Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و تکالیفی که بر عهده دارد از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور و استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز،محمد فرشکاران صبح امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و تکالیفی که بر عهده دارد از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور و استان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیردولتی بوده که در فشارها و تنگناهای مالی و اعتباری کارهایی را انجام می‌دهد که برای ارزش گذاری آنها نمی‌توان نرخی تعیین کرد.

فرشکاران تصریح کرد: رسیدن به اصول تفکری منظم و ارزشمند که منطبق بر نوع تفکرات نسل جوان و فهم جامعه مدرن باشد، هدف خطیری است که تبلیغات اسلامی باید در جهت تحقق آن تلاش کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: دشمن هیچ غفلتی ندارد و در تمام عرصه‌ها شاهرگ‌ها را شناسایی کرده و با تکیه بر موضوعاتی مثل FATF و تحرم‌های ناجوانمردانه کشور را در تنگناهای شدید مالی قرار می‌دهد.

این مسؤول ادامه داد: اگر نتوانیم ارزش‌هایی مثل خودباوری و استقلال را در بین نسل جوان نهادینه کنیم و از لحاظ اقتصادی به کشورهای بیگانه وابسته باشیم، به تدریج شاهد جایگزینی فرهنگ منحط غربی با فرهنگ و تمدن دیرین اسلامی کشور خواهیم شد.

وی تاکید کرد: این در حالی است که قرارگیری علم و منطق در کنار ارزش‌های دینی جامعه را به بلوغ می‌رساند و موجب سرافرازی در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز ضمن ارائه گزارشی جامع از برنامه‌ها و فعالیت‌ها و معرفی پتانسیل‌های موجود در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر لزوم توجه مدیران ارشد به این توانمندی‌ها تاکید کرد.میثم ایازی خبرنگار آریا در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بودجه تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد