Web Analytics Made Easy - Statcounter

کویت و لبنان اکران فیلم «مرگ روی نیل» را در اعتراض به نقش‌آفرینی گل گدوت در این فیلم اکران نمی‌کنند.

گل گدوت بازیگر متولد اسراییل پیش از اینکه به عنوان مدل و بعد بازیگر وارد عرصه شود، ابتدا ۲ سال در ارتش رژیم صهیونیستی عضویت داشته است.

پیش از این لبنان و قطر در ماه می سال ۲۰۱۷ اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز» را به دلیل بازی این بازیگر ممنوع کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در لبنان ممنوع شد اما سالن‌های سینماهای کویت در آن زمان به دلیل پاندمی بسته بودند.

«مرگ روی نیل» در دیگر کشورهای خاورمیانه قرار است از همین آخر هفته اکران شود. لبنان و کویت نیز دلیل جدیدی برای ممنوع کردن این فیلم ارایه نکرده‌اند.

دیلی میل که نخستین منبعی بود که این خبر را منتشر کرد با ارجاع به روزنامه کویتی «القبس» اعلام کرده این فیلم کنت برانا که با اقتباس از داستانی از آگاتا کریستی ساخته شده به دلیل اعتراض‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به حضور این بازیگر شده، ممنوع شده است.

این روزنامه همچنین نقل‌قولی از یکی از مقامات رسمی لبنان کرده که گفته است با نمایش فیلمی که عضوی از ارتش اشغالگر صهیونیست در آن بازی کرده باشد هرگز موافقت نخواهد شد.

گدوت بهار ۲۰۲۱ پس از درگیری اسراییل و حماس، بخش کامنت‌های توییترش را غیرفعال کرد. وی در واکنش به این درگیری‌ها نوشته بود: «کشورم وارد جنگ شده. نگران خانواده و دوستانم هستم. نگران مردم کشورم هستم. این یک دور باطل است که مدت‌هاست ادامه دارد. اسراییل شایسته زندگی به عنوان یک کشور امن و آزاد است. همسایگان ما نیز همین شایستگی را دارند. برای قربانیان و خانواده‌هایشان دعا می‌کنم، برای پایان این دشمنی دعا می‌کنم، دعا می‌کنم رهبرانمان راه حلی پیدا کنند که بشود در کنار هم با صلح زندگی کرد.»

از آنجا که در این پیام گل گدوت از واژه «همسایگان» استفاده کرد و حاضر نشد نامی از فلسطین ببرد این امر به نشانه حمایت او از حملات رژیم صهیونیستی به مسلمانان تلقی شد و انتقادهای بسیاری به وی وارد آمد. گدوت پس از آن این پست را حذف کرد.وی سال ۲۰۱۴ نیز در درگیری‌های غزه، به حماس انتقاد کرده بود.

۵۸۵۸

کد خبر 1602280

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال خبرساز و جنجالی ممنوع شد

مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به‌نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. 

بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # سریال ، تلویزیون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • پخش سریال خبرساز و جنجالی ممنوع شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت