Web Analytics Made Easy - Statcounter

جک کامفورت یکی از انواع جک های پر استفاده در درب های اتوماتیک پارکینگ ها می باشد... - اخبار بازار -

 جک کامفورت

 

جک کامفورت  یکی از انواع جک های پر استفاده در درب های اتوماتیک پارکینگ ها می باشد که طرفداران زیادی داشته و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از این نوع جک ها در درب های اتوماتیک پارکینگ های خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله از وبسایت اسمارتکو قصد داریم به بررسی این نوع از جک های پارکینگی و ویژگی های آن بپردازیم. در واقع جک درب بازویی مدل کامفورت جهت استفاده در  درب اتوماتیک  بسیار سنگین و باد گیر یک انتخاب عالی و منحصر به فرد محسوب می شود و می تواند عملکرد بسیار مناسبی را در این موقعیت ها از خود نشان دهد. این دسته از جک ها از یک موتور قدرتمند 350 واتی بهره می برند که در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار بسیار پر قدرت تر بوده و باعث می شود که تحمل وزن بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد. همچنین قطر لوله تعبیه شده در آن زیاد بوده و پیچ ماردون ضخیم این دسته از جک های درب پارکینگی منجر به کاربرد گسترده این جک ها در نصب به عنوان جک درب های لولایی اتوماتیک شده است.

جک های کامفورت به دلیل مزایای فراوانی که در مقایسه با سایر انواع جک های موجود در بازار دارند بسیار مورد استقبال و طرفداری مشتریان بوده و همواره افراد بیش تری به استفاده از این نوع جک ها تمایل پیدا می کنند. در میان مزیت های متعددی که این نوع از جک ها دارند می توان به قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن ها اشاره نمود که استحکام خوبی به آن ها بخشیده است. علاوه بر این بدنه این جک ها هم از جنس آلومینیوم بوده و در آن ها از لوله ابکاری استفاده نشده است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در اسمارت کو با شماره 02155446690 تماس حاصل فرمایید.

انواع جک کامفورت

جک های کامفورت موجود در بازار در انواع مختلفی به مشتریان عرضه می شوند که بسته و نیاز آن ها می توان انواع جک ها را در کورس های 400، 500 و 600 کیلو گرمی تهیه کرد. تمامی این مدل ها از نظر ویژگی و خواص کاملا مشابه یک دیگر می باشند و تنها تفاوت آن ها در اندازه بازو های به کار رفته در جک می باشد. هر چه بازو های نصب شده در جک ها طول بیش تری داشته باشند جهت به کار بردن در درب هایی که عرض آن ها بیش تر است مناسب تر می باشند. لازم به ذکر است که می توان طول کورس ها را بنا بر نیاز مشتری تغییر نیز داد تا بتوان آن ها را بر روی درب های مشخصی مورد استفاده قرار داد که تمامی این اعمال بر اساس سفارش مشتری در کارگاه مربوطه قابل اجرا می باشند.

در کنار تمامی مزایایی که برای جک های برند کامفورت مطرح کردیم، این شرکت همچنین برای محصولات خود یک گارانتی دو ساله در کنار کارت گارانتی معتبر آن را ارائه می دهد تا بتوانید با خیال آسوده یک خرید مطمئن را داشته باشید و از محصول خریداری شده خود نهایت رضایت را کسب کنید. همچنین خدمات پس از فروش ارائه شده توسط این برند بسیار قابل اطمینان بوده و در این زمینه و همچنین برای تامین قطعات مورد نیاز پس از خرید محصول مورد نظر شما نیز هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت و می توانید به آسانی به این خدمات دسترسی پیدا کنید.

 

مشخصات و ویژگی های جک پارکینگ کامفورت

جک پارکینگ کامفورت دارای یک سری از ویژگی ها و مشخصه هایی است که آن را از سایر انواع جک های پارکینگ متمایز کرده و جک کامفورت را به یکی از برند های محبوب تبدیل کرده است. در حین به کار بردن این نوع از جک ها، عملکرد یکنواختی را از خود نشان می دهند و در زمان کار کردن بسیار نرم بوده و ایجاد ضربه هم نمی کنند. به همین دلیل هم این نوع از جک های پارکینگ در محیط هایی که در آن ها رفت و آمد زیاد بوده و همواره افراد زیادی از درب پارکینگ برای تردد استفاده می کنند می تواند یک انتخاب بسیار عالی و پر کاربرد محسوب شود.

در این نوع جک ها یک کلید خلاص کردن تعبیه شده است که هدف از قرار دادن آن در جک های کامفورت، به کار گیری آن در زمان قطعی برق و یا موقعیت های اورژانسی می باشد. به طور متوسط میزان ولتاژی که توسط این نوع جک ها استفاده می شود به اندازه 230 ولت بوده و همچنین در آن ها یک خروجی قفل برقی نیز تعبیه شده است.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد دیگر جک های کامفورت، قابلیت تشخیص دادن موانع موجود در سر راه آن ها می باشد که باعث می شود در صورتی که هر گونه مانعی در برابر آن ها قرار گیرد از بسته شدن درب ها جلوگیری خواهند نمود. در جک های کامفورت همچنین یک کلید دستی برای نگهبان قرار داده شده است. مدت زمانی که طول می کشد تا درب های این نوع جک ها باز و یا بسته شوند به طور تقریبی 16 ثانیه می باشد. با این حال شما می توانید زمان بسته شدن درب را بر اساس نیاز خود نیز تغییر داده و زمان مد نظر خود را برای آن تنظیم کنید. مناسب ترین اندازه برای درب هایی که با این نوع جک ها به کار می روند شامل درب هایی با طول 2.5 الی 3 متر می باشد که در صورت رعایت این اندازه در درب ها، جک کامفورت بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

 

سخن پایانی

جک های کامفورت نوعی از  جک های پارکینگی می باشند که حرکتی یکنواخت و بدون سر و صدا داشته و کاملا نرم عمل می کنند. این نوع از جک ها از مزایای فراوانی بهره مند می باشند که همین عامل هم آن ها را به محصولاتی پر فروش و محبوب تبدیل کرده است. برای آشنایی هر چه بیش تر با این جک ها و ویژگی های منحصر به فرد آن به وبسایت اسمارتکو مراجعه فرمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوع از جک ها جک های پارکینگ نوع جک ها انواع جک انواع جک ها درب ها بیش تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته سی و چهارم سری A در دیداری حساس به مصاف ناپولی‌ رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

رم در این بازی بعد از گل پائولو دیبالا با دو گل عقب افتاده بود که با گل دقیقه 88 تامی آبراهام به تساوی رسید و از شکست در خانه حریف جلوگیری کرد.

دانیله ده‌روسی در پایان بازی با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت: "نباید نتیجه را دست کم بگیریم، اما این نتیجه دلخواه ما نبود. ناپولی‌ بسیار قوی است، ما می‌توانستیم کمی بهتر باشیم اما باید هنگام مالکیت توپ تمرکز بیشتری از خود نشان می‌دادیم. آن‌ها همیشه در جریان بازی خطرناک بودند، ما خیلی وقت‌ها توپ را از دست دادیم. آن‌ها شوت‌های زیادی زدند و بازی خوبی ارائه کردند. حالا باید خوب ریکاوری کنیم چون بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم."

لئاندرو پاردس خسته بود؟

ما هافبک وسط‌‌های زیادی نداریم، باید بهتر از این کار کنیم. بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم، اما هنوز بازی‌های سخت زیادی پیش‌رو داریم. اگر الان به خستگی فکر کنیم، تاثیر بدی روی تیم خواهد داشت.

عملکرد ایوان اندیکا چطور بود؟

او در تمام بازی یک مهاجم 150 میلیونی را دنبال می‌کرد و همراه او به همه‌جا می‌رفت. ما به همه نیاز داریم: برای گل تامی خوشحالم چون او از دوران سختی بازگشته است. ما دو بازیکن هم داریم که مصدوم بودند و کنار ما نیستند. ما امیدواریم که کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو را برای بازی پنج‌شنبه داشته باشیم. فکر می‌کنیم آن‌ها می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

عملکرد جانلوکا مانچینی؟

فکر می‌کنم در نهایت ما مانند ناپولی توپ را حفظ کردیم، همه چیز بستگی به این دارد که با توپ چه کار می‌کنیم. مالکیت توپ کمی برای من جالب است، گاهی اوقات می‌توان از آن برای خنثی کردن ویژگی‌های حریف استفاده کرد. او مثل بقیه بازی کرد، ما بهترین نسخه از خودمان نبودیم اما او روی عملکرد جمعی تاثیری نداشت. بازی کردن هر 3 روز یک بار آسان نیست، او همیشه حتی در شرایطی که ایده‌آل هم نیست، بازی می‌کند."

رناتو سانچز چطور بود؟

او به این دلیل وارد زمین شد که از ویژگی‌های فنی و دریبلینگ برخوردار است. او در پنالتی بدشانس بود، اما به نظرم خوب وارد زمین شد و می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳