Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الله یوسفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به از ۴۳ سال به پختگی خود رسیده و اگر در چله دوم انقلاب اسلامی در‌ مسیر بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت‌کنیم بی‌شک‌ تمدن نوین اسلامی تشکیل و زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف انجام شده و امروز دستاورد نظام‌ جمهوری اسلامی در حوزه ورزش در شهرستان وجود ۳۰ مکان ورزشی سرپوشیده و ۱۱ سالن ورزشی روباز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: قبل از تشکیل انقلاب اسلامی در کشور شهرستان قهرمان ورزشی نداشت و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در تجهیز وسایل و امکانات ورزشی ما شاهد قهرمان ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: آخرین قهرمانی شهرستان در دو هفته پیش در مسابقات پارالمپیک والیبال بود که نماینده شهرستان در قهرمانی این مسابقات محمد نعمتی بوده و هدیه ویژه مقام معظم رهبری توسط نماینده ولی فقیه در استان گلستان به وی اهدا شد.

یوسفی گفت: امروز در پرتو نظام جمهوری اسلامی شهرستان دارای ۱۰ سمن و سازمان مردم‌نهاد بوده که این سمن‌ها در اوج بیماری کرونا کمک‌های شایانی به مردم آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر در راستای توزیع بسته‌های معیشتی کردند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد که نیازمند حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار بوده و با تشکیل دولت سیزدهم این امیدواری به وجود آمد که در این دولت پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی احداث ۱۸ خانه ورزش روستای در حوزه شهرستان گنبدکاووس بوده که با توجه به استعدادهای خاص ورزشی در شهرستان ما شاهد مدال‌آورترین قهرمانان توسط ورزشکاران گنبدی در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ۱۱ پروژه نیمه تمام ورزشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس محمد نعمتی نماینده ولی فقیه در استان گلستان تمدن نوین اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی ۱۸ خانه ورزش روستایی در شهرستان گنبدکاووس داشتن سالن ورزشی محروم بود انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است