Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: طی روز‌های اخیر پنجره نقل و انتقالات داخلی باشگاه تراکتور با شکایت چند نفر بسته شده بود که باتوجه به حساسیت موضوع، با حضور در تهران کارهای مربوط را پیگیری کردم و خوشبختانه با پرداخت مطالبات افرادی که با شکایت آنان پنجره تیم بسته شده بود، مشکل مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار‌های اداری ثبت قرارداد بازیکنان جدید و صدور کارت بازی آنان نیز انجام شده و مشکلی از این بابت نداریم.

پنجره نقل و انتقالات داخلی باشگاه تراکتور به دلیل شکایت  چند نفر از جمله علیرضا منصوریان بسته شده بود و این باشگاه نمی‌توانست قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند اما با توافق با شاکیان این پنجره باز شد و تراکتوری‌ها توانستند کارت بازی بازیکنان خود را دریافت کنند.  

پرونده های پیچیده داخلی و خارجی را حل و فصل کردیم 

در حالی که برخی باشگاه‌ها ماه‌ها درگیر یک پرونده خارجی می‌شوند، اما باشگاه تراکتور با درک شرایط موجود و نگرانی هواداران، پیچیده‌ترین پرونده‌های خارجی و داخلی را در اسرع وقت حل و فصل کرد تا فرصت تقویت تیم از دست نرود. همان‌طور که به هواداران تراکتور  قول داده بودیم، با پرداخت درصد مقرری از مطالبات اعضای تیم، مانع جدایی بازیکنان مورد نیاز تراکتور در نیم فصل شدیم.

باشگاه تراکتور یک بازیکن جدید امروز جذب می کند 

 ما در جذب بازیکنان جدید، خواسته سرمربی تیم و هواداران تراکتور  را مدنظر قرار داده‌ایم و بر این اساس مهدی کیانی، محمد بلبلی و نادر محمدی جذب شده‌اند و سعی می‌کنیم کار انتقال یک بازیکن دیگر را امروز نهایی کنیم.

بازیکن داخلی را به جای یک خارجی جذب کردیم 

براساس خواسته سرمربی تراکتور  با یک بازیکن خارجی وارد مذاکره شده بودیم و حتی کار‌های مربوط به صدور روادید  او انجام شده بود، اما بر اساس درخواست و تاکید سرمربی، یک بازیکن داخلی جایگزین او شد.

در سریع ترین زمان پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد 

ما سعی کردیم در آرامش و به دور از حاشیه، کارهای مربوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالات خارجی و داخلی تیم را پیگیری کنیم که واقعا کار پیچیده و زمان‌بری بود اما در سریع‌ترین زمان ممکن آن را انجام دادیم.  همچنین در زمینه خرید بازیکنان نیز ملاک ما خواست سرمربی تیم بود و می‌خواستیم بازیکنی را اضافه کنیم که در شرایط مسابقه باشد و بتواند از همان روز اول به تیم کمک کند.

پیگیر روند درمانی۷ بازیکن کرونایی هستیم 

تنها نگرانی ما مثبت شدن تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم است که پیگیر روند درمانی آن ها هستیم تا با نفرات کامل و با قدرت در ادامه مسابقات حضور پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید

ابتلای ۷ تراکتوری به کرونا

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور مدیرعامل باشگاه تراکتور نقل و انتقالاتی پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور یک بازیکن باز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است