Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، هادی رضایی مدیریت تیم های ملی والیبال نشسته را بر عهده گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ با حکمی از سوی سیدمحمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ، هادی رضایی به عنوان مدیر تیم های ملی والیبال نشسته انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی، جناب آقای هادی رضایی

نظر به تعهد و تجارب ارزنده و تلاش های جنابعالی در رشد و توسعه والیبال نشسته، به‌موجب این حکم به عنوان “مدیر تیم های ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران” منصوب می‌شوید. امید است؛ با اتکال به ایزد متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری و راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امورمحوله، بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون حداکثر اهتمام لازم را بکار بسته و در انجام وظایف خطیری که برعهده دارید موفق و مؤید باشید.

 

*حمیدی: رضایی برنامه هایش را در تمام رده های سنی تا پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ارائه کرد

مسعود حمیدی دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: باتوجه به اینکه هادی رضایی از خبره های ورزش جانبازان و معلولین به خصوص والیبال نشسته است، با برگزاری جلسات کارشناسی با او و انجمن والیبال نشسته، مقرر شد رضایی مدیریت تیم های ملی این رشته را عهده دار شود تا همچنان بتوانیم از تجربیات ارزنده او برای توسعه و پیشرفت والیبال نشسته کشورمان بهره مند شویم.

وی ادامه داد: هادی رضایی برنامه های مدونی به جهت اداره تیم های ملی در تمام رده های سنی تا پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ارائه کرده که با اجرای آن به طور حتم علاوه بر پشتوانه سازی، شاهد تداوم موفقیت های تیم های ملی کشورمان در مسابقات بین المللی خواهیم بود.

حمیدی افزود: رضایی تشکیل تیم ملی جوانان و نیز تیم ملی ب بزرگسالان را از برنامه های خود اعلام کرده که با توجه به موافقت و حمایت فدراسیون، در روزهای آتی به طور حتم با نظر او و مسئولین، کادر فنی این تیم ها را مشخص خواهیم کرد تا بتوانیم با فراخوان ورزشکاران و بررسی عملکرد آنها، تیم های مذکور را تشکیل دهیم.

دبیر فدراسیون در پایان گفت: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال نشسته مردان با هادی رضایی موفقیت های متعددی از جمله قهرمانی پارالمپیک را کسب کرده است، امیدواریم که بعد از مسابقات جهانی چین نیز بتوانیم همانند گذشته از تجربیات ارزنده او بهره مند شویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم های ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین هادی رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ در تاشکند انتخاب و معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان 2025 تاشکند منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو