Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توتال ‌انرژیز اعلام کرد که مطابق برنامه تازه این شرکت در بیش هزار و صد جایگاه‌ عرضه سوخت در مناطق روستایی فرانسه برای خرید هر ۵۰ لیتر بنزین، ۵ یورو تخفیف در نظر گرفته شده و در عمل معادل ۱۰ سنت یورو از قیمت هر لیتر بنزین(حدود ۱.۷ یورو) کسر می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از یورو نیوز، عایدی سالانه شرکت توتال ‌انرژیز پس از دو سال کاهش پیاپی در سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۵ درصد افزایش یافت و به ۱۶۶ میلیارد یورو رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشدی که بیش از همه مدیون جهش قیمت انرژی و به ویژه نفت و گاز در سال ۲۰۲۱ بوده و سود سالانه این شرکت را به ۱۵ میلیارد یورو رسانده است.

در حالی که قیمت نفت به دلیل افت تقاضای ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا طی دو سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در محدوده ۷۳ تا ۲۴ دلار نوسان داشت، بهای آن که در ابتدای سال ۲۰۲۱ به ۵۲ دلار رسیده بود، به دلیل رشد تقاضای ناشی از کاهش محدودیت‌های کرونایی، در اواخر سال گذشته میلادی تا ۸۵ دلار صعود کرد.

در شرایطی که قیمت نفت این روزها نیز در مرز ۹۰ دلار نوسان دارد، پاتریک پویانه، رئیس توتال‌انرژی، روز چهارشنبه پیش‌بینی کرد که بهای نفت برای مدت طولانی بالا بماند. با این حال او به مشتریان این شرکت وعده داد که همزمان با افزایش درآمد و سود نسبت به ایفای مسئولیت اجتماعی خود متعهدتر از گذشته باشد.

پویانه با یادآوری این که شرکت توتال‌انرژی در طول بحران ناشی از همه‌گیری کووید در سال ۲۰۲۱، با ارائه کارت سوخت مجانی به ۱.۵ نفر از کادر درمان فرانسه تعهد اجتماعی خود را نشان داده، از طرح تازه این شرکت رونمایی کرد.

مدیرعامل شرکت توتال‌انرژی اعلام کرد که مطابق برنامه تازه این شرکت در بیش هزار و صد جایگاه‌ عرضه سوخت در مناطق روستایی فرانسه برای خرید هر ۵۰ لیتر بنزین، ۵ یورو تخفیف در نظر گرفته شده و در عمل معادل ۱۰ سنت یورو از قیمت هر لیتر بنزین(حدود ۱.۷ یورو) کسر می‌شود. او خاطرنشان کرد که این طرح از روز دوشنبه آینده و به مدت سه ماه اجرا خواهد شد.

پویانه همچنین گفت که شرکت توتال‌انرژی چک‌های ۱۰۰ یورویی نیز برای مشترکان بی‌بضاعت گاز در نظر گرفته که تعداد آنها حدود ۲۰۰ هزار مشتری است.

پاتریک پویانه ابراز امیدواری کرد که با کاهش تنش میان روسیه و اکراین قیمت انرژی اندکی کاهش یابد.

برچسب هاتوتال انرژیز (TotalEnergies) شبکه خبری یورو نیوز (EuroNews) فرانسه قیمت نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: توتال انرژیز TotalEnergies فرانسه قیمت نفت آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو توتال انرژی شرکت توتال لیتر بنزین سال ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748285

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟