Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار قزوین در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم دیار مینودری در جشن 43 سالگی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و محمد مهدی اعلایی استاندار در پیام مشترکی، از حضور پرشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی  ۲۲ بهمن در مناطق مختلف استان تشکر و قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بصیر و انقلابی استان قزوین

حضور پرشور شما در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان، همراه خیل عظیم مردم دیگر استان‌های کشور به یادماندنی بود. حضوری که چهره‌ای متفاوت نسبت به هر سال داشت، ولی همان پیام ایستادگی و مقاومت سلحشورانه در پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای ولایت را به جهانیان منتقل کرد.

از حضور باصلابت و آگاهانه یکایک مردمی که در این حرکت انقلابی سهیم بودند و نیز کلیه افرادی که در برگزاری این حماسه و انتظام و امنیت و پوشش رسانه‌ای آن مشارکت داشته‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای این حماسه و همدلی سپاسگزاریم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماینده ولی فقیه امام جمعه ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی پوشش راهپیمایی 22 بهمن پیام مشترک امام جمعه و استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری عوامل مجموعه نمایشی «نون.خ ۵» امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی تهیه کننده، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی بازیگران سریال در صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال در ابتدای سخنانش بیان کرد: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم.

وی با اشاره به ۲ خط قرمز سازمان در حوزه مذهب و قومیت‌ها بیان کرد: پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم ممنونم.

فرجی اضافه کرد: همچنین ممنونم از اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم. امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. خودمان شاید فکر می‌کردیم پرداختن به این مسایل سخت است اما ممنونم که گذاشتند در کنار لحظات کمدی و شاد، نقد هم داشته باشیم. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

ماشاالله وروایی هم در ادامه گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

صهبا شرافتی نیز بیان کرد: فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می کردم. این فصل خیلی برای من چالش برانگیز بود و لذت زیادی برایم داشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6092925 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین