Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: برای رونق بخشیدن به بخش تولید و افزایش اشتغال به دنبال بازگشت به کار و تولید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در خوزستان هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: مردم خوزستان با وجود همه سختی‌ها پای انقلاب و نظام هستند و به همین دلیل برای رفع مشکلات استان باید تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتوحی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های بزرگی در استان بوده‌ایم، عنوان کرد: در خوزستان اقدامات خوبی انجام شده و بسیاری از روستاهای این استان که در گذشته از زیر ساخت و امکانات محروم بودند بعد از انقلاب از خدمات زیادی بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: با وجود اقدامات انجام شده اما همچنان مشکلاتی در استان خوزستان وجود دارد که به دلیل غفلت‌های هشت سال گذشته شدت گرفتند اما اکنون مسئولان در سطح‌ملی و استانی در مسیر حل این مشکلات گام بر می‌دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان همچنین در خصوص تأثیر تحریم بر اقتصاد کشور گفت: تحریم‌ها بی اثر شده و با وجود تلاش دشمنان برای فروپاشی اقتصاد کشور اما بخش‌های مختلف اقتصادی در نقاط مختلف کشور با پویایی در حال فعالیت و تولید هستند.

کد خبر 5423107

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان واحد های تولیدی تحریم اقتصادی ایران دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها جشنواره فیلم فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان