Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس متروپولیتن در حال تماس با بیش از 50 نفری است که گمان می‌رود در این مهمانی‌ها شرکت کرده‌اند تا درباره مشارکت خود توضیح دهند. روز جمعه، سخنگوی جانسون تایید کرد که او یک پرسشنامه دریافت کرده است و در صورت لزوم به آن پاسخ خواهد داد.

امروز اما، جیمز هیپی، معاون وزیر دفاع به تلویزیون بی‌بی‌سی نیز گفت: «من کاملا اطمینان دارم که نخست‌وزیر این پرسشنامه را پر خواهد کرد و آن‌طور که باید آن را به پلیس متروپولیتن باز می‌گرداند، اما فکر نمی‌کنم چنین چیزهایی برای لحظه‌ای حواس او را از رهبری واکنش بین‌المللی در زمان بحران حاد ژئوپلیتیک منحرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با اشاره به یک جلسه واکنش اضطراری تصریح کرد: «او در تمام طول روز، هر روز برخی از گزارش‌های اطلاعاتی واقعا بسیار چشم‌نواز را خواهد خواند. او و دولت اکنون در روال بسیار منظم جلسات شورای امنیت ملی هستند.»

پلیس در حال بررسی 12 تجمعی است که در خیابان داونینگ برگزار شد. در آن زمان بسیاری از مردم به دلیل قوانین سختگیرانه قرنطینه کووید-19 نمی‌توانستند حتی در مراسم تشییع جنازه شرکت کنند یا با عزیزانی که در حال مرگ در بیمارستان بودند، خداحافظی کنند. این افشاگری‌ها در خصوص جانسون خشم گسترده‌ای را برانگیخته است. برخی از قانونگذاران در حزب خود نخست وزیر به مخالفان پیوسته‌اند و خواستار کناره‌گیری او شده‌اند.

با این حال، جانسون عذرخواهی کرده و قول داده است که فرهنگ را در راس دولت تغییر دهد. جانسون هفت روز فرصت دارد تا به پرسشنامه پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی بوریس جانسون به‌خاطر حضور در یک مهمانی

اگر پلیس فکر کند که قوانین کووید-19 بدون بهانه معقول نقض شده، می‌تواند جریمه که معمولا 100 پوند است، صادر کند.

پارلمان بریتانیا در حال حاضر در تعطیلات به‌سر می‌برد و بسیاری از قانونگذاران حدود یک هفته آینده را در حوزه‌های انتخابیه خود سپری خواهند کرد.

کد خبر 656796 برچسب‌ها كروناويروس روسیه انگلیس - بوریس جانسون اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس روسیه انگلیس بوریس جانسون اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: در ماموریت ناتو در اوکراین مشارکت نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیتر سیارتو وزیر امور خارجه مجارستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که در گسترش ماموریت ناتو در اوکراین، تامین تسلیحات، آموزش نیروهای مسلح کی یف و تامین مالی آن مشارکت نخواهد کرد.

وزیر امور خارجه مجارستان در این خصوص ادامه داد: مجارستان از این اقدامات دور خواهد ماند. سربازان مجارستانی در چنین ماموریتی شرکت نخواهند کرد.

پیتر سیارتو در ادامه افزود: همچنین اجازه انجام چنین اقداماتی در خاک مجارستان را نخواهیم داد. ما همچنین می خواهیم از تامین مالی این اقدامات هم دور بمانیم.

وی اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد که پول مالیات دهندگان مجارستانی برای این هدف ها کار گرفته شود. ما مسلما با ناتو در این اقدامات مشارکت نمی کنیم.

کد خبر 6100749

دیگر خبرها

  • استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)
  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • مجارستان: در ماموریت ناتو در اوکراین مشارکت نخواهیم کرد
  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند