Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سیدمحمد جعفر امامیان گفت : به همت خادمیاران رضوی و مشارکت گروه‌های جهادی و خیرین، ۱۰۰ راس گوسفند در سالروز پیروزی انقلاب قربانی شد.

به گفته دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گوسفند‌های نذری در راستای اجرای امینانه نیت خیرین با حضور ناظرین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ذبح و گوشت قربانی بسته بندی می‌شوند، بسته‌های گوشت نذری از طریق شبکه‌های محله‌ای و منطقه‌ای خادمیاری بین خانواده‌های محروم سراسر استان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (۲۳ بهمن) به مناسبت میلاد امام جواد (ع) دو هزار خانواده در سطح استان از طریق شبکه محله‌ای و منطقه‌ای خادمیاری، تبرکی امام جواد (ع) را دریافت می‌کنند.

خادمیاران رضوی به نیابت از امام مهربانی‌ها پیش از این طی ۱۴ مرحله ۷۸۰ راس گوسفند را قربانی کرده اند، این خادمیاران بیش از ۱۵ هزار بسته گوشت نذری را در مناسبت‌های مختلف به دست خانواده‌های آبرومند رسانده اند.

خیرین می‌توانند برای مشارکت در قربانی کردن و توزیع گوشت نذری در مناسبت‌های مختلف از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ به‌نام آستان قدس رضوی با شناسه ۲۲۰۰۱۴۱۰۹ نزد بانک ملت اقدام به واریز وجه کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس آستان قدس رضوی خادمیاران رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان