Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - بهور به توزیع اقلام استراتژیک مصرفی مردم با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اشاره کرد و گفت: به همین علت تاکنون ۷۰۰ تن برنج هندی، ۳۰۰ تن برنج تایلندی، ۳۸۰ تن شکر سهم خانوار و ۳۸۱ تن شکر سهیمه زنبورداران توزیع شده است.
او با بیان اینکه توزیع اقلام مصرفی مردم هم اکنون ادامه دارد، گفت: در سطح شهرستان‌ها کاسبان امین سهیمه خود را دریافت کرده تا به دست مصرف کننده برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به قیمت سیب زمینی در روز‌های اخیر در سطح استان و کشور اشاره و گفت: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر در استان‌های بندر عباس و کرمان سیل‌هایی رخ داد موجب از بین رفتن این مزارع شد و همین عامل دچار کمبود این محصول در بازار شد که وزارت جهاد اقدام به واردات سیب زمینی کرده که در روز‌های آینده در استان‌ها توزیع می‌شود.
او به قیمت گوشت قرمز در بازار اشاره کرد و قیمت آن را بر اساس عرضه و تقاضا عنوان کرد و افزود: سیاست وزارت جهاد این است که قیمت‌ها دستوری نباشد، اما قیمت گوشت گوساله مخلوط هر کیلو ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت بره مخلوط هر کیلو را ۱۰۵ هزار تومان مشخص کرده است. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جهاد کشاورزی سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد