Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:21:54 GMT

خسارت ۵۰۰ میلیون تومانی در اثر سقوط ستون برق در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۰۸۱۸

خسارت ۵۰۰ میلیون تومانی در اثر سقوط ستون برق در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در پی حادثه شب گذشته در مشهد، یک دستگاه ترانسفورماتور، دو عدد ستون برق و متعلقات روی ستون دچار آسیب شده‌اند که مجموع خسارات آن‌ها ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: حدود ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته به علت برخورد یک خودروی سنگین با ستون برق در خیابان حرعاملی ۳۹ مشهد که هویت راننده خودرو نیز تاکنون مشخص نشده است، ستون برق سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه باتوجه به بارندگی اخیر و ضربه‌ وارد شده به ستون برق، کشش مکانیکی ایجاد شده و به دلیل وصل بودن سیم‌های برق به یکدیگر پایه دوم ستون برق نیز سقوط می‌کند.

وی افزود: متاسفانه روی یکی از ستون‌ها دستگاه ترانسفورماتور متصل بوده که پس از سقوط منجر به قطع شدن برق حدود ۵۰ خانوار در آن محدوده می‌شود.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد عنوان کرد: در پی این حادثه یک دستگاه ترانسفورماتور، دو عدد ستون برق و متعلقات روی ستون دچار آسیب شده‌اند که مجموع خسارات آن‌ها ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

کاشی تصریح کرد: همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق مشهد به محض اطلاع یافتن از این موضوع در محل حادثه حاضر شده و نسبت به جمع‌آوری و اصلاح شبکه برق اقدام می‌نمایند. همچنین گروه اتفاقات شرکت برق مشهد نیز به منظور آوردن ژنراتور برق با هدف حل مشکل برق مردم در محل حادثه حاضر شده و اصلاح شبکه صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این حادثه تا ساعت ۲۳ شب ادامه داشته و تمام خانوار تا این ساعت برقدار شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت برق ستون برق برق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور