Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- حسین کارگر دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه غدیر تنها برای ایران نیست، بیان کرد: این عید بزرگ برای همه جهان اسلام است و بنیاد غدیر یک مجموعه فرهنگی-دینی و یک سازمان مردم نهاد است که هیچ ارتباطی با دستگاه‌های دولتی و حکومتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص بین‌المللی بودن بنیاد غدیر عنوان کرد: بنیاد بین المللی غدیر در کشورهای مختلف دنیا از جمله آلمان، فرانسه و آمریکا شعبه دارد.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با اشاره به فعالیت این بنیاد از سال ۸۸، گفت: این بنیاد در ۲۷ شهر استان بوشهر که امام جمعه دارند فعال است همچنین در ۳۰۳ روستا نیز رابط پیام‌های غدیری ما را به روستاییان می‌رسانند.

کارگر افزود:  بنیاد بین‌المللی غدیر با هدف تبیین امامت و ولایت به استناد آیات قرآن کریم و احادیث در مقابله با ۱۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ویژه شیعیان بنا نهاده شده است.

او عنوان کرد: در راستای توسعه و پایداری دینداری مردم و به‌دلیل حضور برادران اهل سنت در استان بوشهر در بنیاد غدیر به‌دنبال بحث‌های چاشی نیستیم بلکه نگاه اصباتی داریم.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: فراخوان و برنامه مقدماتی برگزاری مشاعره علوی با همکاری بسیج ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان همزمان با ۱۳ رجب میلاد امیرالمومنین (ع) آغاز و برنامه اصلی آن همزمان با عید غدیر در استان برگزار می‌شود.

کارگر خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار بیت شعر در رابطه با امیرالمومنین جمع آوری شده و قرار است با همت بیناد بین المللی غدیر این اشعار تبدیل به کتاب شود.

او 

کارگر ادامه داد: در همین ارتباط امسال همزمان با ۱۳ رجب میلاد حضرت علی (ع) مسابقه یکشنبه‌های علوی طراحی شده که در این ارتباط پنج هزار برگ مسابقه در استان بوشهر توزیع و در ۲۰۰ مسجد نیز بنر زیارت نصب شده است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر بنیاد غدیر قرآن کریم بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به دشواری‌های دریافت این مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تعداد محدود این مراکز در سطح کشور، با تعاملات و پیگیری‌های انجام شده، مجوز راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا)، در اردیبهشت‌ماه از سوی مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به دانشگاه شهرکرد اعطا شد.

وی افزود: نظر به سیاست‌های گسترش زبان فارسی در تمامی کشو‌رهای منطقه و جهان، دانشگاه شهرکرد با ایجاد و گسترش این مرکز، می‌تواند به یکی از محور‌های اصلی جذب و آموزش زبان فارسی به اتباع خارجی و دانشجویان بین‌المللی در استان و کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد

پیرعلی اضافه کرد: مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان فرصتی را فراهم می‌آورد که فارسی‌آموزان برای دستیابی به اهداف شغلی و ادامه تحصیل در ایران، زبان فارسی را در زمانی کوتاه یاد بگیرند. در انتهای هر دوره به زبان‌آموزان مدرک بین‌المللی ارائه می‌شود که مورد تأیید وزات علوم، تحقیقات و فناوری ایران است.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ دانشجوی بین الملل در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و دانشگاه شهرکرد در تلاش است که با ارائه خدمات مناسب پذیرای تعداد بیشتری از دانشجویان بین الملل در آینده باشد.

پیرعلی بیان داشت: سایر دانشگاه‌های استان و کشور هم می‌توانند از خدمات مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا) دانشگاه شهرکرد بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد