Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار حسین معروفی در دیدار سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران با وی گفت: یکی از مناطق کم برخورداری که نیاز به توجه ویژه دارد مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان است که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان و در این دو منطقه، با نگاه ویژه، امکانات خوب و به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: یکی از سپاه هایی که در این حوزه برای کمک به مردم جنوب کرمان جدیت داشته، سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) تهران بزرگ است که در عرصه های گذشته علاوه بر سیل، تأمین آب، ترمیم و تعمیر مسکن، در کمک مومنانه به کمک ما و مردم منطقه آمده اند و  ضاعقه بسیار مثبت و شیرینی را نسبت به این حوزه دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اکنون نیز که ما درگیر موضوع سیل در جنوب استان به ویژه منطقه رودبار جنوب و زهکلوت جازموریان شده ایم، فرمانده سپاه تهران بزرگ با معاونان و تیم شان برای کمک به مردم این مناطق، وارد کرمان شده اند و قرار است در چهار عرصه ساخت مسکن، تأمین آب شرب، کمک مؤمنانه و تأمین جهیزیه کمک کنند.

سردار معروفی با قدردانی از خدمات سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ که با نگاه مومنانه و انقلابی وارد کرمان و ثارالله شده اند، گفت: امیدواریم بتوانیم به فضل الهی، کارهای بزرگی را در جنوب استان به انجام برسانیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ثارالله سیل زدگان محمد رسول الله تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است