Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:06:21 GMT

جاده کمربندی شادگان اولین نقطه پر تصادف شهرستان است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۵۹۸

جاده کمربندی شادگان اولین نقطه پر تصادف شهرستان است

سروان سلمان حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان شادگان با حجم بالای ترافیک ورودی و خروجی فاقد جاده استاندارد کمربندی است.

وی افزود: در حال حاضر بلوار کمربندی از وردی شهر از میدان الغدیر تا خروجی شهر به سمت دارخوین به عنوان جاده کمربندی استفاده می‌شود که این محور فاقد ایمنی لازم است.

رئیس پلیس راهور شادگان ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۴ فقره تصادف باعث فوت افراد در این محور شده و بیش از ده‌ها تصادف باعث جرح و خسارات برای همشهریان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع حوادث دیگر در این محور با برگزاری جلسات متعدد و مکاتبات پلیس راهور شادگان با ادارات مسئول در خصوص ایمن سازی این محور ولی تاکنون اقدام مؤثری انجام نشده است.

سروان حاجتی با یادآوری اینکه انتقادات و شکایت‌های مردمی درباره ایمن سازی جاده کمربندی همسو با پلیس راهور شهرستان شادگان گزارش شده گفت: دیگر چه اتفاق تلخ‌تری همچون فوت افراد باید رخ دهد تا اقدامات لازم در این محور انجام شود.

کد خبر 5423168

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور شادگان تصادفات رانندگی پلیس راه خوزستان دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور