Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روز پایانی نقل و انتقالات ایران در شرایطی دنبال خواهد شد که در طول پنجره زمستانی تمام تیمها برای تقویت خود تلاش کردند اما در نهایت بعید است به جز چند تیم، مربیان لیگ برتری از روند فعالیت مدیران باشگاهشان در این پنجره رضایت داشته باشند.به گزارش آریا، مهاجم استقلال با قرارداد قرضی راهی گل گهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی نژاد با قراداد قرضی و 6 ماهه به گل گهر پیوست. امین قاسمی نژاد در ابتدای فصل با قراردادی گران قیمت با استقلال قرارداد امضا کرد اما در طول نیم فصل اول کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد. روز گذشته نوشتیم امین قاسمی نژاد با ارسال نامه ای خواهان جدایی از استقلال شده است که در نهایت مدیران این باشگاه با جدایی قرضی این بازیکن موافقت کردند. امین قاسمی نژاد در روز پایانی فصل نقل و انتقالات با قراردادی قرضی و 6 ماهه راهی گل گهر سیرجان شد و حالا او باید در پایان فصل دوباره به استقلال برگردد. قاسمی نژاد در طول نیم فصل اول دقایق کمی فرصت بازی کردن پیدا کرد و موفق شد یک گل بزند و یک پنالتی از حریفان بگیرد.

- جدایی مهدی شیری از باشگاه پرسپولیس قطعی شد. مهدی شیری جدایی اش از باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد. مهدی شیری مدافع پرسپولیس که بعد از بازی سوپرجام مقابل فولاد، در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، ساعاتی قبل برای تعیین تکلیف آینده خود به باشگاه پرسپولیس رفته بود. مهدی شیری دقایقی پیش از از باشگاه پرسپولیس خارج شد و در جواب سوالات خبرنگاران گفت: من مصاحبه نمی کنم. جدایی ام از پرسپولیس قطعی شد. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.
شیری که صبح امروز به باشگاه پرسپولیس رفت، پس از برگزاری جلسه با مدیران این باشگاه و در غیاب رضا درویش برای جدایی به توافق رسید تا به این ترتیب دومین بازیکن خروجی پرسپولیس در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات لقب بگیرد. نکته جالب این است که شیری جلسه‌ای نسبتا طولانی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد اما انتظار می‌رفت که برای جدایی، درویش در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کند ولی ناگهان شیری با چهره برافروخته از ساختمان باشگاه خارج شد و جدایی اش را اعلام کرد. او در حالی که با نماینده اش قصد ترک سریع السیر محل را داشت، خود را در محاصره خبرنگاران دید و در حالی که قصدی برای انجام مصاحبه نداشت، در مقابل آنها قرار گرفت و با تائید جدایی اش گفت: «بله از پرسپولیس جدا شدم.»

در آخرین روز نقل و انتقالات و در حالی که پرسپولیس از خرید مهاجم خارجی ناکام مانده، فرشاد پیوس آقای گل سرخپوشان در دهه 1370 به تمرین شاگردان گل‌محمدی رفت تا حضور او دستمایه شوخی بین هواداران پرسپولیس شود و قرمزها او را خرید جدید تیمشان عنوان کنند. با این فرصت کمیته تعیین وضعیت، پرسپولیس و استقلال مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ندارند.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با یک فرصت به باشگاه‌های بدهکار اعلام کرد که آنها می‌توانند قرارداد دو بازیکن خود را ثبت کنند. پیش از این قرار بود تا زمان پرداخت بدهی‌ها یا توافق با طلبکاران، امکان ثبت قرارداد جدید نباشد. رجبی مربی تیم فولاد در نشست خبری اعلام کرد که این باشگاه با مهدی شیری به توافق رسیده و او نیم فصل دوم را در این تیم سپری خواهد کرد.
امین قاسمی‌نژاد درباره جدایی‌اش از استقلال و حضور در گل گهر گفت: با توجه به ترافیک خط حمله فرصت زیادی به من در نیم فصل نرسید. با توجه به این موضوع گفتگویی با آقای مجیدی داشتم تا برای حفظ آمادگی و شرایط فوتبالی‌ام اجازه جدایی به من داده شود. باید تشکر ویژه‌ای از ایشان و همچنین آقای آجرلو داشته باشم که فرصت دادند تا نیم فصل را به صورت قرضی راهی گل گهر سیرجان شوم.
هواداران پرسپولیس همچنان به دنبال شنیدن خبری در جهت بهبود اسکواد پرسپولیس هستند اما آن‌ها در فصل نقل و انتقالات هم داشته‌اند؛ مهدی شیری که امروز قطعا برای نیم‌فصل دوم به عضویت تیم فولاد در خواهد آمد. از تیم‌های مدعی، سپاهانی‌ها فعالیت خاصی در این بازار نقل و انتقالات نخواهند داشت چرا که آن‌ها قبلاً با جذب رشید مظاهری و میلاد جهانی، پرونده فعالیت خود در نقل و انتقالات زمستانی را بسته‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد گل گهر مهدی شیری پرسپولیس باشگاه پرسپولیس امین قاسمی نژاد نقل و انتقالات قاسمی نژاد مهدی شیری جدایی اش نیم فصل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!