Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر گفت: استمرار و نظم در برگزاری مسابقات فجر بدمینتون نشان از مدیریت خوب و موفقیت فدراسیون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ضمن زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا و تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و ارزوی دیدار مجدد میهمانان شرکت کننده در مسابقات در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از طرف وزارت ورزش و جوانان قدران زحمات و میزبانی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین از همراهی و مساعدت نمایندگان شایسته استان فارس در مجلس شورای اسلامی که بعنوان حامیان همیشگی ورزش و جوانان و منشا خیر و برکت بوده اند قدردانی میکنم.   وی تاکید کرد: حضور نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی در مسابقات و اختتامیه جام فجر بدمینتون نشاندهنده پیوند عمیق بین مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ریاست دکتر رئیسی است.   وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون بدمینتون بعنوان یکی از موفق ترین فدراسیون های ملی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: استمرار در برگزاری مسابقات جام فجر بدمینتون طی ۳۰ سال در مقطع زمانی مابین ۱۶ تا ۲۲ بهمن نشان از نظم و مدیریت موفق فدراسیون است.   دکتر سید حمید سجادی افزود: استان فارس، از جمله استانهایی است که در زمینه ورزش همگانی و حرفه ای سرآمد بوده است و همواره در مسابقات و ادوار مختلف ورزشکاران، مدال آوران و نام آوران استان فارس باعث افتخار و چشم و چراغ ورزش کشور بوده اند.   وی تصریح کرد: توسعه و حمایت ورزش همگانی و ورزش بانوان یکی از دغدغه های ریاست محترم جمهور است و به استقلال و خودکفایی ورزش بانوان و به دلیل رعایت حجاب و حفظ ارزش ها تاکید دارند.   وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم امانتدار آرامش و امنیتی که از برکت وجود شهدا داریم، باشیم و بتوانیم یاران خوبی برای جناب دکتر رییسی باشیم.

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است