Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:18:16 GMT

بیش از ۲۷۰۰ تن تخم مرغ خوراکی از گنبدکاووس صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۸۸۷

بیش از ۲۷۰۰ تن تخم مرغ خوراکی از گنبدکاووس صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کادر گوگلانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «شرکت زنجیره‌ای کاسپین طلایی چیکا» قابلیت تولید سالانه ۷۵۰ هزار تن داشته که معادل ۲۵ درصد کل تولید تخم‌مرغ کشور است.

وی تصریح کرد: این شرکت از ابتدای سال تا پایان دی ماه طی ۱۱۳ مورد بیش از ۲ هزار ۷۰۰ تن تخم مرغ خوراکی رد به خارج از کشور صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همچنین طی ۱۵۲ مورد بیش از ۳ هزار تن خوراک آبزیان از شهرستان گنبدکاووس به خارج از کشور صادر شده است.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال ۲۰ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۹۴۲ قطعه گواهی بهداشتی برای مرغداری‌های گوشتی شهرستان در راستا جوجه‌ریزی صادر شده است.

گوگلانی گفت: دامپزشکی شهرستان ۳۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۴۶۳ دُز واکسن بین تولیدکنندگان طیور صنعتی توزیع کرده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۸ هزار و ۳۰ مورد از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید به عمل آمده که در این بازدیدها ۸ هزار و ۴۵۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی که تاریخ مصرف آنها گذشته بود معدوم شده و در این راستا ۱۲۴ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در ۱۰ ماهه امسال تعداد یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۷۱ نوبت سر دام‌های سبک و سنگین شهرستان واکسینه شده و ۷ هزار و ۱۰۱ مورد از گاوداری‌های صنعتی «تست سل» و ۵۲۹ مورد تست بیماری «مشمشه اسب» انجام شده است.

وی گفت: تعداد ۳۹ هزار و ۹۲۳ مورد گواهی بهداشتی قرنطیه‌ای در این اداره در ۱۰ ماه امسال صادر شده است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز دامپزشکی گنبدکاووس گاوداری های صنعتی تست سل خوراک آبزیان جوجه ریزی عرضه فرآورده های خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس