Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:47:17 GMT

علائم نفوذ خزنده فرهنگ غربی در جامعه مشاهده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۹۶۴

علائم نفوذ خزنده فرهنگ غربی در جامعه مشاهده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام بود اما امروزه فهمیده‌اند که نمی‌توانند به هدف خود برسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: استکبار در دهه اول انقلاب جنگ تحمیلی، ترور مسئولان و دعواهای قومی و قبیله‌ای را راه انداخت ولی با بصیرت و آگاهی مردم نتوانست به هدف خود از ضربه زدن به انقلاب و ناامید کردن مردم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به اینکه ولایتمداری و شهادت طلبی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، ادامه‌داد: در دهه هفتاد دشمن جنگ فرهنگی و اجتماعی را در پیش گرفت و از طریق ابزارهایی چون شبکه‌های ماهواره‌ای این هدف را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه در جنگ فرهنگی دشمن نرم و خزنده تا حدی جامعه را به سمت فرهنگ غربی پیش برد، افزود: متأسفانه امروزه در جامعه علائم و نشانه‌های گسترش فرهنگ غربی را مشاهده می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: برای مقابله با جنگ نرم فرهنگی و اجتماعی دشمن نیاز به جهاد و تلاش شبانه روزی داریم و باید با وجدان انسانی و دینی در این حیطه کار و کوشش نمائیم.

طالبی اظهار کرد: شاید برخی افراد تصور می‌کردند جوانان امروزی مانند جوانان دوران دفاع مقدس نباشند ولی حضور دهه هفتادی‌ها در دفاع از حرم و دفاع از کشورهای همسایه ثابت کرد روحیه شهادت طلبی هنوز وجود دارد.

وی بیان‌کرد: وقتی امام (ره) حرف از صدور انقلاب می‌زد افرادی چون بنی‌صدر آن را به تمسخر می‌گرفتند ولی گذشت زمان ثابت کرد که آرمان‌های انقلاب در بسیاری از کشورهای خاورمیانه و حتی در قلب اروپا نفوذ کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که آیندگان درباره کارکرد ما قضاوت درستی داشته باشند و از گره‌ی از مشکلات استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز برداریم.

کد خبر 5423178

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ نرم آسیب اجتماعی استانداری خراسان جنوبی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است