Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رسول خطیبی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد در اهواز با تبریک قهرمانی تیم فولاد در سوپرجام باشگاه‌های ایران بیان کرد: تیم فولاد در نقل و انتقالات نیم فصل، بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده و تغییراتی نسبت به نیم‌فصل اول داشته است. 

وی افزود: از آنجا که در خط حمله مشکل داشتیم، برای جذب بازکین چندین‌بار به مدیریت باشگاه فهرست دادیم و آنها هم وارد مذاکره شدند اما باشگاه‌هایی که بازیکنان‌ آنها مدنظر ما بود با این موضوع مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: با توجه به نیاز تیم ما در خط حمله، فقط یکی، ۲ بازیکن در این پست جذب کردیم که به تازگی به جمع ما اضافه شدند.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌توان در مورد شرایط بدنی و فنی آنها حرف بزنیم اما امیدوارم که در طول فصل به ما کمک کنند.

خطیبی با بیان اینکه دوست داریم مانند نیم‌فصل اول شروع خوبی داشته باشیم گفت: در هفته‌ گذشته، نقاط ضعف‌ تیم را برطرف و نقاط قوت‌ فولاد را نیز بررسی کردیم و امیدوارم با یک برد شیرین از زمین خارج شویم.

وی افزود: از زمانی که نکونام به تیم فولاد آمده شرایط این تیم تغییر کرده و در زمین بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند.

دیدار تیم‌های فولاد و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال فولاد خوزستان رسول خطیبی خوزستان آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان رسول خطیبی فوتبال فولاد خوزستان رسول خطیبی خوزستان آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش ورزش سه، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش بینی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)