Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:19:16 GMT

محمدرضا علیمردانی: «نمور» برشی محزون از زندگیست

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۸۰۴۶

محمدرضا علیمردانی: «نمور» برشی محزون از زندگیست

محمدرضا عیلمردانی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا در توضیح علت بازی در فیلم سینمایی نمور بیان کرد: خروجی فیلم و آنچه روی پرده دیدم را دوست داشتم اما در مورد ایفای نقش داوود مردم باید نظر بدهند.

صداپیشۀ مجموعه دیرین، دیرین ادامه داد: شخصیت داوود در این قصه را دوست داشتم، نقش داوود چندان پرچالش نیست اما در این قصه کار مهمی کرده و رسیدن به آن برایم جالب بود؛ دوست داشتم مردی باشم که در این موقعیت و در این شرایط قرار می گیرد؛ مردی که در سال های پیش چه کرده بوده است که امروز همه چیز لو می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال پایتخت ۴ (۱۳۹۴) در پاسخ به این پرسش که چرا در تعریف این فیلم گفته شده بود که یک اجتماعی ملتهب است اما اساسا قصه این فیلمنامه التهابی ندارد، گفت: آنچه که من از تعریف نمور پیش از اکران آن در جشنواره فیلم فجر خوانده بودم همان تعریف کوتاه معرفی فیلم بود که می‌گفت: «تالاب را از زندگی من نقاشی کردند، لجن‌زار و نمور» و این که یک اجتماعی ملتهب است را نمی دانم چه کسی گفته است.

بازیگر مجموعه شبهای مافیا (۱۳۹۹) با اشاره به مدت زمانی که صرف تولید این مجموعه شده است، خاطرنشان کرد: چند هفته بیشتر درگیر پروژه فیلمبرداری این فیلم نبودیم و فیلمبرداری این مجموعه به طورکلی نزدیک سه هفته زمان برد و به ماه نرسید؛ چون من محدودیت زمانی داشتم کار سرعت داشت؛ ضمن این که در زمان تولید این مجموعه درگیر حادثه هم شدیم؛ بالابر سقوط کرد، چند نفر از عوامل فیلم مصدوم شدند وبیش از ۱۵ روز توقف داشتیم.

علیمردانی در پاسخ به این پرسش که بازخورد اهالی رسانه از اکران نمور در برج میلاد را چگونه دیده است، اظهار داشت: در جاهایی دیدم که مخاطبان دست می زدند؛ متوجه نمی شدم دلیلش چیست و فکر می‌کنم دلیلش مسخره کردن بود؛ اگر مسخره کرده‌اند، حرفی ندارم چون این نظرشان است.

بازیگر سریال روز رفتن (۱۳۸۵) با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود، گفت: امسال مشغول بازی در سریال پدر گوآردیولا به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت لله هستم و نقش یک عرب را بازی می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که از مجموعه دیرین دیرین چه خبر، تصریح کرد: دیرین، دیرین، پابرجاست و پریشب ضبط جدید داشتیم که کاری برای روز پدر است که به زودی منتشر می شود.

فیلم سینمایی نمور به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی یاسر جعفری که نخستین اکران خود را در آخرین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر از سر گذراند، یکی از ۲۲ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر بود.

این فیلم که پیش‌تر اعلام شده بود که یک ملودرام ملتهب اجتماعی و دومین فیلم سینمایی بیدل در مقام کارگردانی است، نه تنها التهابی در خود نداشت که بیش از آن که به یک ملودرام، آن هم اجتماعی نزدیک شود بیشتر به یک تراژدی خانوادگی شبیه بود.

محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن‌پور، نسیم ادبی، باربد بابایی، پریسا شاهولیان، محمدرضا عباسی، سید بنیامین شهیدزاده و بهاره کیان‌افشار بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

برچسب‌ها نمور جشنواره فیلم فجر سمیرا حسن پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمور جشنواره فیلم فجر سمیرا حسن پور نمور جشنواره فیلم فجر سمیرا حسن پور جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • عکس| داوود کیم به قولش عمل کرد/ خواننده کره‌ای تمام پولش را خرج مسجد کرد
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق