Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور قنبرزاده در مورد برکناری احتمالی شهاب عزیزی خادم صحبت کرده است

منصور قنبرزاده می گوید این حق هیات رییسه فدراسیون فوتبال است که در خصوص ابهامات سوال بپرسد.

به گزارش طرفداری، منصور قنبرزاده در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره درخواست هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت:

من اطلاعی در این زمینه ندارم و نمی‌توانم قضاوت کنم، ولی این موضوع نشان می‌دهد دموکراسی و آزادی در تشکیلات ورزشی ما وجود دارد که کمتر به آن عادت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اساسنامه، هیات رییسه فدراسیون اختیاراتی دارد. احتمالاً ابهاماتی برای آنها وجود دارد که باید برطرف شود.

وی افزود:

این حق هیات رییسه است که اگر ابهاماتی باشد سؤال کند. نباید این را به‌عنوان تهدید ببینیم، بلکه این را باید فرصت دید که آزادی عمل در فدراسیون‌ها ما به جود آمده است. همانطور که گفتم من در جریان جزئیات آن نیستم و با توجه به اینکه در هیات رییسه مسئولیتی ندارم نمی‌توانم خیلی در این مورد اظهارنظر کنم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره عملکرد عزیزی خادم در مدت ریاست فدراسیون نیز تصریح کرد:

اجازه بدهید در این زمینه با توجه به اینکه شرایط ویژه‌ای است، قضاوت نکنم. اجازه بدهیم که نتایج را خود جامعه ببینند. با توجه به اینکه در شرایط حساسی هستیم و هر اظهار نظری می‌تواند شائبه‌ای را به وجود بیاورد، اجازه دهید من به این سوال پاسخ ندهم.

قنبرزاده در واکنش به این موضوع که کمیته اخلاق نیز در مقابل اقدام اعضای هیات رییسه مهرداد سراجی یکی از اعضای هیات رییسه را محروم کرده است، گفت:

من هم این را از رسانه‌ها شنیدم که چنین اتفاقی افتاده است. قطعا باید دلایل  متقن و مستند بررسی شود تا قابل اظهارنظر باشد. خیلی به این موضوع اشراف ندارم که اظهار نظر کنم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درویش: هرچه الدحیل خواست گفتیم چشم اما رضایتنامه ندادند، من چه باید می کردم؟ رانگنیک: رونالدو باید گل های بیشتری بزند؛ به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم اما زیاد گل نمی زنیم ضربه سر زیبا و گل مهدی طارمی به اسپورتینگ لیسبون (پورتو 2-2 اسپورتینگ لیسبون) درگیری شدید بین بازیکنان پورتو و اسپورتینگ لیسبون پس از سوت پایان دیدار دو تیم در لیگ پرتغال / فیلم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال منصور قنبرزاده عزیزی خادم هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از رفتار باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در صدور بیانیه‌های اعتراضی انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت و شفافیت

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود. تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است