Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@13:13:39 GMT

نقش پررنگ جیرینگ در صنعت پرداخت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۵۳۱۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ حسام حبیب الله مدیرعامل شرکت جیرینگ در رابطه با سهم خود در بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک بیان داشت: شرکت پرداخت اول کیش از سال ۸۹ وارد صنعت پرداخت کشور شده است مزیتی که داشته حد فاصل اکوسیستم بوده است که در اینباره شرکت های زیادی همچنان این نقش رو ایفا نمی کنند.

وی افزود : جیرینگ از ابتدا نقش بیزینس کیف پول را داشت تا گسترش دهد و همانطور که مطالعات نشان می دهد مفهوم کیف پول الکترونیکی پرداخت خرد سهم قابل توجهی از آن در صنعت تلکام رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که نزدیک به 30 درصد از پرداخت های خرد کشور در صنعت تلکام اتفاق می افتد.

حبیب الله در ادامه گفت : بخشی در صنعت حمل و نقل شهری اتفاق می افتد و بخشی دیگر اف ام سی تی  ((FIMCT  یعنی همان خریدهای روزانه، که این سه مورد رکن اصلی پرداخت خرد است.

مدیرعامل جیرینگ اظهار داشت: این شرکت با هدف توسعه پرداخت خرد در بستر کیف پول الکترونیکی تاسیس شد و زیرساخت های خوبی تا به امروز انجام شده است، و تا به امروز بالغ بر 40 میلیون کاربر همراه اول از کیف پول الکترونیکی جیرینگ استفاده کرده اند.

همچنین شرکت جیرینگ در حوزه های پرداخت خرد الکترونیکی و خدامت اپراتوری و تلکام فعال است که فعالیت اصلی آن در حوزه پرداختی ها است.

وی با اشاره به مشتری های اصلی خودگفت: 60 درصد از فروش همراه اول و بخشی از فروش ایرانسل از طریق جیرینگ انجام می شود. که بخشی از مشتریان ما در لایه بی تو سی ((B2C دارند که روزانه خرید اپراتوری در بستر *7# که برای کاربران شناخته شده است، انجام می دهند و تعدادی زیادی از شرکت هایی که در حال خدمات اپراتوری هستند از طریق شرکت جیرینگ این خدمات را انجام می دهند.

حبیب الله با اشاره به جایگاه این شرکت گفت : جیرینگ یکی از موثران در حوزه پرداختی است، که تلاش می کند همواره در این حوزه توسعه بیشتری را داشته باشد.

مدیرعامل جیرینگ در رابطه با آینده صنعت پرداخت بیان داشت: این صنعت در کشور ما سابقه نزدیک به دودهه دارد که یک نقطه عطف جدی داشت و آن هم کارت های بانکی است که در دست مردم است. اما هدف از توسعه کیف پول حذف این کارت های بانکی است که پرداخت های روزانه را برای مردم آسان تر کند.

وی افزود: ما در روزهای گذشته طرح افزایش سرمایه با سهمادار خرد خود که همراه اول است ارائه کردیم تصویب شد که به مبلغ 100میلیارد تومان بود. همچنین افزایش سرمایه دوم ما در نیمه اول سال 1401 که به مبلغ 400 میلیارد تومان است و در حال ارزیابی است.

این افزایش سرمایه مبتنی بر توسعه کسب و کار جدید در حوزه فینتک است.

حبیب الله گفت : با توجه به طرح های توسعه که در برنامه خود داریم در سه سال آینده گردش مالی خوبی رو خواهیم داشت.

مدیرعامل جیرینگ با اشاره به جایگاه این شرکت از نظر میزان فروش در حوزه پرداخت اظهار داشت: بر اساس رتبه ای ام ای 100 شرکت پرداخت اول کیش رتبه 150 را توانست کسب کند و در گروه خود هم رتبه 4 را کسب کرد.

وی گفت : تلکو بانک که در این صهت رایج شده است یک عنوان جدید است اما مفهوم آن از گذشته بوده است که به مشارکت دو صنعت پرداختی و بانکی تلقی می شود. در دنیا از همگرایی این دوصنعت، کسب و کارهای جدیدی ایجاد شده است، که کیف پول الکترونیکی از این دوصنعت برگرفته است.

همچنین کیف پول الکترونیکی قرار است سهولت در پرداخت را برای مردم فراهم کند که ما در ایتدای این مسیر هستیم.

پرداخت های مبتنی کیف پول در ایران

حبیب الله در این خصوص بیان داشت: این نوع پرداخت ها سهم زیادی ندارند، اما با توجه به ظرفیتی که این ابزار دارد می تواند پرداخت را برای مردم آسان کند. که در ابتدا اعتماد مردم را می خواهد و بخش مهم تر آن در شبکه پذیرندگی است مانند زمانیکه کارت بانکی توانست موفق شود، باعث شد مردم برای خرید راحت تر باشند.

وی افزود: کیف پول الکترونیکی به گستردگی نیازمند است که اگر جدی تر عمل شود و در سطح کشور شکل بگیرد می توان گفت در حوزه پرداخت تجربه ارزشمند دیگری را خواهیم داشت.

همچنین مردم از طریق این نوع پرداخت 80 درصد از نیازهای روزانه خود را با سرعت بیشتر و آسان تر انجام خواهند داد.

مدیرعامل جیرینگ گفت: در ادامه برای تسهیل و ترویج این ابزار بانک مرکزی، شرکت های پرداخت الکترونیک و اپراتورهای موبایلی سه رکن اصلی هستند.

وی در پایان با اشاره به رشد این صنعت در کشور بیان داشت : درحوزه تلکام و پرداختی رشد قابل توجهی وجود داشته، چنان که ضریب استفاده از گوشی هوشمند بین 40 تا 50 میلیون نفر است که این نشان دهنده افزایش عمر نفوذ مصرف مردم در حوزه تلکام است و حمایت دولت از این صنعت سبب ارتقای کیفیت خواهد شد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد پرداخت الکترونیک شرکت جیرینگ حسام حبیب الله اخبار مرتبط تحول در صنعت پرداخت با توسعه کیف پول الکترونیکی فراخوان جذب نماینده شرکت سایان کارت کارت‌های بانکی فعال در زمینه قمار حذف می‌شود/ کهربا، امن‌ترین درگاه برای تبادلات مالی… رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های‌ خرید/ حذف تدریجی استفاده از کارت قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان معطل چیست؟ «به‌پرداخت ملت» با دو پله صعود در جمع ۱۳«PSP» برتر جهان قرار گرفت ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها افزایش بیش از دو برابری شهرهای قرمز کرونایی سنگین ترین صف های خرید و فروش امروز در بورس / سرمایه گذاری ها با تقاضای فروش ۳۰میلیارد تومانی همراه شدند جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در جهان رشد ۷۷۱واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات تعداد بستری کرونایی در استان‌ ها چقدر شد؟ قیمت تندر ۹۰ ‌پلاس چند؟ (جدول) در صورت ادعای مهدورالدمی او توسط شوهرش، قاضی نمی تواند مجازات سنگین وضع کند قیمت دلار ۲۳ بهمن ماه۱۴۰۰ ریشه قتل های ناموسی کجاست؟ درآمد بی‌ سابقه فایزر از واکسن کرونا بارش برف و باران در ۴ استان نقش پررنگ جیرینگ در صنعت پرداخت نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهش یافت حداقل حقوق کارگران به مرز ۶ میلیون تومان می رسد؟ اصلاح قیمت رمزارزها همگام با بازار سهام ماجرای کاهش شدید دما در روزهای ابتدایی اسفند چیست؟ استقبال عجیب از پیش فروش ایران خودرو / قرعه کشی و اعلام نتایج تا دقایقی دیگر + لینک و جزییات هزینه درمان کرونا در پیک ششم چقدر است؟ در کدام استان ها فردا باران می بارد؟ ایران بدون شهر آبی! جزییات واکسیناسیون کرونا در ایران و جهان ذخایر برنج کشور بیش از ۴۶۰ هزار تن رسیده است زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ اعلام شد وضعیت آب و هوا در ۲۳ بهمن توجه ویژه به مسائل زیست محیطی در اجرای پروژه فولاد اقلید زور دولت به واسطه های بازار گوشت نمی رسد آفتاب سوختگی را با این روش درمان کنید ماشین‌ لباسشویی سامسونگ چند؟ + جدول چگونه در واتساپ پیام پاک‌ شونده ارسال کنیم؟ ادعای موسسات ردیاب درباره فروش نفت ایران چرا گرفتار بحران آبی شدیم گردهمایی روسای شعب استان خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین عبور برنت از ۹۵ دلار گل زیبای نوراللهی روی پاس قائدی در لیگ فوتبال امارات همسان سازی حقوق کارگران اجرا می شود چرا آمریکا گرفتار تورم شد گل دیدنی و نجات بخش طارمی در دیدار پورتو مقابل اسپورتینگ پیام تبریک رهبر کره شمالی به رییسی گفت و گوی تلفنی روسای ستاد ارتش آمریکا و روسیه دولت بسته حمایت از بورس را به مجلس ارسال کرد / بودجه اول اسفند به صحن علنی می رود جذب منابع با نرخ سود بالا، نتیجه‌ای جز زیان برای نظام بانکی نخواهد داشت قیمت یخچال های اسنوا (جدول) انتشار نخستین نسخه پیش نمایش اندروید ۱۳ گسترش انرژی هسته ای در دستور کار فرانسه از صندوق پالایش یکم چه خبر؟ نیاز بورس به بهبود زیرساخت‌‌ ها اقامت در هتل های ۵ ستاره مارماریس چقدر هزینه دارد؟ + جدول پراید را از نمایندگی چند بخریم؟ (جدول) برندگان هفته گذشته بورس چه کسانی بودند؟ چرا حقیقی ها دست از فروش برنمی دارند؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرداخت الکترونیک شرکت جیرینگ کیف پول الکترونیکی مدیرعامل جیرینگ حوزه پرداخت شرکت جیرینگ صنعت پرداخت پرداخت خرد حبیب الله پرداخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اکبر فرج نیا در آیین تجلیل از پیشکسوتان صنعت برق تبریز با بیان اینکه توزیع نیروی برق تبریز همچون خانواده، صمیمی و همدل است، اظهار کرد: صنعت برق آذربایجان از نظر دانش و عمل مثال‌زدنی بوده و سخت‌ترین مشکلات با تلاش و همت کارکنان به نتیجه مطلوبی رسیده است.

وی افزود: خدمت در صنعت برق افتخار بزرگی است و دلیل این افتخار نیز حضور پیشکسوتانی است که طی سال‌ها چراغ راهی برای این صنعت بوده‌اند و در کنار آنها درس زندگی آموخته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به لزوم بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان برق در سطح ملی، اضافه کرد: خاطرات و تجربیات پیشکسوتان صنعت برق باید در قالب تاریخ شفاهی و انتقال دانش، ثبت و به نسل‌های حاضر و آینده منتقل شود.

وی با اشاره به تأسیس اولین کارخانه برق تبریز به سال ۱۲۸۱ توسط قاسم خان والی، ادامه داد: با توجه به قدمت تاریخی برق و روشنایی در تبریز، اولین موزه روشنایی تبریز با همکاری مجموعه‌دار و تاریخ‌شناس بزرگ تبریز آقای رضا سرابی توسط شرکت برق تبریز راه‌اندازی خواهد شد.

در ادامه این نشست رضا سرابی مجسمه‌ساز و موزه‌دار، محقق و تاریخ‌پژوه تبریزی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها اصلی من ایجاد موزه برق و روشنایی تبریز بود، گفت: در گذشته که تولید برق به شکل امروزی وجود نداشت، برخی کارخانه‌های بخش خصوصی عهده‌دار تأمین برق بودند که آثاری از آن دوران باقی‌مانده است.

وی با بیان اینکه در حدود ۵۰۰ نوع وسایل و لوازم روشنایی از چهار هزار سال پیش جمع‌آوری و تعدادی از آنها در موزه شهرداری تبریز به نمایش گذاشته شده است، گفت: در نخستین سال‌های ورود برق به ایران فقط در منازل رجال، برق وجود داشت و تصویر شاهان قاجار بر روی لامپ‌های سفارشی آن زمان نقش بسته شده که این نوع لامپ‌ها منحصر به‌فرد بوده و حتی در موزه برق تهران نیز وجود ندارد و ان‌شاءالله در موزه روشنایی تبریز به نمایش گذاشته خواهد شد.

سرابی با اشاره به لزوم ثبت خاطرات پیشکسوتان به‌عنوان تاریخ شفاهی، ادامه داد: امروزه موزه‌ها به سمت تاریخ شفاهی پیش می‌روند و این موضوع از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

محقق و تاریخ‌پژوه تبریزی افزود: آثار به‌جای مانده از گذشتگان قابل ارزش‌گذاری مالی نیست چرا که متعلق به همه مردم و نسل‌های آینده این شهر است و نسل‌های آینده باید با تاریخ و سختی‌های برق آشنا شوند.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، طی این مراسم قبض برقی که متعلق به ۱۱۸ سال پیش یعنی مربوط به دوره قاجاریه و پس از دوران جنگ مشروطه بوده توسط رضا سرابی مجسمه‌ساز و موزه‌دار، محقق و تاریخ‌پژوه تبریزی به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان نخستین اثر موزه برق و روشنایی تبریز اهدا شد.


دیگر خبرها

  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود