Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپایان دور رفت لیگ پرورش اندام تیم های ستاره شهر شهرزاد پاسارگاد و VIP مازندران صدرنشین گروه های الف و ب شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از برگزاری مسابقات گروه ب اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی شهرستان شهریار در صبح روز پنجشنبه، عصر امروز نیز مسابقات گروه الف با حضور 7 تیم در 7 رشته پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار، فیتنس و فیتنس چلنج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان رقابت های گروه الف، رده بندی تیم ها به شرح زیر اعلام شد:
 
1- VIP مازندران، 93 امتیاز
2- FA شهریار، 80 امتیاز
3- تاپ اسپرت کیش، 65 امتیاز
4- قهرمانان جویبار، 51 امتیاز
5- ATP، 41 امتیاز
6- آکادمی کانال ورزش مازندران، 29 امتیاز
7- اسکات تهران، 11 امتیاز
 
همچنین صبح روز پنجشنبه نیز رقابت های گروه ب پیگیری شد که رده بندی تیم ها در پایان دور رفت به شرح زیر اعلام شد:
 
١- ستاره شهر شهرزاد پاسارگاد، ٩۴ امتیاز
٢- کلاسیک اصفهان، ۶۵ امتیاز
٣- سعدون کلاسیک، ۵٨ امتیاز
٣- شاهین، ۵٨ امتیاز
۵- کیسان، ۴۶ امتیاز
۶- آزادی مازندران، ۴۴ امتیاز
٧- طلایی های قرچک، ١۴ امتیاز
مسابقات لیگ با نظم خوب و بدون هیچ تاخیری برگزار شد و تیم فا شهریار میزبانی آن را در دوره رفت بعهده داشت.تاریخ مسابقات برگشت متعاقبا از روابط عمومی فدراسیون اعلام می‌گردد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر لیگ بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت. ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطا‌های پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بار‌ها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطا‌ها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطا‌های شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)