Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدافع چپ سپاهان با تمجید از عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی گفت: اسکوچیچ مربی خوبی است و یکی از بزرگترین امتیازات تیم ملی انتخاب او برای مربیگری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امید نورافکن پس از پیروزی پرگل سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر،در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخوردی کوچکی که در بازی پیش آمد خوشبختانه مصدومیت خاصی ایجاد نکرد و آمادگی لازم را داریم و تلاش می‌کنیم که تا روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم‌فصل نخست تیم‌مان دچار شرایط بدی شده بود و تلاش می‌کنیم که در هفته‌های آینده از این شرایط خارج شویم و بتوانیم هواداران اصیل سپاهان را خوشحال کنیم.

وی تصریح کرد: هواداران سپاهان با برد ما زندگی می‌کنند و من تمام تلاشم را می‌کنم که در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه دهم.

مدافع چپ سپاهان با اشاره به بازی‌های آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: تا لیگ قهرمانان حدود یک ماه و نیم زمان داریم و خوشبختانه در نیم‌فصل مظاهری و جهانی به ما اضافه شدند و تیم‌مان نسبت به قبل تقویت شده است و به هر دو خوش‌آمد می‌گویم. ما اگر بتوانیم این کیفیتی که در بازی امروز نشان دادیم را حفظ کنیم،در لیگ قهرمانان نیز می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

وی درمورد حواشی که بعد از حضور در پست مدافع وسط در بازی تیم‌ملی مقابل امارات برایش ایجاد شده بود، گفت: در روزهای گذشته در جریان حواشی ایجاد شده قرار گرفتم اما صحبت کردن درمورد آن در حیطه کاری من نیست و تنها تلاش می‌کنم هر وظیفه‌ای که از سوی مربیان بر عهده‌ام گذاشته می‌شود را انجام دهم و به حواشی توجه ندارم چون‌ در ذهنم مسائل مهم‌تری برای پرداختن وجود دارد و تمرکزم روی مسائل مهم‌تر است.

جدول لیگ برتر فوتبال| تراکتور سقوط کرد، سپاهان و مس به سرخابی‌ها نزدیک‌تر شدندنویدکیا: نتوانم به سپاهان کمک کنم، می‌رومحواشی دیدار سپاهان و نفت مسجد سلیمان| نخستین میلاد جهانی در ترکیب طلایی‌پوشان

نورافکن در پاسخ به اینکه چه دیدگاهی درباره "دراگان اسکوچیچ" دارد، متذکر شد: اسکوچیچ مربی خوبی است و یکی از بزرگترین امتیازات تیم ملی انتخاب او برای مربیگری است. همه بازیکنان تیم ملی می‌توانند تایید کنند که اسکوچیچ از نظر فنی مربی بسیار خوبی است و انتخاب او یکی از خوش اقبالی‌های تیم‌ملی به شمار می‌رود.

وی در پاسخ به اینکه چه دیدگاهی درباره ادامه همکاری اسکوچیچ با تیم‌ملی دارد، گفت: نظر دادن در این مورد در حیطه کاری من نیست، اما اسکوچیچ در این مدت عالی نتیجه گرفته و چرا نباید در قطر هدایت تیم را بر عهده داشته باشد؟ به نظرم اسکوچیچ از همه نظر مربی باکیفیت و خوبی است.

انتهای پیام/170/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن

 در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند، اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نماد‌های دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند