Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران)، از تاخیر در تعیین میزان عیدی بازنشستگان انتقاد کرد.

او گفت: چند میلیون بازنشسته کارگری کشور در انتظار تصویب عیدی پایان سال و پرداخت آن هستند؛ در تماس‌های مکرر کانون با سازمان تامین اجتماعی گفته می‌شود تا هیات دولت تصویب نکند، سازمان تامین اجتماعی نمی‌تواند عیدی را واریز کند و مبلغ آن نیز هنوز مشخص نیست؛ این در حالیست که هر سال در بهمن ماه، عیدی بازنشستگان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ایزدان، بازنشستگان روزهاست در انتظار تعیین رقم عیدی هستند و این انتظار بسیار به درازا کشیده است.

او ادامه می‌دهد: انتظار داریم هیات وزیران، مبلغ مناسبی را برای عیدی بازنشستگان تصویب کند و پرداخت‌های ناچیز سال‌های گذشته جبران شود. بازنشستگان کارگری انتطار دارند مبلغ عیدی بیشتر از هر سال و به عیدی دریافتی شاغلان نزدیک باشد.

به گفته وی، یک خانواده بازنشسته برای تامین نیازهای ضروری شب عید، به چندین میلیون تومان پول نیاز دارد؛ با عیدی‌های ناچیزی که هیات دولت تصویب می‌کند و به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همان رقم پرداخت می‌شود، حتی نصف یا یک سوم هزینه‌های خانواده در شب عید تامین نمی‌شود.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1602248

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عیدی بازنشستگی قانون منع به کارگیری بازنشستگان صندوق بازنشستگی بازار کار حقوق و دستمزد عیدی بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرا نشدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی افزود: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر فروردین مشکلی در این زمینه وجود داشته است، به‌طور قطع در اردیبهشت باید رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است؛ دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 749318

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است