورتی که در قبل از انقلاب در ایران 50 هزار انشعاب گاز خانگی وجود داشت و اکنون آمار این انشعاب ها بالای 28 میلیون انشعاب است.

 
وی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت سال 57 تولید برق در ایران 2 هزار و 500 مگاوات بود و روستاها اکثرا فاقد برق بودند اکنون به برکت انقلاب اسلامی 41 هزار مگاوات ( 16.5 برابر) تولید برق داریم و صد درصد جمعیت شهری و روستاهای بالای 10 خانوار روستایی از نعمت برق برخوردارند و این خدمات نظام است.

امام جمعه رفسنجان افزود: بعد از جنگ جهانی دوم فقط ایران توانست جلوی آمریکا بایستند و پایگاه عین الاسد در عراق را موشکباران کرد و آمریکا جرات نکرد هیچ غلطی کند آیا این افتخار نیست؟!

وی ادامه داد: همچنین روزنامه صهیونیستی اعلام می کند اسراییل اکنون نفس های آخرش را می کشد؛ اگر رهبری فرمودند که اسرایلی ها 25 سال آینده نیستند که جریان برجام را ببیند ولی خودشان اذعان دارند که عمر حکومت ما تمام شده است.


وی تصریح کرد: به گفته یکی از فرماندهان ارتش اسراییل؛ اسراییل شاید بتواند دو ساختمان را در غزه تخریب کند امّا نمی تواند نابودی اسراییل را از درون متوقف کند پس خودشان برای نابودی خودشان دارند لحظه شماری می کنند و می گویند اسراییل دیگر نمی تواند پروژه هسته ای ایران را نابود کند.

امام جمعه رفسنجان همچنین به برگزاری مسابقه ای که با همت شهرداری رفسنجان در حال اجرا است اشاره کرد و گفت: مسابقه ای مجازی از کتابی به عنوان دکل برگزار می شود و 43 جایزه به مناسبت پیروزی انقلاب تا سقف 5 میلیون تومان به برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 150 سری جهیزیه جهت اهدا به زوجین بی بضاعت آماده شده و در حال توزیع است.

امام جمعه ریگان: بیش از ۵۰ طرح  در ایام دهه فجر افتتاح شد که این دستاورد نظام است

حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ریگان ضمن قدردانی از حضور مردم شهرستان ریگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود طوفان گفت: حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها، ماندگاری انقلاب اسلامی را در پیش داشته است و حضور ریگانی‌ها در راهپیمایی امروز،  یک بار دیگر برگ زرینی را برای شهرستان رقم زد. 

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ یک معجزه بود و استقرار ۴۳ ساله این انقلاب معجزه‌ای بزرگ تر است. 

امام جمعه شهرستان ریگان عنوان کرد: دشمن کمر همت را بسته است تا در ماندگاری این انقلاب، خدشه وارد کند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به جز دستاوردهای مادی دارای دستاورد‌های معنوی نیز هست و تربیت نیرو‌های انقلابی و  جهادی از جمله سردار شهید سلیمانی از دستاورد‌های معنوی این انقلاب است . 

حجت الاسلام رضازاده افزود: در شهرستان ریگان بیش از ۵۰ طرح  در ایام دهه فجر افتتاح شد که این تلاش جهادی مسئولان در این شهرستان محروم را می‌رساند. 
امام جمعه ریگان خواستار توجه دولتمردان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم شد و گفت:  آن کسانی که از قطار انقلاب پیاده شوند، عاقبت خوبی نخواهند داشت. 

امام جمعه بردسیر: بزک کردن چهره فاسد رژیم پهلوی یکی از مصادیق جنگ رسانه ای بر علیه نظام است

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک ٢٢ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: از حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار و انقلابی بردسیر در راهپیمایی خودرویی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی می کنم و این حضور پرشور یک پیام بزرگ دارد و اینکه مردم پای انقلاب ایستاده اند و کوتاه نمی آیند. 

وی افزود: دشمن طی این ۴٣ سال تمام امکاناتش را برای توقف انقلاب و حذف ماندگاری آن انجام داد و در تمام عرصه ها انواع جنگ های نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و دیپلماسی را به ما تحمیل کرد.

امام جمعه بردسیر بیان کرد: علی رغم همه این فشارهای حداکثری امسال ۴٣ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و دشمنان انقلاب که می خواستند انقلاب ما به ۴٠ سالگی نرسد امروز شاهد شکست نقشه های خود هستند و مردم همچنان پای کار این انقلابند.

وی تصریح کرد: امروز سناتورها و مقامات ارشد آمریکایی معترفند که آمریکا از فشارهای حداکثری به ایران سودی به دست نیاورده است و تحریم ها در این رابطه بی اثر بوده است.

حجت الاسلام کرمانی تاکید کرد: دشمن امروز یک جنگ ترکیبی و چندوجهی را آغاز کرده است و با یک دیکتاتوری رسانه ای به دنبال تحریف واقعیت های انقلاب است و بزک کردن چهره فاسد رژیم پهلوی یکی از مصادیق این جنگ رسانه ای است.
 
وی مخدوش کردن چهره انقلاب، تطهیر مسائل و مشکلات قبل از انقلاب، بزرگ نمایی نقاط ضعف موجود، ایجاد یاس و نامیدی در اقشار مختلف مردم را از مصادیق دیگر جنگ رسانه ای امروز دانست و گفت: تنها راه مقابله با این جنگ طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین است. 

خطیب جمعه بردسیر جهاد تبیین را به روشنگری و گره گشایی از ابهامات و پاسخ به پرسش ها و افکار عم. می به صورت مبتکرانه و هنرمندانه معنا کرد و افزود: هر جا ما به نسخه های علاج بخش امامین انقلاب عمل کردیم پیشرفت کردیم و در هر عرصه که به این نسخه ها عمل نکردیم عقب ماندیم. 

وی در پایان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث کرونا به مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی توصیه و بر لزوم زدن ماسک و دوز سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

امام جمعه کرمان: دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ ایران را جزو کشورهای مقتدر دنیا قرار داده است

امام جمعه کرمان گفت: کشور در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی دارد که ایران را جز کشورهای مقتدر دنیا قرار داده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امام علی (ع) در اهمیت و جایگاه رعایت تقوا در تمام امور زندگی می‌فرماید "تقوا ما را از انحراف نجات می‌دهد."

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت رعایت تقوا در زندگی بیان کرد: اگر می‌خواهیم از تاریکی دنیا نجات پیدا کنیم باید در تمام شئون زندگی تقوا را رعایت کنیم.

وی در ادامه بحث هفته‌های گذشته پیرامون عاقبت بخیری انسان گفت: هر چقدر نسبت به خدا معرفت بیشتری پیدا کنیم سعادتمندتر خواهیم شد و قرآن کریم برای اندیشه و فکر جایگاه عظیمی قائل است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تفکر باعث می‌شود دین و دیانت از خرافات جدا شود ادامه داد: دین مورد تایید خداوند دینی است که با خرافات مبارزه می‌کند و راه دین، راه مبارزه با جهالت است.

وی با اشاره به اینکه آیات متعدد قرآن و روایات اسلامی در بحث فکر حرف‌های بلندی را برای ما دارند افزود: قرآن می‌فرماید آیا فکر خود را به کار نمی‌اندازید که خداوند آسمان و زمین را بیهوده نیافریده و به حق خلق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: در روایات متعدد از امام رضا(ع) نقل شده است که فکر نکنید عبادت به زیادی روزه و نماز است بلکه عبادت فکر در امر خداوند و تفکر در دین است.

امام جمعه کرمان در بیان خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر کرمان با تبریک ولادت امام جواد (ع) و امام علی(ع) و روز پدر که در هفته پیش رو قرار دارندبیان کرد:  ایام ماه رجب را گرامی بدارید و از برکات این ماه باعظمت خداوند در بندگی معبود استفاده کنید.

وی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکر کرد و گفت: در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که 43 سال از آن گذشته و نظام اسلامی همچنان عزتمندانه و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه مردم در رکاب امام (ره) مبارزه کردند تا کشور را از دست اجانب نجات بدهند افزود: بعد از انقلاب نیز مردم توطئه‌های دشمنان را با هدایت امامین انقلاب خنثی و ثابت کردند که حرکت انقلاب متوقف نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قرن حاضر ما با سه نوع استعمار از سوی استکبار مواجه هستیم گفت: استعمار کهنه این مشخصات را دارد که کشورها اشغال شده و قتل، غارت و آدمکشی انجام می‌شود.

امام جمعه کرمان بیان کرد: در استعمار نو جغرافیای کشورها اشغال نمی‌شود اما حاکمیت و سیاست کشورها اشغال می‌شود و نیروهای اطلاعاتی و نفوذی خود را در کشورها مستقر می‌کنند، برای سرنوشت مردم تصمیمگیری کرده و زمینه جنگ‌های داخلی را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در استعمار فرانو ذهن و فکر ملت‌ها را اشغال می‌کنند و کاری به جغرافیا و حاکمیت کشورها ندارند ادامه داد: در استعمار فرانو با سلطه فرهنگی کشور را تحت مدیریت خود قرار می‌دهند و ترویج فرهنگ کشور بیگانه در دستور کار قرار دارد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دشمن تمام سعی و تلاش خود را می‌کند تا فکر و ذهن مردم را زیر سلطه خود بیاورد افزود: کشور در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی دارد که ایران را جزو کشورهای مقتدر دنیا قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگی کشور دستاورد بزرگی دارد و حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز آن است که خود مکتبساز شده است گفت: هر توطئه دشمن می‌توانست کشوری را به سقوط بکشاند اما مقابل تمام این توطئه‌ها ایستادگی کردیم و دشمن سرکوب شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امروز در جنگ ترکیبی دشمن قرار گرفته‌ایم و باید مواظب باشیم که در مقابل شبه افکنی دشمن شکست نخوریم افزود: بعضی‌ها در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه صادر می‌کنند که بازی کردن در زمین دشمن است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بر همین اساس است که دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده است بیان کرد: زاویه نگاه خود را با زاویه نگاه امام جامعه باید تنظیم کنیم تا از جنگ تحمیلی ترکیبی سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه  انار: باید به جهاد تبیین بویژه در موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی توجه کرد

حجه الاسلام و المسلمین حسن منتظری امام جمعه انار با اشاره به سخنان رهبری گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرمودند جهاد تبیین بویژه در موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی  فقط مادی نیست گرچه در همین پیشرفت‌های مادی هم گاهی فوق انتظار بوده است. تبدیل شدن انسانها به عنصر جهادی و معنوی مانندسرداری که  اسطوره بی‌ بدیل و تکرار نشدنی است و به  یک مکتب تبدیل می شود از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است .

حسن منتطری در ادامه افزود:تمام دستاورد های نظام جمهوری اسلامی در بخش پزشکی، علمی، ورزشی ،نظامی، سیاسی و غیره و پیشرفت های مادی و معنوی در حالی بوده که نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب درگیر منافقین و ترورهای وحشیانه آنها و بعد هشت سال دفاع مقدس و انواع تحریم های اقتصادی و علمی بوده است. 

وی تاکید کرد ملت بزرگ ایران در این ۴۳ سال با صبر و مقاومت وپایداری بگونه ای از انقلاب اسلامی دفاع و حمایت نموده که امام راحل می فرمودند بسیار بجاست که جانمان را فدای این ملت بزرگ و قدر شناس نمائیم. 

کسانی که در این ۴۳ سال با سوء استفاده از جایگاه خود و با خیانتها و اختلافها به این مردم و انقلاب اسلامی جفا و ظلم کردند برای همیشه نزد ملت ایران و شهیدان منفور و مطرود خواهند بود.


امام جمعه قلعه گنج: مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر جهاد تبیین است 

رضا احمدی نیک امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج ضمن سفارش به تقوای الهی گفت : در خصوص تحکیم بنیان خانواده و گرم نگه داشتن این کانون ،باید از خیلی معایب ها از جمله بهانه جویی دوری کرد،در زمان پیامبر(ص) هم برخی از مردم خیلی بهانه جویی می کردند حتی در مورد خود پیامبر در سوره فرقان دارد که می فرماید؛ مردم خدمت پیامبر می آمدند  و عرض می کردند؛ یا رسول الله چرا شما در بازار راه می روید! اگر شما پیغمبر هستید چرا انسان هستید.

خدا در قرآن می‌فرماید:اگر ما از فرشته ها هم پیغمبری بفرستیم باید او را به شکل انسان در بیاوریم و اگر فرشته هم می فرستادیم شما می‌گفتید چرا انسان فرستادید چرا از جنس خودمان نیست اگر از عجمی فرستادیم اگر از عجم می فرستادیم می‌گفتید چرا عرب نیست از پیامبر صلی الله بهانه های کودکانه و واهی می‌گرفتند متاسفانه این نوع بهانه جویی ها در زندگی ما نیز هست.
  
خطیب نماز جمعه شهرستان قلعه گنج افزود: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد امام راحل معمار کبیر انقلاب و همه شهدای عزیز وشهدای شهرستان و شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی میداریم و به همه انها درود و صلوات می فرستیم .

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه در دیدار با همافران نیروی هوایی ارتش و مناسبت تاریخی همافران در ۱۹ بهمن ۵۷ باحضرت امام راحل، مساله مهم امروز جهاد تبیین هست که حرف اصلی جهاد تبیین  روشنگری هست و هدف اساسی جهاد تبیین گره گشایی از اذهان و افکار عمومی و پاسخ درست و بهنگام و هنرمندانه به شبهات و ابهامات و پرسش‌های حقیقی و کاذب است.

وی ادامه داد: یک نمونه جهاد تبیین تبعیت همافران ارتش با امام راحل بود که تیر آخر بر پیکره تابوت فاسد پهلوی بود و به خوبی منعکس شد.

خطیب نماز جمعه شهرستان قلعه گنج گفت: امروز بعد از ۴۳ سال دشمنی استکبار ستیزی و تمرکز بر تحریف و واقعیات و وارونه جلوه دادن حقایق؛ استکبار به لحظه درصدد است از هر فرصت تهدید بسازد و تهدیدها را تکثیر کند.

جهاد تبیین امروز یکی از اصلی ترین و موثرترین راه مبارزه با دشمن است و مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر جهاد تبیین است 

وی تاکید کرد : امروز بر همه ما فرض واجب است که در این جهاد هم ورود فوری داشته باشیم هم بیان عالمانه و هنرمندانه و به هنگام چرا که باید برای همه جامعه و به خصوص نسل جوان تبیین شود که اگر انقلاب بهمن ۵۷ معجزه بود معجزه بزرگتر از آن استمرار و بقای انقلاب طی چهل و سه سال بعد از آن بود با وجود این همه دشمنی و تحریم

خطیب جمعه تصریح کرد : ۲۲ بهمن درس بزرگ استقلال آزادی و نفی سلطه بیگانگان خود باوری و ما می‌توانیم را به همه ما هدیه داد ۲۲ بهمن به همه ما هویت و شناسنامه داد.

امام جمعه قلعه گنج: ندای الله اکبر امروز برای انقلاب یعنی کار جهادی، جهاد تبیین در تمامی عرصه‌های مورد نیازکشور مردم ما نشان دادند که در ۴۳ سال گذشته کار بوده و هستند و حال آن نوبت مسئولین است که با کار جهادی با تسهیل امور و رفع مانع با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی به فکر یک رشد و جهش در همه عرصه ها بخصوص در اقتصاد کشور باشند ان شاالله این میسر نمی‌شود جز با پالایش بدنه اصلی دولت از مسئولان ناکارآمد که خود جزو مصوبات وضع اصلی کشور و مردم هستند و از آن هنوز چوب لای چرخ موفقیتهای دولت انقلابی می گذارند.

امام جمعه فهرج: رشد پژشکی ایران مهمترین دستاورد علمی نظام در حوزه سلامت است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با تاکید بر جهاد تبیین گفت: هر جهادی، جهاد نیست؛ جهاد یعنی تلاشی که هدف گیری در مقابل دشمن در آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به نمونه هایی از تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: وضعیت بهداشت و درمان در دوران پهلوی به گونه ای بود که برای مداوای سرماخوردگی پزشکانی از هند، فیلیپین، بنگلادش و هند به ایران می آمدند اما امروز سالیانه نزدیک به ۳۰ هزار نفر برای درمان به کشور سفر می کنند.

خطیب جمعه فهرج با بیان اینکه امید به زندگی از ۵۷ سال در دوران پهلوی به ۷۴ سال پس از انقلاب تبدیل شده افزود: همچنین بیمه خدمات درمانی از ده درصد جمعیت در دوره پهلوی به ۹۵ درصد پس از انقلاب رسیده است.

 آقاملایی با اشاره به کسب رتبه اول ایران در بین ۵۷ کشور اسلامی اظهار کرد: در مجموع از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با وجود تمام موانع از جمله جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه نظام جمهوری اسلامی ایران تواسنته با صبوری، همراهی و همت مردم کشور به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کند.
خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه اقامه شد.

امام جمعه فاریاب: مهم ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی، سقوط و سرنگونی نظام پهلوی بود

خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا ضمن تبریک ٢٢ بهمن، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به موضوع جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری به مساله جهاد تبیین تاکید دارند،
یکی از موارد جهاد تبیین، بیان دستاوردهای ٤٣ ساله انقلاب اسلامی است،یکی از مهم ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی، سقوط و سرنگونی نظام پهلوی بود.


وی افزود: آمریکا و انگلیس، نظام پهلوی را درست کرده بودند؛ جمهوری اسلامی این نظام را سرنگون کرد، انقلاب اسلامی علاوه بر این نظام پهلوی که دست پرورده آمریکا و انگلیس بود، نظام و تفکر ٢٥٠٠ ساله شاهنشاهی رو هم سرنگون کرد.

حجت الاسلام گروهی عنوان کرد:نظام شاهنشاهی، از زمان کوروش تا اوایل حکومت محمدرضاشاه به مدت ٢٥٠٠ سال در ایران وجود داشت،این مساله کوچکی نیست که یک نظام و تفکر بیاید و یک نظام ٢٥٠٠ ساله را سرنگون کند.

امام جمعه فاریاب در ادامه بیان کرد:در حکومت پهلوی، مردم در بی خبری به سر می بردند،در جمهوری اسلامی این خلا برداشته شد و مردم از همه چیز باخبر شدند.

وی گفت: یکی از موارد استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی این است که مردم در انتخابات، آگاهانه شرکت و انتخاب میکنند،ما قبل از انقلاب، استقلال نداشتیم،چون آمریکایی ها و انگلیسی ها در حکومت کشور ایران نفوذ کرده بودند ،سیاست خارجی ایران در زمان حکومت پهلوی بر اساس منافع آمریکا، اسرائیل، شوروی و سایرین بود.

خطیب نماز جمعه فاریاب اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران، سبب بیداری اسلامی در جهان شدو مستضعفان جهان را بیدار کرد،سرچشمه تمام نهضت های مظلومین جهان، انقلاب اسلامی ایران است.


حجت الاسلام گروهی ابراز کرد:قبل از انقلاب ادارات، مخابرات، برق، امکانات بهداشتی ، جاده های آسفالت و سایر امکانات رفاهی در همین فاریاب نبود .
خطیب نماز جمعه فاریاب اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران، سبب بیداری اسلامی در جهان شدو مستضعفان جهان را بیدار کرد،سرچشمه تمام نهضت های مظلومین جهان، انقلاب اسلامی ایران است.


حجت الاسلام گروهی ابراز کرد:قبل از انقلاب ادارات، مخابرات، برق، امکانات بهداشتی ، جاده های آسفالت و سایر امکانات رفاهی در همین فاریاب نبود .به گزارش راه آرمان؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان های استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانیم:


امام جمعه رابر: امنیت ایران یک امنیت مستقل است نه عاریه ای

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر، در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تبریک یوم الله ۲۲بهمن وقدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار زادگاه سردار دلها در راهپیمایی خودرویی این شهرستان گفت: ۲۲بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی وبیداری مستضعفان است

امام جمعه رابر بااشاره به گوشه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران سرنگونی نظام دیکتاتوری پهلوی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: نظام دیکتاتوری پهلوی برآمده از کودتای انگلیسی و آمریکایی بود که وابستگی ، استبداد، فساد(سیاسی، اخلاقی ومادی) ، ضدیت بااسلام وبی کفایتی از ویژگی های این رژیم منحوس بود.

وی بااشاره به اینکه انقلاب، نظام مردم سالاری دینی را روی کار آورد یکی دیگر از دستاوردهای سیاسی انقلاب را افزایش بینش سیاسی مردم عنوان کردوافزود: یکی از اهداف سیاسی رژیم پهلوی دور نگه داشتن مردم ایران از مسائل وواقعیت های جامعه بود که پس از انقلاب اسلامی افزایش آگاهی ها وتقویت بینش سیاسی مردم بعنوان اصل مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی گردید.

امام جمعه رابر اظهارداشت: آزادی ومشارکت سیاسی مردم ازدیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در رژیم پهلوی ، مشارکت سیاسی به معنای واقعی کلمه وجود نداشت ولی پس از انقلاب اسلامی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم شدند به طوری که در مدت ۴۳ساله انقلاب قریب به ۴۰انتخابات در عرصه تصمیم گیری کشور برگزارشد.

وی افزود:  استقلال در سیاست خارجی چهارمین دستاورد انقلاب اسلامی است که در  دوران پهلوی در ساختار سیاسی ایران به دلیل نفوذ کشورهای نظیر انگلستان و آمریکا استقلال سیاسی وجود نداشت اما پس از انقلاب ایران اسلامی ضمن رهایی از نفوذ آمریکا و انگلیس استقلال سیاسی خود را به دست آورد.

امام جمعه رابر یکی دیگر از دستاوردهای سیاسی انقلاب را بیداری مسلمانان و مستضعفان عنوان کرد و گفت: اندیشه های اسلامی به جای اندیشه های غربی همچون ناسیونالیسم و مارکسیسم از جمله مصداق بیداری سیاسی است.
 
وی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی ، توسعه و عمران کشور اظهار کرد: در دوران پهلوی بیشتر جمعیت ۳۵میلیونی کشور در روستا ها زندگی میکردند و از حداقل امکانات رفاهی محروم بودند.

خطیب جمعه رابر همچنین گفت: در دوران پهلوی ایران بزرگترین وارد کننده موارد غذایی به شمار می رفت به طوری که پنیر از دانمارک ، تخم مرغ از اسرائیل ، گوشت از استرالیا، گندم از آمریکا ، سیب زمینی و پیاز از پاکستان وارد می شدو کشور تنها برای ۳۳روز قادر بود مواد غذایی مورد نیازخود را در داخل تهیه کند.

وی در همین راستا افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ضمن خودکفایی در بیشتر محصولات کشاورزی تنها کمتر از پنج درصد مواد غذایی مورد نیازرا از خارج از کشور وارد می‌کند.
امام جمعه رابر در بحث صنعت بیان کرد: در دوران پهلوی هویت صنعت مونتاژی بود ولی اکنون با توان داخلی در صنعت به خودکفایی و بومی سازی در صنایع کشور رسیده ایم.

وی با اشاره به بحث بهداشت و درمان گفت: در دوران پهلوی برای مداوای سرماخوردگی از فیلیپین ،هند ، پاکستان و بنگلادش پزشک به ایران آورده می شد اما  در حال حاضر از کشورهای دیگر برای مداوا به ایران اسلامی سفر می کنند.

خطیب جمعه رابر دربخش دیگری از سخنانش گفت: درانقلاب اسلامی جنگ هشت ساله تمام عیارعراق باحمایت همه جانبه شرق وغرب وارتجاع عرب علیه جمهوری اسلامی نه تنها یک وجب از خاک کشور جدا نشد بلکه باشکست دشمن متجاوز آنها را مجبور به پرداخت خسارت نیزکرد.

وی اظهارداشت ؛ هم اکنون اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دریا با ساقط کردن پهباد آمریکایی وتوقف کشتی های متعلق به آمریکا وانگلیس در زمین با موشک های بالستیک نقطه زن که آمریکایی ها دررعین الاسد تجربه کردند برای جهانیان مشهود است.
وی بااشاره به اینکه امنیت ایران یک امنیت مستقل است نه عاریه ای گفت: دولتک های منطقه امنیت عاریه ای وقرضی دارند واگربخواهند به استقلال امنیتی برسند چاره ای جز زیرچتر امنیت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتن ندارند.


امام جمعه آسمینون؛ استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ تر است 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفری امام جمعه موقت بخش آسمینون_منوجان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵۷ یک معجزه بود و استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ تر از پیروزی انقلاب است .

وی افزود: زیرا اگر دشمن در لحظه پیروزی انقلاب غافلگیر شد و نتوانست از پیروزی انقلاب جلوگیری کند اما از فردای پیروزی با همه توان و امکانات و تمامی عرصه‌های متصور کمر همت برای حذف انقلاب اسلامی بست و هر چه توان داشت به کار گرفت تا انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نرسد ولی به کوری چشم آنها این اتفاق افتاد انقلاب اسلامی امروز جشن چهل و سومین سالگی خود را برگزار می‌کند و این یک پیروزی بزرگ و معجزه‌ای بزرگتر از معجزه پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد.


حجت الاسلام محمد جعفری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تمام تحرکات دشمن در این چهل سال از بین بردن انقلاب بود امروز که انقلاب ۴۳ ساله شده است نیز همین تلاش دشمن ادامه دارد در واقع ملت ایران در بهمن ۵۷ با یک پیشروی و حمله که متکی بر پانزده سال طراحی از سال ۴۲ بود ایران را از نظام طاغوت و سلطه آمریکا آزاد کرد در حقیقت انقلاب اسلامی همچنان در جایگاه آفندی و پیشروی قرار دارد البته  گهگاهی دچار کندی و تندی سرعت و فراز و نشیب همراه بوده است اما هرگز  توقف نداشته و همواره حرکتی رو به جلو داشته است.


امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) در ادامه افزود: اما در نقطه مقابل این دشمن است که تمام تحرکات خود را برای ایجاد سد برای پیشروی انقلاب قرار داده  که به لطف الهی شکست خورده است در جشن های انقلاب معمولاً از دستاوردهای انقلاب گفته می شود.

وی بیان کرد: اما نکته حائز اهمیت آن است که بدانیم اول دستاوردهای انقلاب فقط مادی نیست و ثانیاً در دستاوردهای مادی در بخش ها مختلف پیشرفت‌هایی فوق انتظار بوده است و البته در بخش‌هایی هم عقب‌ماندگی‌های وجود دارد و در این خصوص دستاوردهای معنوی را نباید از قلم انداخت.

امام جمعه جیرفت: ثبت بیش از ۵۰ هزار مقاله از ایران اسلامی در مراکز علمی و پژوهشی جهان

 حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: حضور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شکوهمند و ستودنی بود که از تمامی مردم و دست‌اندرکاران بزرگداشت ایام الله دهه فجر تقدیر و قدردانی می‌شود.

امام جمعه جیرفت افزود: انقلاب اسلامی ایران همان اهداف بعثت انبیاء (ص) و ائمه معصومین (ع) را دنبال می‌کند که در رأس آن عدالت قرار دارد.

وی بیان کرد: تا قلّه عدالت فاصله داریم اما فاصله بسیاری را طی کرده‌ایم و به یاری خداوند انقلاب اسلامی ایران به اهداف عالیه خود خواهد رسید و همچنان با ظلم و فساد مبارزه می‌کند تا به ظهور منجی و حکومت عدالت‌گستر مهدوی برسد.

خطیب جمعه جیرفت مطرح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار مهم و کم نظیری دارد که در چند خطبه و سخنرانی نمی‌گنجد چرا که در هر زمینه‌ای بنگریم پیشرفت‌ها گسترده و خیره کننده است.

وی تصریح کرد: امروزه بیش از ۵۰ هزار مقاله از ایران اسلامی در مراکز علمی و پژوهشی جهان به ثبت رسیده است در حالی که پیش از انقلاب هیچ جایگاهی نداشته‌ایم و در تولید علم و مقالات علمی جزو کشورهای برتر جهان قرار گرفته‌ایم که ثمره حرکت انقلاب در مسیر تحقق عدالت آموزشی است.

وی گفت: باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین نمائیم و انقلاب اسلامی ایران عزت و خودباوری و افتخار به داشته‌های دینی را برای مسلمانان جهان به ارمغان آورده است.

خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با همراهی و ولایتمداری امت اسلامی به ویژه جوانان و سایر اقشار جامعه در وهله بعد، به پیروزی رسید که در سالروز این پیروزی شکوهمند یاد تمامی شهداء را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام میثم تارم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی دینی، فرهنگی و اجتماعی است که همچنان پس از ۴۳ سال همان شعارهای اولیه را با صبر و مقاومت دنبال می‌کند تا به حکومت عدالت‌گستر مهدوی پیوند بخورد.


امام جمعه عنبرآباد: استقامت مردم از مهم‌ترین اصول و ارکان‌ استمرار انقلاب است/ لزوم تقویت روحیه مطالبه‌گری مردم


ظهر امروز ۲۲ بهمن حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، گفت: در طول تاریخ انقلاب‌های زیادی در این کره خاکی صورت گرفته ‌است که مهم‌ترین آن‌ها انقلاب مردم روسیه و انقلاب کبیر فرانسه است اما هر دوی این انقلاب ها با انحراف از آرمان‌ها و اهداف، حمایت و پشتیبانی مردم را از دست دادند و زمین خوردند.

امام جمعه عنبرآباد بقاء و داوم یک انقلاب را از پیروزی آن مهم‌تر و سخت تر، دانست و افزود: این ۲ انقلاب با شعارهایی همچون عدالت، آزادی و برابری همه جامعه توانستند حمایت مردم را جلب کنند اما بعد از پیروزی، مردم هنگامی که دیدند خبری از آن شعارها وجود ندارد عقب رفته صحنه و میدان را خالی کردند و هر دوی این انقلاب ها زمین خوردند.

وی خاطرنشان کرد: استقامت مردم در راه تداوم انقلاب از مهم‌ترین اصول و ارکان‌ استمرار انقلاب اسلامی تا به امروز بوده‌ و ان ‌شاءالله خواهد بود.

حجت الاسلام بامری تاکید کرد: در انقلاب ما اثرگذاری مردم تنها در پیروزی آن نبود بلکه در طول این ۴۳ سال پس ‌از انقلاب، حضور مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و ارزشمند بوده ‌است و یکی از جلوه‌های بارز مردمی بودن انقلاب ما انتخابات است که به دفعات شاهد حضور غرورآفرین مردم بوده ایم.

خطیب جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که حضور بیش‌از ۵۰ درصد مردم در انتخابات‌ نشانه اهمیت موضوع برای مردم است، ابراز کرد: مردمی که برای تعیین سرنوشت کشور خود شریک‌ هستند و اثر رأی خوب و بد خود را حتی می‌بینند.

وی از مهم‌ترین مواردی که مردم نقش اصلی در آن ایفا کردند را خاموش کردن آتش فتنه برشمرد و اظهار کرد: مردم ما در سال ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ بعد از آنکه عده‌ای خائن برای بهم ریختن نظم و آرامش کشور به خیابان‌ها آمدند و جسارت‌هایی کرده و خسارت‌هایی را به بار آوردند، مردم با حضور مقتدرانه خود در صحنه دفاع از انقلاب ثابت کردند که همچنان خواهان این انقلاب‌ هستند و به آن ایمان دارند.

حجت الاسلام بامری اضافه کرد: غربی‌ها به روش فتنه در برخی کشورها توانستند نظام حاکم بر آن کشورها را عوض کنند اما در ایران نتوانستند زیرا مردم با حضوری نشأت گرفته از بصیرت و زمان‌شناسی در صحنه حضور یافتند.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: از دیگر جلوه‌های حضوری مردم در صحنه، شرکت میلیونی هر ساله در راهپیمایی های ۲۲ بهمن است که وجود گذشت بیش ‌از ۴۳ سال، همچنان روحیه انقلابی در مردم ما زنده است و همچنان جوانان حاضر در راهپمایی‌ها همانند سال ۱۳۵۷ شعار مرگ‌بر آمریکا می‌دهند.

وی تصریح کرد: دشمن فکر می‌کرد از آنجایی که نسل جوان امام را ندیدند، می‌تواند بین آن‌ها و انقلاب جدایی بیندازد اما باز هم محاسبه آن‌ها غلط از آب درآمد و حضور هر ساله مردم در روز قدس مثال‌زدنی است.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: هنگامی که خبر ارتحال امام در رسانه‌ها منتشر شد، دشمن گمان کرد که کار انقلاب تمام است اما وقتی تشییع میلیونی امام خمینی (ره) را دید فهمید که این انقلاب ریشه در جان و قلب این مردم دارد و این شکوه و عظمت یک‌بار دیگر آن‌ هم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی تکرار شد.

خطیب جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که از دیگر عرصه‌هایی که مردم با حضور جهادی خود درخشیدند، عرصه خدمات اجتماعی ‌است، یادآور شد: در طول این سال‌ها در حوادث گوناگونی همچون سیل‌، زلزله‌ و بحران‌هایی مانند کرونا، مردم با همدلی و مواسات صحنه‌های زیبایی خلق کردند.

وی با اشاره به این که امروز نیز از ظرفیت حضور مردم باید برای حل مشکلات استفاده شود، خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم قبل‌از انقلاب اثرگذار بودند و بعد از انقلاب نیز در جریان تداوم انقلاب هر جا که حضور پیدا کردند، مشکلات حل شد بنابراین اکنون باید راه نجات کشور را در دستان مردم جست‌ و جو کرد.

حجت الاسلام بامری بیان کرد: در عرصه‌های مختلف می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت مردم مشکلات و آسیب‌ها را برطرف کرد، مقامم معظم رهبری فرمود؛ مردم را در تصمیم‌گیری‌های دستگاه‌های مسئول کشور شریک کنید این یعنی انقلاب باز هم ‌نیاز به مردم و حضور آنها دارد تا برای حل مشکلات به میدان بیایند.

امام جمعه عنبرآباد افزود: وقتی مردم مسئولیت خودشان را برای اداره امور و حل مشکلات بر ‌عهده نگیرند، آن وقت دولت مجبور می‌شود به‌تنهایی آن‌ها را حل کند که طبعا این امر بسیار مشکل است پس این اشتباه است که تصور کنیم همه کارها را باید دولت انجام بدهد و مردم فقط و تنها نظاره‌گر باشند.

امام جمعه نرماشیر: دشمن به دنبال کم رنگ ساختن انقلاب و دستاوردهای آن است


حجت الاسلام‌روح الله ایرانژاد امام‌جمعه‌نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:امروز,روز مرگ دشمن است و دشمن از این روز بی زار است.

وی افزود: هر سال دشمن دنبال این است که ۲۲بهمن را کم رنگ‌کند اما با غیرت مردم ایران پرشورتر و پررنگ‌تر می شود این یعنی پای نظام ایستادن.

خطیب جمعه نرماشیر گفت:امروز مردم غیور نرماشیر نشان دادند که در همه ی صحنه ها حاضرند و پشتیبان ولی فقیه  هستند.

ایرانژاد اذعان‌کرد:حضور پرشور مردم در سراسر کشور قطعا دشمن را به زانو در آورده است و دشمن از این حضور قطعا ترسیده است.

امام‌جمعه‌نرماشیر در ادامه بیان‌کرد: خون شهیدحاج قاسم سلیمانی جوانان را بیدار کرد و آنان را آگاه,دشمن فکر این بود با به شهادت رساندن سرداردلها می تواند کشور را نا امیدکند و این از برکات خون شهید سلیمانی بود که کشور مقتدرتر و پر بارترشد و باعث شد خون شهیدسلیمانی بیشتر دیده شود.


وی ادامه داد:امروز هم با حضور در راهپیمایی۲۲بهمن ملت شریف ایران‌نشان دادند که همه حاج قاسم سلیمانی هستند و کشور و این نظام‌تنها نیست.

امام جمعه رفسنجان: ایران جزو 10 کشور اوّل دنیا در همه مسائل است

امام جمعه رفسنجان گفت: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در طی 43 سال اخیر دستاوردهای مهمی در مسائل از جمله علمی، نانو، هوافضا، هسته ای، پرتاپ ماهواره و ... به دست آورده و جزو  10 کشور اوّل دنیا قرار گرفته است.

به گزارش خانه خشتی حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و نیز تشکر و قدردانی از مردم و ملت شهید پرور این منطقه که در صحنه حضوری پر شور داشتند اظهار کرد: ایران اسلامی به پشتوانه مردمی غیور و مقاوم و نیز به برکت خون شهدای اسلام و انقلاب توانست  در مقابل دنیای استکبار ایستادند و از عزت و سربلندی و استقلال این کشور دفاع کردند.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در طی 43 سال اخیر دستاوردهای مهمی در مسائل از جمله علمی، نانو، هوافضا، هسته ای، پرتاپ ماهواره و ... به دست آورده و جزو  10 کشور اوّل دنیا قرار گرفته است.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: ایرانی که در بحث های مذکور در قبل از انقلاب در پائین ترین رده جدول کشورهای دنیا قرار داشت اکنون در صدر جدول و جزو کشورهای پیشتاز در مسایل  مهم است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی موضوع " جهاد تبیین " را فریضه فوری می دانند و بر انجام آن تأکید دارند  تصریح رد: لذا روایت صحیح پیشرفت ها و خدمات نظام که در طول این 43 سال انجام شده است باید به وش همگان برسد تا مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه شوند.

 امام جمعه رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی انقلابی صرفاً سیاسی نبود که رژیم ستمشاهی را منقرض کند و حاکمیت دیگری را بر پا کند بلکه انقلاب در زمینه های مهم سیاسی، فرهنگی، اجرایی، اعتقادی و غیره خدمات فراوانی را انجام داده است.

وی افزود: ایران اسلامی پیشرفت های بزرگی از اوّل انقلاب زیر سنگین ترین فشارهای تحریمی و جنگ توانست انجام دهد و امروز شاهد هستیم که در همه عرصه ها پیشرفت هایی داریم.

عسکری بیان کرد: ایران بزرگترین شبکه گاز طبیعی دنیا را دارد این در حالی است که در دنیا هیچ کشوری یافت نمی شود که 98 درصد مردمانش از این شبکه گاز برخوردار باشند، 84 درصد روستاهای ایران از نعمت گاز بهره مند هستند در صورتی که در قبل از انقلاب در ایران 50 هزار انشعاب گاز خانگی وجود داشت و اکنون آمار این انشعاب ها بالای 28 میلیون انشعاب است.

 
وی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت سال 57 تولید برق در ایران 2 هزار و 500 مگاوات بود و روستاها اکثرا فاقد برق بودند اکنون به برکت انقلاب اسلامی 41 هزار مگاوات ( 16.5 برابر) تولید برق داریم و صد درصد جمعیت شهری و روستاهای بالای 10 خانوار روستایی از نعمت برق برخوردارند و این خدمات نظام است.

امام جمعه رفسنجان افزود: بعد از جنگ جهانی دوم فقط ایران توانست جلوی آمریکا بایستند و پایگاه عین الاسد در عراق را موشکباران کرد و آمریکا جرات نکرد هیچ غلطی کند آیا این افتخار نیست؟!

وی ادامه داد: همچنین روزنامه صهیونیستی اعلام می کند اسراییل اکنون نفس های آخرش را می کشد؛ اگر رهبری فرمودند که اسرایلی ها 25 سال آینده نیستند که جریان برجام را ببیند ولی خودشان اذعان دارند که عمر حکومت ما تمام شده است.


وی تصریح کرد: به گفته یکی از فرماندهان ارتش اسراییل؛ اسراییل شاید بتواند دو ساختمان را در غزه تخریب کند امّا نمی تواند نابودی اسراییل را از درون متوقف کند پس خودشان برای نابودی خودشان دارند لحظه شماری می کنند و می گویند اسراییل دیگر نمی تواند پروژه هسته ای ایران را نابود کند.

امام جمعه رفسنجان همچنین به برگزاری مسابقه ای که با همت شهرداری رفسنجان در حال اجرا است اشاره کرد و گفت: مسابقه ای مجازی از کتابی به عنوان دکل برگزار می شود و 43 جایزه به مناسبت پیروزی انقلاب تا سقف 5 میلیون تومان به برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 150 سری جهیزیه جهت اهدا به زوجین بی بضاعت آماده شده و در حال توزیع است.

امام جمعه ریگان: بیش از ۵۰ طرح  در ایام دهه فجر افتتاح شد که این دستاورد نظام است

حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ریگان ضمن قدردانی از حضور مردم شهرستان ریگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود طوفان گفت: حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها، ماندگاری انقلاب اسلامی را در پیش داشته است و حضور ریگانی‌ها در راهپیمایی امروز،  یک بار دیگر برگ زرینی را برای شهرستان رقم زد. 

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ یک معجزه بود و استقرار ۴۳ ساله این انقلاب معجزه‌ای بزرگ تر است. 

امام جمعه شهرستان ریگان عنوان کرد: دشمن کمر همت را بسته است تا در ماندگاری این انقلاب، خدشه وارد کند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به جز دستاوردهای مادی دارای دستاورد‌های معنوی نیز هست و تربیت نیرو‌های انقلابی و  جهادی از جمله سردار شهید سلیمانی از دستاورد‌های معنوی این انقلاب است . 

حجت الاسلام رضازاده افزود: در شهرستان ریگان بیش از ۵۰ طرح  در ایام دهه فجر افتتاح شد که این تلاش جهادی مسئولان در این شهرستان محروم را می‌رساند. 
امام جمعه ریگان خواستار توجه دولتمردان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم شد و گفت:  آن کسانی که از قطار انقلاب پیاده شوند، عاقبت خوبی نخواهند داشت. 

امام جمعه بردسیر: بزک کردن چهره فاسد رژیم پهلوی یکی از مصادیق جنگ رسانه ای بر علیه نظام است

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک ٢٢ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: از حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار و انقلابی بردسیر در راهپیمایی خودرویی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی می کنم و این حضور پرشور یک پیام بزرگ دارد و اینکه مردم پای انقلاب ایستاده اند و کوتاه نمی آیند. 

وی افزود: دشمن طی این ۴٣ سال تمام امکاناتش را برای توقف انقلاب و حذف ماندگاری آن انجام داد و در تمام عرصه ها انواع جنگ های نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و دیپلماسی را به ما تحمیل کرد.

امام جمعه بردسیر بیان کرد: علی رغم همه این فشارهای حداکثری امسال ۴٣ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و دشمنان انقلاب که می خواستند انقلاب ما به ۴٠ سالگی نرسد امروز شاهد شکست نقشه های خود هستند و مردم همچنان پای کار این انقلابند.

وی تصریح کرد: امروز سناتورها و مقامات ارشد آمریکایی معترفند که آمریکا از فشارهای حداکثری به ایران سودی به دست نیاورده است و تحریم ها در این رابطه بی اثر بوده است.

حجت الاسلام کرمانی تاکید کرد: دشمن امروز یک جنگ ترکیبی و چندوجهی را آغاز کرده است و با یک دیکتاتوری رسانه ای به دنبال تحریف واقعیت های انقلاب است و بزک کردن چهره فاسد رژیم پهلوی یکی از مصادیق این جنگ رسانه ای است.
 
وی مخدوش کردن چهره انقلاب، تطهیر مسائل و مشکلات قبل از انقلاب، بزرگ نمایی نقاط ضعف موجود، ایجاد یاس و نامیدی در اقشار مختلف مردم را از مصادیق دیگر جنگ رسانه ای امروز دانست و گفت: تنها راه مقابله با این جنگ طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین است. 

خطیب جمعه بردسیر جهاد تبیین را به روشنگری و گره گشایی از ابهامات و پاسخ به پرسش ها و افکار عم. می به صورت مبتکرانه و هنرمندانه معنا کرد و افزود: هر جا ما به نسخه های علاج بخش امامین انقلاب عمل کردیم پیشرفت کردیم و در هر عرصه که به این نسخه ها عمل نکردیم عقب ماندیم. 

وی در پایان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث کرونا به مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی توصیه و بر لزوم زدن ماسک و دوز سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

امام جمعه کرمان: دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ ایران را جزو کشورهای مقتدر دنیا قرار داده است

امام جمعه کرمان گفت: کشور در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی دارد که ایران را جز کشورهای مقتدر دنیا قرار داده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امام علی (ع) در اهمیت و جایگاه رعایت تقوا در تمام امور زندگی می‌فرماید "تقوا ما را از انحراف نجات می‌دهد."

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت رعایت تقوا در زندگی بیان کرد: اگر می‌خواهیم از تاریکی دنیا نجات پیدا کنیم باید در تمام شئون زندگی تقوا را رعایت کنیم.

وی در ادامه بحث هفته‌های گذشته پیرامون عاقبت بخیری انسان گفت: هر چقدر نسبت به خدا معرفت بیشتری پیدا کنیم سعادتمندتر خواهیم شد و قرآن کریم برای اندیشه و فکر جایگاه عظیمی قائل است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تفکر باعث می‌شود دین و دیانت از خرافات جدا شود ادامه داد: دین مورد تایید خداوند دینی است که با خرافات مبارزه می‌کند و راه دین، راه مبارزه با جهالت است.

وی با اشاره به اینکه آیات متعدد قرآن و روایات اسلامی در بحث فکر حرف‌های بلندی را برای ما دارند افزود: قرآن می‌فرماید آیا فکر خود را به کار نمی‌اندازید که خداوند آسمان و زمین را بیهوده نیافریده و به حق خلق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: در روایات متعدد از امام رضا(ع) نقل شده است که فکر نکنید عبادت به زیادی روزه و نماز است بلکه عبادت فکر در امر خداوند و تفکر در دین است.

امام جمعه کرمان در بیان خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر کرمان با تبریک ولادت امام جواد (ع) و امام علی(ع) و روز پدر که در هفته پیش رو قرار دارندبیان کرد:  ایام ماه رجب را گرامی بدارید و از برکات این ماه باعظمت خداوند در بندگی معبود استفاده کنید.

وی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکر کرد و گفت: در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که 43 سال از آن گذشته و نظام اسلامی همچنان عزتمندانه و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه مردم در رکاب امام (ره) مبارزه کردند تا کشور را از دست اجانب نجات بدهند افزود: بعد از انقلاب نیز مردم توطئه‌های دشمنان را با هدایت امامین انقلاب خنثی و ثابت کردند که حرکت انقلاب متوقف نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قرن حاضر ما با سه نوع استعمار از سوی استکبار مواجه هستیم گفت: استعمار کهنه این مشخصات را دارد که کشورها اشغال شده و قتل، غارت و آدمکشی انجام می‌شود.

امام جمعه کرمان بیان کرد: در استعمار نو جغرافیای کشورها اشغال نمی‌شود اما حاکمیت و سیاست کشورها اشغال می‌شود و نیروهای اطلاعاتی و نفوذی خود را در کشورها مستقر می‌کنند، برای سرنوشت مردم تصمیمگیری کرده و زمینه جنگ‌های داخلی را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در استعمار فرانو ذهن و فکر ملت‌ها را اشغال می‌کنند و کاری به جغرافیا و حاکمیت کشورها ندارند ادامه داد: در استعمار فرانو با سلطه فرهنگی کشور را تحت مدیریت خود قرار می‌دهند و ترویج فرهنگ کشور بیگانه در دستور کار قرار دارد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دشمن تمام سعی و تلاش خود را می‌کند تا فکر و ذهن مردم را زیر سلطه خود بیاورد افزود: کشور در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی دارد که ایران را جزو کشورهای مقتدر دنیا قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگی کشور دستاورد بزرگی دارد و حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز آن است که خود مکتبساز شده است گفت: هر توطئه دشمن می‌توانست کشوری را به سقوط بکشاند اما مقابل تمام این توطئه‌ها ایستادگی کردیم و دشمن سرکوب شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امروز در جنگ ترکیبی دشمن قرار گرفته‌ایم و باید مواظب باشیم که در مقابل شبه افکنی دشمن شکست نخوریم افزود: بعضی‌ها در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه صادر می‌کنند که بازی کردن در زمین دشمن است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بر همین اساس است که دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده است بیان کرد: زاویه نگاه خود را با زاویه نگاه امام جامعه باید تنظیم کنیم تا از جنگ تحمیلی ترکیبی سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه  انار:باید به جهاد تبیین بویژه در موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی اتوجه کرد

حجه الاسلام و المسلمین حسن منتظری امام جمعه انار با اشاره به سخنان رهبری گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرمودند جهاد تبیین بویژه در موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی  فقط مادی نیست گرچه در همین پیشرفت‌های مادی هم گاهی فوق انتظار بوده است. تبدیل شدن انسانها به عنصر جهادی و معنوی مانندسرداری که  اسطوره بی‌ بدیل و تکرار نشدنی است و به  یک مکتب تبدیل می شود از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است .

حسن منتطری در ادامه افزود:تمام دستاورد های نظام جمهوری اسلامی در بخش پزشکی، علمی، ورزشی ،نظامی، سیاسی و غیره و پیشرفت های مادی و معنوی در حالی بوده که نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب درگیر منافقین و ترورهای وحشیانه آنها و بعد هشت سال دفاع مقدس و انواع تحریم های اقتصادی و علمی بوده است. 

وی تاکید کرد ملت بزرگ ایران در این ۴۳ سال با صبر و مقاومت وپایداری بگونه ای از انقلاب اسلامی دفاع و حمایت نموده که امام راحل می فرمودند بسیار بجاست که جانمان را فدای این ملت بزرگ و قدر شناس نمائیم. 

کسانی که در این ۴۳ سال با سوء استفاده از جایگاه خود و با خیانتها و اختلافها به این مردم و انقلاب اسلامی جفا و ظلم کردند برای همیشه نزد ملت ایران و شهیدان منفور و مطرود خواهند بود.


امام جمعه قلعه گنج: مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر جهاد تبیین است 

رضا احمدی نیک امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج ضمن سفارش به تقوای الهی گفت : در خصوص تحکیم بنیان خانواده و گرم نگه داشتن این کانون ،باید از خیلی معایب ها از جمله بهانه جویی دوری کرد،در زمان پیامبر(ص) هم برخی از مردم خیلی بهانه جویی می کردند حتی در مورد خود پیامبر در سوره فرقان دارد که می فرماید؛ مردم خدمت پیامبر می آمدند  و عرض می کردند؛ یا رسول الله چرا شما در بازار راه می روید! اگر شما پیغمبر هستید چرا انسان هستید.

خدا در قرآن می‌فرماید:اگر ما از فرشته ها هم پیغمبری بفرستیم باید او را به شکل انسان در بیاوریم و اگر فرشته هم می فرستادیم شما می‌گفتید چرا انسان فرستادید چرا از جنس خودمان نیست اگر از عجمی فرستادیم اگر از عجم می فرستادیم می‌گفتید چرا عرب نیست از پیامبر صلی الله بهانه های کودکانه و واهی می‌گرفتند متاسفانه این نوع بهانه جویی ها در زندگی ما نیز هست.
  
خطیب نماز جمعه شهرستان قلعه گنج افزود: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد امام راحل معمار کبیر انقلاب و همه شهدای عزیز وشهدای شهرستان و شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی میداریم و به همه انها درود و صلوات می فرستیم .

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه در دیدار با همافران نیروی هوایی ارتش و مناسبت تاریخی همافران در ۱۹ بهمن ۵۷ باحضرت امام راحل، مساله مهم امروز جهاد تبیین هست که حرف اصلی جهاد تبیین  روشنگری هست و هدف اساسی جهاد تبیین گره گشایی از اذهان و افکار عمومی و پاسخ درست و بهنگام و هنرمندانه به شبهات و ابهامات و پرسش‌های حقیقی و کاذب است.

وی ادامه داد: یک نمونه جهاد تبیین تبعیت همافران ارتش با امام راحل بود که تیر آخر بر پیکره تابوت فاسد پهلوی بود و به خوبی منعکس شد.

خطیب نماز جمعه شهرستان قلعه گنج گفت: امروز بعد از ۴۳ سال دشمنی استکبار ستیزی و تمرکز بر تحریف و واقعیات و وارونه جلوه دادن حقایق؛ استکبار به لحظه درصدد است از هر فرصت تهدید بسازد و تهدیدها را تکثیر کند.

جهاد تبیین امروز یکی از اصلی ترین و موثرترین راه مبارزه با دشمن است و مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر جهاد تبیین است 

وی تاکید کرد : امروز بر همه ما فرض واجب است که در این جهاد هم ورود فوری داشته باشیم هم بیان عالمانه و هنرمندانه و به هنگام چرا که باید برای همه جامعه و به خصوص نسل جوان تبیین شود که اگر انقلاب بهمن ۵۷ معجزه بود معجزه بزرگتر از آن استمرار و بقای انقلاب طی چهل و سه سال بعد از آن بود با وجود این همه دشمنی و تحریم

خطیب جمعه تصریح کرد : ۲۲ بهمن درس بزرگ استقلال آزادی و نفی سلطه بیگانگان خود باوری و ما می‌توانیم را به همه ما هدیه داد ۲۲ بهمن به همه ما هویت و شناسنامه داد.

امام جمعه قلعه گنج: ندای الله اکبر امروز برای انقلاب یعنی کار جهادی، جهاد تبیین در تمامی عرصه‌های مورد نیازکشور مردم ما نشان دادند که در ۴۳ سال گذشته کار بوده و هستند و حال آن نوبت مسئولین است که با کار جهادی با تسهیل امور و رفع مانع با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی به فکر یک رشد و جهش در همه عرصه ها بخصوص در اقتصاد کشور باشند ان شاالله این میسر نمی‌شود جز با پالایش بدنه اصلی دولت از مسئولان ناکارآمد که خود جزو مصوبات وضع اصلی کشور و مردم هستند و از آن هنوز چوب لای چرخ موفقیتهای دولت انقلابی می گذارند.

امام جمعه فهرج: رشد پژشکی ایران مهمترین دستاورد علمی نظام در حوزه سلامت است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با تاکید بر جهاد تبیین گفت: هر جهادی، جهاد نیست؛ جهاد یعنی تلاشی که هدف گیری در مقابل دشمن در آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به نمونه هایی از تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: وضعیت بهداشت و درمان در دوران پهلوی به گونه ای بود که برای مداوای سرماخوردگی پزشکانی از هند، فیلیپین، بنگلادش و هند به ایران می آمدند اما امروز سالیانه نزدیک به ۳۰ هزار نفر برای درمان به کشور سفر می کنند.

خطیب جمعه فهرج با بیان اینکه امید به زندگی از ۵۷ سال در دوران پهلوی به ۷۴ سال پس از انقلاب تبدیل شده افزود: همچنین بیمه خدمات درمانی از ده درصد جمعیت در دوره پهلوی به ۹۵ درصد پس از انقلاب رسیده است.

 آقاملایی با اشاره به کسب رتبه اول ایران در بین ۵۷ کشور اسلامی اظهار کرد: در مجموع از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با وجود تمام موانع از جمله جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه نظام جمهوری اسلامی ایران تواسنته با صبوری، همراهی و همت مردم کشور به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کند.
خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه اقامه شد.

امام جمعه فاریاب: مهم ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی، سقوط و سرنگونی نظام پهلوی بود

خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا ضمن تبریک ٢٢ بهمن، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به موضوع جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری به مساله جهاد تبیین تاکید دارند،
یکی از موارد جهاد تبیین، بیان دستاوردهای ٤٣ ساله انقلاب اسلامی است،یکی از مهم ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی، سقوط و سرنگونی نظام پهلوی بود.


وی افزود: آمریکا و انگلیس، نظام پهلوی را درست کرده بودند؛ جمهوری اسلامی این نظام را سرنگون کرد، انقلاب اسلامی علاوه بر این نظام پهلوی که دست پرورده آمریکا و انگلیس بود، نظام و تفکر ٢٥٠٠ ساله شاهنشاهی رو هم سرنگون کرد.

حجت الاسلام گروهی عنوان کرد:نظام شاهنشاهی، از زمان کوروش تا اوایل حکومت محمدرضاشاه به مدت ٢٥٠٠ سال در ایران وجود داشت،این مساله کوچکی نیست که یک نظام و تفکر بیاید و یک نظام ٢٥٠٠ ساله را سرنگون کند.

امام جمعه فاریاب در ادامه بیان کرد:در حکومت پهلوی، مردم در بی خبری به سر می بردند،در جمهوری اسلامی این خلا برداشته شد و مردم از همه چیز باخبر شدند.

وی گفت: یکی از موارد استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی این است که مردم در انتخابات، آگاهانه شرکت و انتخاب میکنند،ما قبل از انقلاب، استقلال نداشتیم،چون آمریکایی ها و انگلیسی ها در حکومت کشور ایران نفوذ کرده بودند
،سیاست خارجی ایران در زمان حکومت پهلوی بر اساس منافع آمریکا، اسرائیل، شوروی و سایرین بود.

خطیب نماز جمعه فاریاب اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران، سبب بیداری اسلامی در جهان شدو مستضعفان جهان را بیدار کرد،سرچشمه تمام نهضت های مظلومین جهان، انقلاب اسلامی ایران است.


حجت الاسلام گروهی ابراز کرد:قبل از انقلاب ادارات، مخابرات، برق، امکانات بهداشتی ، جاده های آسفالت و سایر امکانات رفاهی در همین فاریاب نبود .

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه علیدادی سلیمانی خطبه های نماز جمعه این هفته دستاوردهای انقلاب اسلامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی ایران نظام جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران گفت انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه این هفته ضمن شهید حاج قاسم سلیمانی نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی خودرویی جمهوری اسلامی امام جمعه نرماشیر خطبه های این هفته رهبر معظم انقلاب پس از انقلاب اسلامی رعایت تقوای الهی قبل از انقلاب امام جمعه عنبرآباد امام جمعه قلعه گنج دستاورد های معنوی حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان حجت الاسلام بامری مردم در راهپیمایی تعیین سرنوشت کشور دستاوردهای معنوی دوران پهلوی بعد از انقلاب نیز مردم در انتخابات استعمار فرانو امام جمعه فاریاب انقلاب اسلامی امام جمعه بردسیر پیروزی انقلاب هفته شهرستان فشارهای حداکثری افتتاح شد آغاز کرده نشان دادند دستاوردهای مادی آمریکا و انگلیس مواد غذایی مورد امام جمعه کر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمایت اسرائیل از طرف آمریکا نشان از خباثت و شیطنت این کشور در منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار علی فدوی، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، اظهار کرد: آنچه در عاشورا گذشت باعث شد تا هر مصیبتی قابل تحمل باشد و برای همین است که والدین شهدا بر مصیبت فرزندان خود تحمل کردند و می‌دانند که شهدا به اعلا علیین پیوسته‌اند و به بالاترین مقام رسیده‌اند.

وی افزود: خدا را شاکریم به برکت امام راحل به برکت انقلاب و به برکت این مردم از سال ۱۳۴۲ تاکنون هر لحظه تحقق وعده الهی را می‌بینیم، چرا که این مردم به تکالیف خود عمل کرده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر روز عظمت این کشور و انقلاب از روز گذشته بیشتر می‌شود گفت: علت این است که مردم به تکلیف خود عمل کرده‌اند و این حرکت هر روز گسترش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از هفت ماه جنگ غزه ۹۲ درصد کشورهای دنیا حرف‌هایی را می‌زنند که امام راحل این حرف‌ها را در سال ۱۳۴۲ زده بود چرا که از سال ۱۳۴۲ آمریکا و صهیونیست‌ها در نوک پیکان حمله امام راحل قرار داشتند.

فدوی خاطرنشان کرد: امروز ۹۲ درصد مردم دنیا حرفی را می‌زنند که امام و مردم ایران از سال ۱۳۴۲ زدند، این برکت بزرگی است و باید از آن مواظبت کنیم و به تکالیف خود همچنان عمل کنیم تا وعده الهی با سرعت بیشتری تحقق پیدا کند باید امیدوار باشیم که حرکت نهایی را ببینیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی بسپاریم.

وی گفت: چه افتخاری بالاتر از اینکه طبق دستور اسلام و قرآن ملتی به پا خیزد و به مقابله با مستکبران عالم و دفاع از مظلومان برود که در قرآن به آن اشاره شده‌است و در قانون اساسی ما هم آمده و این ماهیت حق طلبی نظام ما را نشان می‌دهد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: هر روز ذلیل شدن آمریکا و ایادی او را می‌بینیم چیزی که امام فرمود محقق شده است همچنان که امام فرمود؛ آمریکا را در خلیج فارس به ذلت می‌کشانیم.

وی تصریح کرد: دنباله‌روی شیاطین منتهی به جهنم می‌شود او می‌خواهد همراهان خود را در جهنم زیاد کند در حال وسوسه است و پیشنهاد می‌دهد همانگونه که بعضی‌ها در سال ۱۴۰۱ خباثت به خرج دادند و جاهلانه دنبال شیطان رفتند و برای کشور هزینه درست کردند اما در نهایت شکست خوردند.

فدوی خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال هر اقدامی کردند شکست خوردند که این هم از وعده‌های قرآن و وعده‌های الهی است.

وی با بیان اینکه در قرآن آمده دو حزب بیشتر نداریم یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان، افزود: هر آنکه در حزب خدا باشد همیشه پیروز است و هیچ‌گاه حزب شیطان پیروز نمی‌شود همچنان که وزیر خزانه‌داری آمریکا اعتراف می‌کند در طول ۴۵ سال یک پیروزی هم مقابل ایران نداشته‌ایم و همیشه شکست خورده‌ایم و این به خاطر پایداری و استقامت مردم و رهبری امامین انقلاب است و با ادامه این روند مشکلات برطرف می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم در موقع لازم خبیثان عالم را تنبیه کنیم و معتقدیم خبیثان عالم فقط صهیونیست‌ها نیستند از روز اول آمریکایی‌ها فرماندهی را بر عهده گرفتند و هنوز هم هستند اگر آمریکا و انگلیس و دیگران حمایت نمی‌کردند تا امروز صهیونیست‌ها نبودند لذا شیطان بزرگ در رأس است و بقیه هم در ذیل آن قرار دارند و تبلور شیطنت آنها قرار دادن رژیم کودک‌کش در قلب کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، تصریح کرد: کنسولگری ما را زدند عزیزترین افراد ما را شهید کردند و امام ما سه بار به صورت علنی دستور دادند و ما هم پرقدرت تنبیه کردیم و همه عالم آن را دیدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی موشک و پهپاد را به بزرگ‌ترین پایگاه آنها فرستادیم اما علی‌رغم سانسور غربی‌ها تصاویر زیادی بیرون آمد و حتماً اطلاعات کامل‌تری هم بیرون خواهد آمد و فقط قدرت حق می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

وی گفت: با قدرت، محکم و با اطمینان عمل کردیم و این تبدیل به یک رویه شد که اگر از این نوع جنایت‌ها انجام دهند اقدامی بسیار بزرگ‌تر انجام می‌دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: نباید از هیچ چیز نگران باشیم، آمریکا و همه شیاطین امکانات را به میدان آوردند، اما در طول ۴۵ سال شکست خوردند چرا که وعده خداوند محقق شده و ما به تکلیف خود عمل کرده‌ایم.

کد خبر 750063

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد