Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:09:26 GMT

جنجالی جدید درباره میزبانی قطر از جام‌جهانی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۴۷۶

جنجالی جدید درباره میزبانی قطر از جام‌جهانی

یک رسانه انگلیسی ادعایی جنجالی درباره میزبانی قطری‌ها از جام جهانی ۲۰۲۲ مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه دیلی‌میل چاپ لندن در گزارشی مدعی شده که یکی از هتل‌های ساخته شده در قطر برای اسکان مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ توسط یک مؤسسه دولتی که بودجه نیروهای تروریستی القاعده در سوریه را تأمین می‌کند، احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این نشریه؛ هتل «تیوولی سوق الوکره» که قرار است اعضای تیم ملی انگلیس در ایام برگزاری جام جهانی پاییز سال آینده در آن اقامت داشته باشند، توسط «دفتر مهندسی خصوصی قطر» (PEO) ساخته و تأمین بودجه شده است. این مؤسسه سال گذشته توسط دیوان عالی انگلیس به عنوان یکی از منابع تأمین مالی نیروهای القاعده با اختصاص مخفیانه چندصدمیلیون دلار به این گروه تروریستی از طریق پولشویی معرفی شد.

این در حالیست که ماه گذشته هیئتی از اتحادیه فوتبال انگلیس به این هتل ۵ ستاره ساحلی سر زدند و تصمیم گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور برای اسکان شاگردانش در محل مذکور را تأیید کردند. البته هتل انتخاب شده از سوی انگلیسی‌ها هنوز باید به تأیید فیفا برسد - اقدامی که بعد از قرعه‌کشی جام جهانی صورت خواهد گرفت - و به همین دلیل این گزینش فعلاً تنها جنبه تشریفاتی دارد.

هتل سوق‌الوکره سال ۲۰۱۵ و با هدف اسکان میهمانان جام جهانی احداث شد که با وجود نما و ظاهر سنتی‌اش دارای تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزنامه دیلی میل اتحادیه فوتبال انگلیس تیم ملی انگلیس دیوان عالی انگلیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی