Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور انقلابی مردم استان در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و سومین بهار آزادی در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان لرستان، ضمن خلق استثنایی ترین و بیادماندنی ترین حماسه حضور در شرایط کرونایی، ثبت برگ زریّن و زیبنده دیگری در کارنامه سراسر پرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه این خطه بود، که حضور جوانان انقلابی و گروه های جهادی به صورت نمایانی مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور حماسی بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی کرد که همواره و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب  اسلامی و حامی رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشند و این مهم را در طول حیات پر خیر و برکت نظام اسلامی و در صحنه ها و حماسه های مختلف بارها و بارها به اثبات رسانده است.

اینجانبان با سپاس به درگاه الهی، لازم می دانیم از همراهی و حضور حماسی اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی استان لرستان در اقدام حماسی و انقلابی یوم الله ۲۲ بهمن که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با شور و شکوه خاصی برگزار شد تشکر نمائیم.

همچنین از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان‌های دولتی، غیر دولتی،نظامی و انتظامی، امنیتی، نیروهای مسلح، موسسات تبلیغاتی، صدا و سیما، ائمه جمعه و جماعات و محلات، گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی و جریان‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و انقلابی که در فضای حقیقی و مجازی این شکوه و عظمت را آفریدند و پیاده و سواره در بزرگداشت انقلاب اسلامی حاضر شدند و روز به یاد ماندنی را خلق کردند و نشان دادند که همراه و هم دل با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی هستندو پای انقلاب ایستاده‌اند؛ تشکر و قدردانی می‌ نمائیم.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد فرهاد زیویار استاندار لرستان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام راحل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مقام معظم رهبری لرستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد