Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنانم می‌دانند که پرسپولیس تشنه موفقیت است و باید با تمرکز بالا وارد زمین شوند.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*تولد امام جواد (ع) و حضرت علی‌اصغر (ع) را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از مسوولان هیات فوتبال و ورزشگاه امام رضا بابت همکاری‌ها ممنونم. خاطرات شیرینی از حضور در مشهد دارم. در خصوص بازی فردا، هر ۲ تیم شناخت خوبی از هم دارند و می‌دانند بازی سختی در پیش است. پرسپولیس تیمی قابل احترام و قهرمان ۵ دوره گذشته است.   *کادرفنی با دانش با حضور یحیی گل‌محمدی و بازیکنانی مثل وحید امیری و سیدجلال حسینی، کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. بازیکنانم می‌دانند که پرسپولیس تشنه موفقیت است و باید با تمرکز بالا وارد زمین شوند.   *هر دو تیم از نظر فیزیکی تیم‌های گردن کلفتی هستند و روی زمین بازی می‌کنند. این که فکر کنیم پرسپولیس شرایط گذشته را ندارد، موضوع درستی است و با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم.   *مصدوم و محروم برای بازی فردا نداریم و برای مقابله با پرسپولیس آماده هستیم. امیدوارم بازی خوبی را در پیش داشته باشیم و حق به حق‌دار برسد و تیمی که شایسته پیروزی است به ۳ امتیاز برسد.   *باید بگویم که کار برای همه تیم‌ها سخت است، چون هیچ تیمی دوست ندارد حتی بازیکن متوسطش را هم از دست بدهد. با توجه به توان‌مان ۲ یار گرفتیم و باید ببینیم در آخرین ساعات، می‌توانیم بازیکن دیگری جذب کنیم یا نه. همین که توانستیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم با وجود پیشنهاد‌های هنگفتی که داشتند کار بزرگی کردیم.   *علیرضا معظمی و متین کریم‌زاده را جذب کردیم. شاید حردانی هم به جمع ما اضافه شود. فکر می‌کنم شرایط خوبی داشته باشیم. آل‌کثیر و باقرپور که برای تیم زحمت کشیدند از ما جدا شدند و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. بیشتر بخوانید: آل‌کثیر، شاگرد خطیبی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: ساکت الهامی نساجی مازندران لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی ساکت الهامی نساجی مازندران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: خلیج فارس هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی و دفاعی در برد جهانی و بین‌المللی بسیار دارای اهمیت است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شاهد دستیابی به دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه نظامی و دفاعی هستیم و رینگ دفاعی ایران اسلامی تقویت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی در زمین، هوا، دریا، فضا و… دارای اقتدار و امنیت بسیار بزرگی است و هر کشوری بخواهد کوچک‌ترین اقدامی علیه امنیت کشور ما انجام دهد با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه خلیج فارس برای دنیا دارای اهمیت است و هر حادثه‌ای در خلیج فارس رخ دهد بر اقتصاد دنیا تأثیرگذار است و هرچقدر امنیت بیشتری در خلیج فارس برقرار شود باعث افزایش امنیت جهانی می‌شود.

سردار رزمجو بیان کرد: تاکنون این امنیت به خوبی در خلیج فارس برقرار شده است و ترانزیت و حمل و نقل به خوبی در خلیج فارس انجام می‌شود و امیدواریم شاهد تداوم این امنیت باشیم.

کد خبر 6091936

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست