Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@12:14:39 GMT

راز زیبایی پوست بازیگران ترکیه ای چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۹۰۷۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ زنان ترک به دلیل علاقه به راهکار ها و دستورالعمل های طبیعی شناخته شده اند و همیشه به دنبال جایگزینی طبیعی مبتنی بر پایه گیاهان هستند تا بتوانند زیبایی خود، به ویژه پوستشان را حفظ کنند.

اگر چه ترکیه بخاطر محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی شناخته شده است اما زنان ترکیه ای استفاده از آن ها را ترجیح نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها برای ظاهری با پوستی بی عیب و نقص و موهایی صاف رقابت می کنند زیرا موهای مجعد مورد علاقه آن ها نیست.

به همین دلیل آن ها از مواد طبیعی استفاده می کنند، که در هر خانه ای وجود دارد اما راز زیبایی ترکیه ای ها چیست؟ پاسخ را در این قسمت از سلامت پوست و موی خواهید خواند.

ماسک های گیاهی و طبیعی مخصوص زیبایی پوست زنان ترکیه ای

زنان ترک علاقه زیادی به زیبایی طبیعی دارند و به همین دلیل از ماسک های خانگی و گیاهی زیادی استفاده می کنند.

ماسک روشن کننده:

ترک ها برای روشن کردن پوست خود از آرد برنج استفاده می کنند.

مواد لازم :

     دو قاشق غذا خوری آرد برنج

     نصف یک عدد خیار کوچک

     آب لیمو

     یک قاشق چای خوری خاک رس

     یک قاشق چای خوری عسل سفید (در صورت خشکی پوست)

لیمو و خیار

طرز تهیه و طریقه استفاده:

محتویات ذکر شده را به خوبی با یکدیگر مخلوط کرده و به مدت 25 دقیقه روی پوست صورت اعمال کنید.

سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید. خانم ها می توانند این دستورالعمل رای ک بار در هفته یا هر سه روز یکبار در صورت لزوم تکرار کنند.

بوتاکس طبیعی مو :

مواد لازم :

     نصف یک عدد موز ( در صورت بلندی موها از یک موز کامل استفاده شود )

     20 گرم مخمر تازه

     یک عدد تخم مرغ

     یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

     یک قاشق غذاخوری عسل سفید

     مقداری سرکه سیب برای شستشوی مو.

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا موز و مخمر را در دستگاه مخلوط کن ریخته و به خوبی ترکیب کنید. سپس تخم مرغ، عسل، روغن زیتون را اضافه کرده و تمام مواد را مخلوط کنید تا تبدیل به یک مایع شوند.

سپس این مخلوط را حداقل به مدت 4 ساعت بر روی موهای خود اعمال کنید و در آخر موهایتان را با آب و سرکه سیب بشویید تا بوی تخم مرغ از بین برود.

ماسکی برای جلوگیری از ریزش مو:

این ماسک برای جلوگیری از ریزش مو بسیار عالی عمل خواهد کرد.

مواد لازم:

     یک قاشق غذاخوری روغن کنجد

     دو قاشق غذاخوری روغن برگ بنفشه

     یک عدد زرده تخم مرغ

زرده تخمه مرغ

طرز تهیه و طریقه استفاده :

تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس مخلوط بدست آمده را به مدت یک ساعت بر روی موهایتان اعمال کرده و سپس شستشو دهید.

استفاده از این ماسک دو بار در هفته در برابر ریزش مو به روش طبیعی مقاومت می کند.

ماسکی برای رفع گودی های تیره زیر چشم:

تنها با دو ماده می توان این ماسک را تهیه کرد.

مواد لازم:

     سیب سبز

     یک قاشق چای خوری قهوه ترک

سیب سبز

طرز تهیه و طریقه استفاده :

این دو ماه را با یکدیگر مخلوط کرده و سپس بین دو لایه از گاز استریل نازک پخش کنید.

در نهایت گاز استریل را به مدت 15 دقیقه زیر چشم خود قرار دهید . توصیه می شود روزانه به طور مرتب از این ماسک استفاده کنید تا نتایج بهتری حاصل شود.

ماسکی برای رفع آثار جوش ها:

مواد لازم :

     آرد برنج

     شیر

     عسل

طرز تهیه و طریقه استفاده:

با مخلوط این مواد با یکدیگر می توان ماسکی تهیه کرد که آثار جوش ها را از بین می برد.

بدین منظور پس از ترکیب محتویات ، مخلوط را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود اعمال کنید.

این ماسک را می توان هفته ای 2 بار تهیه و استفاده کرد.

توجه:توصیه می شود ابتدا ماسک را بر روی دستتان امتحان کنید تا حساسیت پوستی تان را بسنجید.

ماسک پورسلین :

این ماسک پورسلین، پوست را از شر جوش های سر سیاه خلاص می کند.

مواد لازم :

     یک عدد سیب زمینی آب پز

    ژل آلوئه ورا

     یک قاشق ماست

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و روی محل جوش ها به مدت 15 دقیقه اعمال کنید سپس محل مربوطه را با آب بشویید.

رازهایی دیگر از زنان مشهور ترک برای زیبایی

رازهای زیبایی پوست زنان ترکیه ای از مباحث مورد توجه در تمامی نقاط دنیا است.

1.روغن بادام برای مژه های پر و بلند

کسانی که طالب مژه های بلند، تیره و زیبا هستند ، هر شب از روغن بادام استفاده کنند.

شما هم می توانید یک یا دو قطره از روغن را روی نوک انگشت خود ریخته و بر روی مژه های تان بمالید.

2. شادابی پوست با آب هندوانه

برای احیای پوست خسته کافیست آب هندوانه را با تکه ای پنبه روی صورت خود بمالید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا به خورد پوستتان برود.

3. پاکسازی پوست با لیمو

برای تمیزی پوست خود لیمو را بصورت ورقه ای برش داده و داخل حمام بر پوست خود اعمال کنید.

توجه داشته باشید که از مالش لیمو در اطراف چشم تان خودداری کنید. ورق های لیمو بهتر از تمامی کرم های گران قیمت ویتامین C عمل می کنند.

4. بازهم خاک و گل رس برای پوست

برای خون رسانی و افزایش گردش خون به بدن کافیست هر نوع گل رسی را با آب به خمیری تبدیل کنید و بر پوست خود اعمال کنید. انجام این کار یک بار در هفته ایده خوبی است.

5. روغن زیتون برای همه چیز عالی است

روغن زیتون طبیعی و مرغوب را به عنوان یک مرطوب کننده روی صورت و بدن خود اعمال کنید.

روغن زیتون برای انواع پوست حتی پوست های چرب نیز مناسب است. برای موهای خود نیز می توانید با روغن زیتون آروماتراپی انجام دهید تا موهایتان براق شود.

بدان صورت که روغن را روی موهای خود بریزید و ماساژ دهید تا به انتهای مو برسید، سپس موهایتان را در حوله یا کیسه ای پلاستیکی بپیچانید و به مدت شب تا صبح صبر کنید و صبح روز بعد با آب گرم شستشو دهید.

6. مرطوب نگه داشتن پوست با روغن فندق

روغن فندق در ترکیه تولید می شود و قیمت بسیار مناسبی دارد زیرا در منطقه دریای سیاه که 75 درصد از تولید جهانی را داراست به دست می آید.

روغن فندق روغنی چرب نیست بنابراین برای پوست های چرب نیز مفید است و نه تنها پوست را مرطوب می کند بلکه آن را نیز برنزه خواهد کرد.

7. اپیلاسیون با شکر

می توان از شکر به عنوان جایگزینی برای وکس و اپیلاسیون به منظور رفع موهای زائد استفاده کرد.

کافیست 2 فنجان شکر، یک چهارم فنجان آب لیمو و یک چهارم فنجان آب را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت 25 دقیقه به جوش آورید تا یک رنگ کهربایی تیره به دست آید.

منبع: نمناک این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد پوست زنان پوست سالم زیبایی پوست اخبار مرتبط کشف یک راه جدید برای درمان آکنه پنج روش برای داشتن پوست سالم جوش های استرسی را چگونه درمان کنیم؟ نحوه مراقبت از پوست در فصل سرما! چند واقعیت که زنان باید در مورد بدنشان بدانند! معجزه زردچوبه برای پوست ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها بنز سواری چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) آشنایی با خواص برگ سوسنبر! پیشنهاد عجیب پرداخت حقوق به زنان خانه دار + جزییات فیله سینه مرغ چند؟ (جدول) راز زیبایی پوست بازیگران ترکیه ای چیست؟ چگونه کارتخوان خود را غیرفعال کنیم؟ + فیلم نوسانات نرخ ارز باز هم دردسرساز خواهد شد؟ پیش بینی قیمت دلار برای ۲۴بهمن / دلار به کانال ۲۷هزارتومان باز می گردد؟ با کمتر از ۱ میلیارد می توان هیوندای سوار شد؟ + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) چه کسانی نباید نان سبوس دار بخورند؟ ​چالش جدی بنگاه های اقتصادی با اومیکرون اولین نشانه دیابت در بدن چیست؟ آکادمی ایرانسل «انقلاب متاورس» را بررسی می کند هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد چقدر تمام می شود؟ + جدول دلیل سرماخوردگی بیشتر در زمستان چیست؟ افزایش کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال به مناسبت روز ولنتاین وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ نخستین شواهد از ابتلای دایناسور‌ها به عفونت تنفسی! شاسی بلندی ارزان تر از دنا پلاس! + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) ارتباط خود را با سفارت حفظ کنید خرید تتر بهتر است یا دلار؟ سامانه پُل در بانک دی راه‌ اندازی شد تشخیص مشکل قلبی از روی گوش! ۳ میلیارد برای خرید خودروی مینی! + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) بورس امروز ۲۳ بهمن / فضای ترس بر بازار حاکم است میانگین قیمت گوشی های هوآوی (جدول) کدام کشورها بیشترین معتادان به گوشی‌ را دارند؟ فروش بزرگترین الماس جهان به ارزش ۴ میلیون دلار رمزارز آلمان از شهروندانش خواست از اوکراین خارج شوند ابلاغ پنج مصوبه دولت توسط معاون اول رییس‌جمهور نشانه های ترس از تورم در اقتصاد جهانی اگر کرونا دارید، بخوانید! بانک صادرات با هلدینگ آزادگان تفاهم نامه امضا کرد اختلافات داخلی آمریکا نشان از بی اختیاری بایدن دارد قیمت خودروی تارا نیم میلیاردی شد! + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) قیمت سیب زمینی در میادین میوه و تره بار کاهش یافت بهترین واکسن کرونا چیست؟ بازگشایی مدارس و دانشگاه ها موجب پیک ششم شد؟ آیا روسیه حمله خواهد کرد؟ هم اکنون دیدار باقری با مورا ارزان ترین خودروی برلیانس چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) تعداد فوتی های کرونایی تهران به ۳۰ نفر رسید منظور اژه ای از «اخلالگران بورسی» چه کسانی بود؟ کدام داروها در کشور کمیاب است؟ معماری بی نظیر در محله های تهران هوای تهران دوباره آلوده شد قیمت خودروهای وانت + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) جدیدترین تلویزیون‌ های ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) دیدار اولیانوف و مالی در خصوص مباحث بحث برانگیز چند باور اشتباه درباره اومیکرون! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پوست زنان پوست سالم زیبایی پوست یکدیگر مخلوط جدول قیمت کامل خود اعمال کنید قاشق غذاخوری زیبایی پوست روغن زیتون مواد لازم ترکیه ای زنان ترک پوست خود تخم مرغ یک قاشق یک عدد جوش ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، امروز هشتم اردیبهشت ماه، تعداد ۵ پرونده تعزیری برای صنف بانوان آرایشگر تشکیل شد و یک سالن زیبایی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، عدم نصب نرخ‌نامه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محدوده بولوار وکیل‌آباد مشهد پلمب شد.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳