Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:39:29 GMT

ناظمی: استقبال از سمینار بین المللی تهران کم نظیر بود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۷۹۱

ناظمی: استقبال از سمینار بین المللی تهران کم نظیر بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران، مازیار ناظمی در پایان سمینار بین المللی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در تهران گفت: به لطف خداوند و نلاش جمعی خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی از همکاران فدراسیون تا کمیته‌ها و هیات ها توانستیم در طی سه روز این سمینار را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: نقطه اوج دو رویداد مهم ما در هفته ای که سپری کردیم حضور جناب دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان در آیین افتتاح پیست انرود فدراسیون و همینطور حضور در سمینار جهانی تهران بود.

مازیار ناظمی گفت: قدردان حمایت‌های دکتر سجادی هستیم و انگیزه‌های خدمت و حرکت، با نگاه ارزشمند و تخصصی وزیر ورزش و جوانان چند برابر شده است.

رئیس فدراسیون گفت: به آقای وزیر قول دادیم توسعه رشته خصوصا در بخش همگانی را با جدیت دنبال کنیم و انشاالله با همکاری شرکت توسعه و نگهداری بزودی بخش آفرود پیست شهید فهمیده را هم برای ساخت و بهره برداری آماده کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم هر سال میزبان سمینارهای بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی باشیم و خوشحالم که استقبال از دوره تهران کم نظیر بود.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تمامی کسانی که در دوره حضوری و آنلاین شرکت کردند مدارک بین المللی خود را دریافت کردند و خوشحالم با نظم و برنامه توانستیم دو رویداد مهم را آبرومندانه و با شکوه برگزار کنیم.

کد خبر 5423341

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری مازیار ناظمی حمید سجادی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان سوپرجام فوتبال تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی جام حذفی کشتی آزاد جواد نکونام لیگ برتر والیبال رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موتورسواری و اتومبیلرانی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم(ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن(ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم(ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره هایی که برگزار می کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می کند و برنامه فرهنگی برگزار می شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه است
تاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه ای در نظر می گیریم.
 
 مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • کارگران رکن تولید هستند
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان