Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:35:25 GMT

افتتاح دومین کارخانه نوآوری در منطقه ۵

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۵۸۱۱

افتتاح دومین کارخانه نوآوری در منطقه ۵

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری با حضور علیرضا زاکانی برگزار شد.

احسان شریفی در این آئین با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: امروز ۵۶ پروژه به دست شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ خاطرنشان کرد: امروز صد و سومین روز حضورم در منطقه پنج است. در این روزها تلاش شد با همه کنش‌گران منطقه‌ای و گروه‌های مختلف ارتباط نزدیکی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این مدت ملاقات مردمی هم در مساجد و هم در شهرداری منطقه برگزار شد.

شریفی اظهار کرد: تمرکز ویژه بر تقویت ارتباط با صاحبان ایده و همه مجموعه‌هایی که می‌توانند در هوشمندسازی شهر مؤثر باشند در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۵ عنوان کرد: درآمد منطقه ۱۱۱ درصد است و از حیث بودجه عمرانی ۹۵ درصد تأمین اعتبار کردیم و امیدواریم در زمان مقرر، بودجه منطقه را به‌طور مناسب هزینه کنیم.

وی عنوان کرد: دره فرحزاد و جمع‌آوری معتادان جز کارویژه‌هایی بود که بخش اول آن به نتیجه رسید.

شریفی خاطرنشان کرد: امیدواریم در اوایل سال آینده بتوانیم بخشی از دره فرحزاد را به مردم هدیه دهیم.

شهردار منطقه ۵ گفت: پویش آزادی زندانیان زن با مشارکت منطقه ۹ برگزار شد و اثرات خوبی را برای مادران زندانی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهتمام صورت‌گرفته برای برگزاری مناسب جشن‌های دهه فجر و آماده‌سازی مسیر اظهار کرد: در پروژه‌هایی که افتتاح خواهد شد تلاش خواهد شد توسعه توازن منطقه را محقق کند.

شریفی گفت: زیرگذر جناح در سال ۹۴ کلید افتتاح آن کلید خورده بود و قریب به چهار سال تعطیل شد در حالی که سالی دو تا سه کشته به دلیل تردد عابران در سطح خیابان داشتیم.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز با همکاری پلیس راهور عنوان کرد: تا چند روز آینده شاهد افتتاح فاز اول دومین کارخانه نوآوری در منطقه پنج خواهیم بود که با همکاری یکی از بانک‌ها صورت گرفت.

وی گفت: امیدواریم در سال آینده تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب اکباتان به نتیجه برسد.

کد خبر 5423024

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی پلیس راهور تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر غلامحسین محسنی اژه ای راهپیمایی 22 بهمن وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا آتش سوزی ذبیح الله خداییان کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه پلیس راهور آتش نشانی سازمان تامین اجتماعی شهردار منطقه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود