Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - حسین عباس نژاد گفت: از وزارت نفت درخواست شده برای حمایت از توسعه دریا محور در حوزه حمل و نقل بین‌المللی مسافری در شرایط فعلی که نرخ سوخت گازوئیل مورد نیاز شناور‌های مسافری در سفر‌های بین المللی با نرخ آزاد غیریارانه‌ای محاسبه می‌شود، سوخت شناور‌های مسافری در مسیر‌های بین المللی از جمله بندر چابهار – مسقط و بندر بوشهر- دوحه مشابه شناور‌های سنتی با نرخ حمایتی ۸۰ درصد سوخت مورد نیاز در هر سفر به نرخ یارانه‌ای و ۲۰ درصد به نرخ بانکرینگ محاسبه و تخصیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر با پیگیری وزیر راه و شهرسازی، مقرر شد وزیر نفت در خصوص تامین سوخت شناور مسافری مسیر چابهار به عمان با نرخ یارانه‌ای همکاری کند و سوخت یارانه‌ای به شناور‌های فعال در سایر خطوط مسافری دریایی بین المللی تعلق گیرد.

از چند سال قبل و  پس از اعمال تغییرات در نحوه توزیع سوخت و اعمال سهمیه‌ها، نرخ سوخت گازوئیل مورد نیاز شناور‌های مسافری در سفر‌های بین المللی با نرخ آزاد (غیریارانه‌ای) محاسبه شد که موجب افزایش هزینه‌های ناوگان مسافری دریایی و به تبع آن با توجه به عدم صرفه اقتصادی برای افزایش نرخ بلیت موجب کاهش شدید سفر‌های دریایی در این بخش شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر سوخت یارانه ای بین المللی یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است