Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مسئولان باشگاه السیلیه قطر تاکید کرد که رامین رضاییان قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بحث بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس از چند هفته پیش مطرح شد و باشگاه پرسپولیس حتی برای جذب این بازیکن به صورت رسمی با باشگاه الدحیل وارد مذاکره شد و به این باشگاه قطری برای جذب مدافع راست سابقش نامه رسمی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چند روز رسانه‌های قطری و ایرانی خبرهای مختلفی در خصوص حضور یا عدم حضور رضاییان در پرسپولیس منتشر کردند ولی در نهایت مدیر برنامه‌های رضاییان روز گذشته اعلام کرد که بازگشت این بازیکن به پرسپولیس منتفی شد و این بازیکن تلاش زیادی کرد تا به تیم سابقش برگردد ولی این امکان فراهم نشد.

امروز اما یکی از مسئولان باشگاه السیلیه قطر گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم انجام داد، وی که نمی‌خواست نامش فاش شود در خصوص بحث جدایی رضاییان و اینکه گفته می‌شود این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش در دو هفته گذشته بارها با قطری‌ها برای گرفتن رضایت‌نامه مذاکره کردند، گفت: باشگاه ما بیشتر از دو هفته است که پیگیر این موضوع است و بحث عدم نیاز به رضاییان را هم به این بازیکن اعلام کرد تا به باشگاه خودش برگردد. حتی تاکید کردیم که از لحاظ مالی مشکلی وجود نخواهد داشت و حق و حقوق این بازیکن هم پرداخت می‌شود. مسئله دیگر این است که ایجنت رضاییان دچار کرونا شده بود و یک بار هم به باشگاه السیلیه مراجعه نکرد ولی در دو روز گذشته بعد از خروج از قرنطینه به باشگاه الدحیل رفت. اینکه می‌گویند رضاییان و مدیر برنامه‌هایش 14 روز در حال مذاکره بودند به هیچ عنوان صحت ندارد.

در مورد رضاییان این شایعه هم مطرح شده که با در نظر گرفتن مسائل مالی و برخی دلایل دیگر، قصد بازگشت به فوتبال ایران را نداشته است. این مقام مسئول در باشگاه السیلیه در این خصوص عنوان کرد: رضاییان این موضوع را به ما هم عنوان کرده بود که قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و می‌خواهد حتی در صورت جدایی از السیلیه و فسخ قرارداد با الدحیل در فوتبال قطر بماند یا به یک کشور  به جز ایران برود تا فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. نمی‌دانیم تصمیم نهایی این بازیکن چیست ولی اگر او تمایلی برای بازگشت داشته باشد، می‌تواند همین امروز اقدام به فسخ قرارداد و بازگشت به فوتبال ایران کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رضاییان برای فسخ قرارداد از لحاظ مالی اختلاف‌هایی با قطری‌ها دارد، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست. اتفاقا امروز (شنبه) مدیران دو باشگاه الدحیل و السیلیه در مورد مباحث مالی مربوط به قرارداد رضاییان صحبت کردند و با اطمینان می‌گویم که حق و حقوق این بازیکن پرداخت می‌شود و رضاییان ضرری در این زمینه نخواهد کرد.

درویش: الدحیل رضایت‌نامه رضاییان را نداد؛ من باید چه کاری کنم؟/ پاسخ درستی بابت معاوضه شیری و پاتوسی نشنیدیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رامین رضاییان رامین رضاییان بازگشت به فوتبال ایران باشگاه السیلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 6094502

دیگر خبرها

  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر