Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به سمنان گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با معضل بیکاری مواجه نیستند.

دانشگاه فنی حرفه‌ای در واقع سرمایه‌گذاری اشتغال جوانان کشور است.

 هزینه کرد در دانشگاه پویا و جامعه محور فنی حرفه‌ای در واقع می‌تواند به اشتغال و رفع بیکاری جوانان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به‌ضرورت مهارت‌آموزی دانشجویان در طول دوران تحصیل، دانشگاه فنی و حرفه‌ای ظرفیت خوبی برای تربیت دانشجوی مهارت محور است.

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان می گوید: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تربیت تکنسین‌ها و مهندسان ،  و تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی، زمینه‌های لازم را برای کسب مهارت، ایجاد اشتغال و کارآفرینی را فراهم می‌کند.

 دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان باهدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیاز‌های بازار کار در حوزه‌های مهارتی و تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای اشتغالزایی دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی