Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:28:53 GMT

کشفیات مواد مخدر در کرمان ۱۸ درصد افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۷۷۷

کشفیات مواد مخدر در کرمان ۱۸ درصد افزایش یافته است

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی کرمان از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: متاسفانه در بحث معتادان متجاهر یک چرخه باطل در جریان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با اشاره به پلیس در شهرستان کرمان با بیان وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت است و خوشبختانه با کمک مردم امنیت مناسبی در جامعه حکم فرما است اظهار داشت: متاسفانه در بسیاری از مشکلاتی که در سطح جامعه ایجاد‌ می‌شود به دلیل این است که برخی از سازمان‌ها به وظایف خود به خوبی عمل نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برآورد می‌شود که جمعیت کرمان چیزی در حدود یک میلیون نفر باشد گفت: از ابتدای امسال اقدامات خوبی در راستای ارتقای جایگاه شهرستان کرمان در کشور انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات گریبان نیروی انتظامی را می‌گیرد و بر میزان جرائم می‌افزاید ادامه داد: کرمان در حوزه سرقت 4 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته با این وجود در مقایسه با آمار کشوری در مورد سرقت از میانگین کشوری و استانی پایین‌تر هستیم.

وی از اجرای 177 طرح اجتماعی در زمینه‌های مختلف از ابتدای امسال خبر داد و گفت: 800 کارگاه ضایعات در کرمان وجود دارد که هنوز نتوانسته‌ایم این کارگاه‌ها را ساماندهی کنیم.

پورامینایی با اشاره به باندهای متعددی که در سال جاری در کرمان منهدم شده بیان کرد: در این حوزه در شهرستان کرمان نسبت به سال گذشته 133 درصد افزایش داشتیم و در حوزه دستگیری اراذل و اوباش 21 درصد افزایش دستگیری‌ها را داشتیم.

وی از افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: متاسفانه در بحث معتادان متجاهر هنوز اقدامات خاصی انجام نشده و یک چرخه باطل در این حوزه در جریان است که نیازمند کار جدی در این حوزه وجود دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر: قاچاقچی سابقه‌دار و کلان مواد مخدر نباید با وثیقه آزاد شود18 تن انواع مواد مخدر در شیراز امحا شد/ بازداشت 580 قاچاقچی از ابتدای امسال + تصاویرباند قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه 61 درصد سرقت‌های شهرستان کرمان، سرقت‌های خرد است ادامه داد: 76 درصد سارقینی دستگیر شده از ابتدای امسال از معتادان هستند.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سال جاری عنوان کرد: امسال 80 درصد نزاع خیابانی، 16 درصد قتل، 19 درصد سرقت منزل و 46 درصد آدم‌ربایی در کرمان کاهش داشته است.

پورامینایی از افزایش 12 درصدی رفع تصرف اراضی ملی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در رابطه با سرقت‌های خشن نسبت به سال گذشته افزایشی نداشتیم و باندهای بزرگی هم دستگیر کردیم.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر استان کرمان مواد مخدر استان کرمان ابتدای امسال شهرستان کرمان خبر داد و گفت مواد مخدر نسبت به سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان