Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:13:03 GMT

گاز به شهر خرانق رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۳۳۸۷

گاز به شهر خرانق رسید

ایسنا/یزد مهران فاطمی در آئین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر خرانق و روستاهای تابعه در شهرستان اردکان، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم ما با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امروز، نشان دادند که همچنان وفادار و پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل عظیم‌الشان، شهدای بزرگوار و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز وظایف مسئولان را سنگین‌تر از گذشته کرد، خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولین اخلاص در برابر خدا، اطاعات از اوامر ولی امر مسلمین به عنوان ستون خیمه انقلاب و نیز صداقت، شفافیت و خدمت بیش از پیش در برابر مردم است.

استاندار یزد در ادامه خدمت بی‌منت به مردم و کارگری و نوکری مردم را از افتخارات خود دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه موضوع پیگیری مباحث مربوط به جاده طریق الرضا (ع) در راس مطالبات مردم این منطقه قرار دارد، اظهارداشت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد، مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال برای ۶۰ کیلومتر این جاده در افق ۱۴۰۱ تخصیص یافت.

دکتر فاطمی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده ۱۵۰ کیلومتر این جاده نیز در کمترین زمان ممکن و با همکاری سه معدنی که ادوات و ماشین آلات آنها بیشتر از این جاده عبور می‌کند؛ پیگیری و عملیاتی می‌شود.

استاندار یزد همچنین به لزوم تامین آب پایدار برای این بخش پرداخت و گفت: تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب باکیفیت و پایدار برای مردم این منطقه بکار خواهیم بست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ظرفیت‌های میراثی و بافت تاریخی بخش خرانق به عنوان یک فرصت بی‌بدیل برای توسعه این بخش یاد کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحول سیمای پیشرفت و تعالی این بخش با محوریت مسائل میراثی و بافت تاریخی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: سال 1402 بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود و 13 میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیکبخت گفت: تا امروز توسط کارخانه‌های تولید روغن و بازرگانان 70 هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری شده است؛ در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد