Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی، مردم اراک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در رژه خودرویی و موتوری، گرامی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ چهل و سومین جشن ملی ایرانیان در سراسر ایران و به‌ رغم تمام محدودیت‌ها آغاز شد و باز هم حیرانی برای جهانی ماند که برای ناامیدی مردم هرچه در توان داشتند قرار دادند؛ اما استواری مردم و ایستادگی آنان، نقشه‌های بدخواهان را باطل و رؤیاهایشان را کابوس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشاط حضور جوانانی که آینده انقلاب بدست آنان است، نویدبخش فردایی است که به دست آنان و در تداوم آرمان‌های همین انقلاب ساخته خواهد شد.

صبح جمعه ۲۲ بهمن، همزمان با سراسر کشور، رژه خودرویی و موتوری با هدف بزرگداشت چهل و سومین سالروز انقلاب اسلامی ایران، در اراک برگزار شد.

در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری جشن ۴۳امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای قرمز را فقط در قالب خودرو و موتور جایز دانسته بود، مردم اراک از پای ننشتند و با هر وسیله ممکن و حتی برخی‌ها با پای پیاده راهی خیابان و مسیرهای از پیش اعلام شده شدند تا به دنیا اثبات کنند هیچ چیز نمی تواند مانع از حضور آنان در این مراسم شود.

در این مراسم که ساعت ۱۰ صبح از ابتدای بلوار شهید آنجفی آغاز شد، شمار کثیری از شهروندان، با همراهی خانواده‌ها، با استفاده از وسایل نقلیه شخصی، به رژه پیوستند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان و کودکان در رژه خودرویی اراک، چشم نواز بود؛ نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که با در دست داشتن پرچم‌ ایران اسلامی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

جوانان دیروز که امروز مویی سفید کرده و میانسالی را طی می کنند، با دیدن جوانانی که همچنان از آرمان های انقلاب دفاع می کنند، خوشحال شده و لبخند رضایت از انقلاب را بر لب دارند.

حضور کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی نشاط آفرین است؛ با تصاویر مختلف و جذابی که از حاج قاسم در دست داشتند. حضور کودکان حتی در داخل خودروها هم امید آفرین است.

در این بین مرد و زن میانسالی بسیار ساده و سوار بر موتور، پرچم و گوشی بدست این روز را جشن گرفته و در حال ثبت آن بعنوان یکی از روزهای غرورآفرین زندگی خود هستند.

همه این حضور به معنای قدردانی از دستاوردهای انقلاب است. اما این نیاز است تا مدیران با تلاش مشکلات را بر طرف کنند.

روزهای پیش روی انقلاب روزهایی مهم هستند که می‌توانند با همت مدیران و همدلی مسئولین به روزهایی خوش و زیبا و به یادماندنی تبدیل شوند.

عکس و گزارش از علیرضا نجمی

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • (ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک
  • گل تماشایی سینا اسدبیگی به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-3 پرسپولیس)
  • گل تماشایی شروین بزرگ به پرسپولیس در دقیقه 90+5 (آلومینیوم اراک 2-2 پرسپولیس)
  • گل تماشایی مهدی لیموچی به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 1-2 پرسپولیس)
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم