Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) تیم صدرنشین منچسترستی در خانه نوریچ به میدان رفت و موفق شد با پیروزی پر گل ۴ بر صفر ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کند.

در این بازی رحیم استرلینگ ستاره من سیتی بود و موفق شد در دقایق ۳۱، ۷۰ و ۹۰ سه گل برای شاگردان پپ گواردیولا به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیل فودن در دقیقه ۴۸ دیگر گل سیتیزن‌ها را وارد دروازه میزبان کرد.

منچسترسیتی صدرنشین با این پیروزی از ۲۵ بازی ۶۳ امتیازی شد و اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده اش یعنی لیورپول به ۱۲ امتیاز رساند.

بیشتر بخوانید

تقدیر باشگاه برنتفورد از قدوس/ پنجاهمین بازی ستاره ایرانی برای تیم انگلیسی توقف منچستریونایتد مقابل تیم قعرنشین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن