Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با قرمز شدن وضعیت ۶ شهرستان فارسان، اردل، بروجن، سامان، کیار و بن در استان چهارمحال و بختیاری، مجموع شهرستان‌های قرمز این استان به ۷ شهرستان رسید. - اخبار استانها -

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به وضعیت نگران‌کننده موارد ابتلا به کرونا در استان، اظهار داشت: هم‌اکنون 7 شهرستان شهرکرد، فارسان، اردل، بروجن، سامان، کیار و بن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت نارنجی دو شهرستان کوهرنگ و لردگان و وضعیت زرد شهرستان خانمیرزا، گفت: پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از توصیه‌های جدی است که باید مردم رعایت کنند تا از موارد ابتلا به کرونا در استان کاسته شود.

احمدی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد 5 تا 12 سال در استان، ادامه داد: یکی از دلایل افزایش آمار کرونا در استان، پوشش پایین واکسیناسیون مردم استان است.

به گزارش تسنیم،  بنابر آخرین آمار از سوی وزارت بهداشت و درمان، مجموع بیماران مبتلای به ویروس کووید19 تا ظهر امروز به 6 میلیون و 780 هزار و 450 نفر رسیده است که از این تعداد، 6 میلیون و 281 هزار و 274 نفر بهبود یافته‌اند.

همچنین با فوت 133 بیمار مبتلای به کرونا، مجموع فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا به 133 هزار و 570 نفر رسیده است، قابل ذکر است که هم‌اکنون  تعداد 3 هزار و 343 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی کشور بستری هستند.

در استان چهارمحال و بختیاری طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در روز گذشته تا ظهر امروز 508 بیمار با علایم بالینی مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه داشتند که از این تعداد 71 نفر بستری شدند.

مبتلایان به کرونا در استان به بیش از 92 هزار و 500 مورد رسید

با بستری شدن 71 نفر در روز گذشته، مجموع بستری‌های در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به 201  مورد رسیده است که از این تعداد 157 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ آزمایش جهت ابتلا یا عدم ابتلا به این بیماری هستند.

همچنین طبق آمار کرونا در استان تا ظهر امروز، تعداد موارد بستری مثبت جدید 30 نفر و تعداد موارد مثبت سرپایی در روز گذشته تا ظهر امروز 213 نفر اعلام شده است.

گفتنی است در 24 ساعت گذشته 1 مورد فوتی ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در استان به ثبت رسیده که مجموع جان‌باختگان ناشی از این ویروس را به یک هزار و 769 نفر مورد رسانده است.

همچنین هم‌اکنون 18 بیمار با حال وخیم و نسبتاً بد در icuهای مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان بستری هستند.

آمار کرونا در ایران| فوت 133 نفر در شبانه‌روز گذشتهرئیسی: باید صدای واحدی در اطلاع‌رسانی کرونا در رسانه‌ها منتشر شود/ تأکید بر رعایت حداکثری پروتکل‌هاابتلای شدید به کرونا به سن افراد مربوط است/ خطر 38 برابری مرگ در سالمندان بالای 85 سال

به گزارش تسنیم از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در استان تاکنون، 279هزار و 417 مورد تست و نمونه کرونا گرفته شده است که مجموع مبتلایان به این ویروس در استان به 92 هزار و 572 مورد رسیده است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری کرونا در استان مراکز درمانی تا ظهر امروز ویروس کرونا روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است