Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:57:38 GMT

غیرحضوری شدن برخی مدارس فریدونشهر به دلیل شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۰۸۹۸

غیرحضوری شدن برخی مدارس فریدونشهر به دلیل شیوع کرونا

محسن ژیان‌پور،  مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان فریدون‌شهر، کلیه آموزشگاه‌های فریدونشهر و شهر برف انبار در مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی از فردا یکشنبه  ۲۴ تا روز پنج شنبه مورخ  ۲۸ بهمن به صورت غیرحضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کلیه آموزشگاه‌های متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و کلیه آموزشگاه‌های ابتدایی روستاهای شهرستان طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود